Kaupassa joku maksoi jonkun toisen ostokset
Maksu vuorossa olevalla ei ollut varaa kaikkea maksaa joten olisi joutunut jättämään tavaraa pois niin edessäni ollut nainen maksoi toisenkin ostokset. Miksi kukaan ei koskaan anna mulle mitään ilmaiseksi tai maksa mun ostoksia.
Kommentit (183)
Onko tämä muija tosissaan? Tuo sen blogikin, miten se on edes päässyt tuonne blogialustalle? Eikö siellä pitäisi olla vaan normaalien ihmisten blogeja?
AP, ihan ensimmäisenä vinkkinä kaikkien niiden lukuisten asioiden korjaamiseen, mitkä sinussa on vikana; opettele yhdyssanat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Miksi minulle ei makseta niistä teidän mielestä asiallisista postauksista.
Ja tolle terapeuttia puolustelevalle jätteelle tiedoksi parisuhteessamme ei ole ongelmia muiden kuin niiden mielestä jotka ei ymmärrä miten terveessä parisuhteessa tulee elää.Kysypä sieltä Lilyn toimituksesta, miksi sinulle ei makseta. Vaikea ulkopuolisten tietää, miksi muille maksetaan ja sinulle ei. Jos sinulle ei siis makseta mitään.
Mulle maksetaan niistä teidän mielestänne epä asiallisista postauksista. Jos haluatte omasta mielestänne asiallisia postauksia alkakaa maksamaan niistä.
Laita tilinumero, vähän vaikeaa muuten.
Ensiksi neuvotellaan hinnoista.
Juu, laita toki summa myös.
Jos olet tosissani laita sähköposti osoitteesi niin neuvotellaan.
Ei taida raha kelvata. laita se tilinumero sinne blogiin, jos et tänne halua, summan voit kertoa tässä, niin ei tule rahankeräysvaikutelmaa blogiin.
Sen tilinumero on FI6539390053422192
Tiedän sen koska tilasin siltä knappeja. Laita sille vaikka euro niin se hykertelee tyytyväisenä.
No nyt sitten selviää varjosilpun henkilöllisyys, jos on siis saman pankin tili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Miksi minulle ei makseta niistä teidän mielestä asiallisista postauksista.
Ja tolle terapeuttia puolustelevalle jätteelle tiedoksi parisuhteessamme ei ole ongelmia muiden kuin niiden mielestä jotka ei ymmärrä miten terveessä parisuhteessa tulee elää.Kysypä sieltä Lilyn toimituksesta, miksi sinulle ei makseta. Vaikea ulkopuolisten tietää, miksi muille maksetaan ja sinulle ei. Jos sinulle ei siis makseta mitään.
Mulle maksetaan niistä teidän mielestänne epä asiallisista postauksista. Jos haluatte omasta mielestänne asiallisia postauksia alkakaa maksamaan niistä.
Laita tilinumero, vähän vaikeaa muuten.
Ensiksi neuvotellaan hinnoista.
Juu, laita toki summa myös.
Jos olet tosissani laita sähköposti osoitteesi niin neuvotellaan.
Ei taida raha kelvata. laita se tilinumero sinne blogiin, jos et tänne halua, summan voit kertoa tässä, niin ei tule rahankeräysvaikutelmaa blogiin.
Sen tilinumero on FI6539390053422192
Tiedän sen koska tilasin siltä knappeja. Laita sille vaikka euro niin se hykertelee tyytyväisenä.No nyt sitten selviää varjosilpun henkilöllisyys, jos on siis saman pankin tili.
S-pankkiin viittaa tilinumero
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus kertoi, että Hyriassa keittiölinjalla, mutta jäi kesken, kun kiusattiin likaisesta työtakista.
Ihan järkyttävää kyllä, että toisten käytös voi pilata ihmiseltä koko elämän. Mietitään kaikki, kuinka toisiamme kohtelemme.
Nais kokit on no huonoja naisia. En ole opiskellut itselleni kokin ammattia. En ole pitänyt kokin vaatteita päällä siis jos sillä tarkoitetaan sellaista kaksirivinapitteista paksusta kankaasta tehtyä rättiä.
Minua ei ole kiusattu mutta minä olen kiusannut. Olen kiusannut ihmisen siihen pisteeseen että hyppäsi lopulta junan alle. Se oli köyhästä perheestä ja roikkui muassa kiinni.
Mä haluan tuhota muiden elämät koska mua on kohdeltu huonosti kun mulle ei ole maksettu tukiaisia ja ilmaisia huvituksia.<3 tiedätkö, että muutama täällä kirjoitteleva tuntee sinut oikeasti ja ihan vilpittömästi toivoo sinulle vain hyvää. Vaikka välillä intoutuukin väittelyyn.
Aha. Ei kiinnosta. He eivät toivo minulle mitään hyvää koska eivät järjestä minulle tukiaisia ja ilmaisia huvituksia.
Minä toivon että kaikki tuollaiset ihmiset kuolisivat. Että he tukehtuisivat, he joutuisivat onnettomuuteen, kaikki heidän läheisensä kuoli luonnollisesti pitkään kitumalla tms. He ovat tekopyhiä jätteitä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä muija tosissaan? Tuo sen blogikin, miten se on edes päässyt tuonne blogialustalle? Eikö siellä pitäisi olla vaan normaalien ihmisten blogeja?
AP, ihan ensimmäisenä vinkkinä kaikkien niiden lukuisten asioiden korjaamiseen, mitkä sinussa on vikana; opettele yhdyssanat.
Minusta ei ole mitään vikaa sillä olen täydellinen
Nyt Silppu menee jo hieman liian pimeiksi juttusi. Eikö siellä yliaudalla ole jo joku selvittänyt tämän silpun oikean henkilöllisyyden, työpaikan jne?
Mä harkitsen laittavani tuolle kesä rahaa.
En toki laita hänen henkilötietojaan jakoon vaikka ne siinä yhteydessä saankin.
Häntä on koulussa kiusattu niin että on työkyky mennyt. En näe järkeä kiusata häntä enempää.
Osa pankeista antaa muuttaa maksan tiedot vaikka Aku Ankaksi.
Mulla on kenttä maksaja eri kuin tilin haltija tms.
Onhan senyt ilmiselvää, että tämä ihminen voi todella huonosti.
Ei ole terveen mielen aikaansaannosta tuollaiset väkivaltafantasiat. Ja toivottavaa sekin, ettei oikeaa henkilöllisyyttä riepotella netissä, tämän ihmisen ja hänen läheistensä takia.
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus kertoi, että Hyriassa keittiölinjalla, mutta jäi kesken, kun kiusattiin likaisesta työtakista.
Ihan järkyttävää kyllä, että toisten käytös voi pilata ihmiseltä koko elämän. Mietitään kaikki, kuinka toisiamme kohtelemme.
Nais kokit on no huonoja naisia. En ole opiskellut itselleni kokin ammattia. En ole pitänyt kokin vaatteita päällä siis jos sillä tarkoitetaan sellaista kaksirivinapitteista paksusta kankaasta tehtyä rättiä.
Minua ei ole kiusattu mutta minä olen kiusannut. Olen kiusannut ihmisen siihen pisteeseen että hyppäsi lopulta junan alle. Se oli köyhästä perheestä ja roikkui muassa kiinni.
Mä haluan tuhota muiden elämät koska mua on kohdeltu huonosti kun mulle ei ole maksettu tukiaisia ja ilmaisia huvituksia.<3 tiedätkö, että muutama täällä kirjoitteleva tuntee sinut oikeasti ja ihan vilpittömästi toivoo sinulle vain hyvää. Vaikka välillä intoutuukin väittelyyn.
Aha. Ei kiinnosta. He eivät toivo minulle mitään hyvää koska eivät järjestä minulle tukiaisia ja ilmaisia huvituksia.
Minä toivon että kaikki tuollaiset ihmiset kuolisivat. Että he tukehtuisivat, he joutuisivat onnettomuuteen, kaikki heidän läheisensä kuoli luonnollisesti pitkään kitumalla tms. He ovat tekopyhiä jätteitä.
Ymmärrän että tunnet vihaa kiusaajiasi kohtaan mutta vihasta irtautuminen voisi keventää omaa oloasi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole terveen mielen aikaansaannosta tuollaiset väkivaltafantasiat. Ja toivottavaa sekin, ettei oikeaa henkilöllisyyttä riepotella netissä, tämän ihmisen ja hänen läheistensä takia.
Kiusaajat saa tuossa ansionsa mukaan. Kiusattu ei voi koskaan unohtaa sitä mitä kiusaajat hänelle teki.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa voi perustaa blogin tuonne Lily.fi. Mutta vain osalle maksetaan bloggauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt Silppu menee jo hieman liian pimeiksi juttusi. Eikö siellä yliaudalla ole jo joku selvittänyt tämän silpun oikean henkilöllisyyden, työpaikan jne?
No ei, ihan eri henkilön kuvaa ja työpaikkaa siellä jaettiin.
Kiusaamisella on oikeasti todella pitkäkestoiset seuraukset. Myönnän itsekin, että vihaan vieläkin entisiä. koulu-ja työpaikkakiusaajiani.
En onneksi anna heidän myrkyttää elämääni miettimällä jatkuvasti tapahtuneita, mutta outoa tyydytystä tunsin, kun kuulin yhden heistä kuolleen oman käden kautta.
Anteeksiantaminen on hirveän vaikeaa, kun joku onrääkännyt ja piinannut sinua niin, että itsetunto on murusina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa voi perustaa blogin tuonne Lily.fi. Mutta vain osalle maksetaan bloggauksesta.
Siirsi varmaan bloginsa tuonne kun luuli että sillä rupeaa tienaamaan. Sen takia kirjoitti pitkään asiallisia postauksia.
Täällähän sanoi jo että ei kirjoita asiallisesti koska ei siitä makseta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole terveen mielen aikaansaannosta tuollaiset väkivaltafantasiat. Ja toivottavaa sekin, ettei oikeaa henkilöllisyyttä riepotella netissä, tämän ihmisen ja hänen läheistensä takia.Kiusaajat saa tuossa ansionsa mukaan. Kiusattu ei voi koskaan unohtaa sitä mitä kiusaajat hänelle teki.
Ei sitä unohtaa tarvitsekaan, mutta ei ole pakko koko loppuelämäksi jäädä vellomaan vihaansa.
Vierailija kirjoitti:
Kiusaamisella on oikeasti todella pitkäkestoiset seuraukset. Myönnän itsekin, että vihaan vieläkin entisiä. koulu-ja työpaikkakiusaajiani.
En onneksi anna heidän myrkyttää elämääni miettimällä jatkuvasti tapahtuneita, mutta outoa tyydytystä tunsin, kun kuulin yhden heistä kuolleen oman käden kautta.
Anteeksiantaminen on hirveän vaikeaa, kun joku onrääkännyt ja piinannut sinua niin, että itsetunto on murusina.
Tai sitten käy niin kuin tälle blogistille että työkyky ja mielenterveys on mennyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole terveen mielen aikaansaannosta tuollaiset väkivaltafantasiat. Ja toivottavaa sekin, ettei oikeaa henkilöllisyyttä riepotella netissä, tämän ihmisen ja hänen läheistensä takia.Kiusaajat saa tuossa ansionsa mukaan. Kiusattu ei voi koskaan unohtaa sitä mitä kiusaajat hänelle teki.
Ei sitä unohtaa tarvitsekaan, mutta ei ole pakko koko loppuelämäksi jäädä vellomaan vihaansa.
Jos ei ole mielekästä tekemistä, kavereita jne on helpompi vai velloa siinä vihassa kuten tämä blogisti tekee.
Vierailija kirjoitti:
Osa pankeista antaa muuttaa maksan tiedot vaikka Aku Ankaksi.
Mulla on kenttä maksaja eri kuin tilin haltija tms.
Mutta tilinumerolla sen oikean henkilöllisyyden saa selville halutessaan.
Lakikin edellyttää, että rahan alkuperä on pankkiliikenteessä oltava selvitettävissä.
Mun pankin nettipankissa ei kyllä ole mahdollista edes.
Tekisi oikeasti mieli laittaa Varjolle vähän kesärahaa, mutta en uskalla, kun en halua, että oma nimeni näkyy saajalle :(
(ja mistä tietää, onko tuo Varjon tilinumero, itsellä tili toisessa pankissa, niin ei tilisiirtoa tehdessä näy saajan tiedot)