Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaupassa joku maksoi jonkun toisen ostokset

05.07.2020 |

Maksu vuorossa olevalla ei ollut varaa kaikkea maksaa joten olisi joutunut jättämään tavaraa pois niin edessäni ollut nainen maksoi toisenkin ostokset. Miksi kukaan ei koskaan anna mulle mitään ilmaiseksi tai maksa mun ostoksia.

Kommentit (183)

101/183 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet amis. Jos olisit huippuälykäs, olisit kouluttautunut kunnolla. Mikä defenssi estää myöntämästä, että oot persus duunari. Heijastat vihaasi muihin, kun vihaat itseäsi?

En ole Amis.

En vihaa itseäni. Vihaan vain köyhiä ja tukiaisia saavia.

Vierailija
102/183 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle maksoi Sokoksella joku mies mun ostokset (40-70e) joka oli mun takana. Olin teini 🤣

Tähän on tultu, mutta en voi sille mitään, että että mieleeni tulle, että maksoi -ja ajattelii saavansa sinulta "vastapalveluksen".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/183 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet amis. Jos olisit huippuälykäs, olisit kouluttautunut kunnolla. Mikä defenssi estää myöntämästä, että oot persus duunari. Heijastat vihaasi muihin, kun vihaat itseäsi?

En ole Amis.

Merkonomi = amis, kokki = amis

Mikä korkeakoulututkinto sulla muka on?

104/183 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole Amis.

Riittää sulle tiedoksi että en ole merkonomi enkä kokki. En ole koskaan käynyt amista enkä tule käymäänkään.

Vierailija
105/183 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole Amis.

Riittää sulle tiedoksi että en ole merkonomi enkä kokki. En ole koskaan käynyt amista enkä tule käymäänkään.

Eli sulla ei edes ole korkeakoulututkintoa.

Vierailija
106/183 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Miksi minulle ei makseta niistä teidän mielestä asiallisista postauksista.

Ja tolle terapeuttia puolustelevalle jätteelle tiedoksi parisuhteessamme ei ole ongelmia muiden kuin niiden mielestä jotka ei ymmärrä miten terveessä parisuhteessa tulee elää.

Kysypä sieltä Lilyn toimituksesta, miksi sinulle ei makseta. Vaikea ulkopuolisten tietää, miksi muille maksetaan ja sinulle ei. Jos sinulle ei siis makseta mitään.

Mulle maksetaan niistä teidän mielestänne epä asiallisista postauksista. Jos haluatte omasta mielestänne asiallisia postauksia alkakaa maksamaan niistä.

Laita tilinumero, vähän vaikeaa muuten. 

Ensiksi neuvotellaan hinnoista.

Juu, laita toki summa myös.

Jos olet tosissani laita sähköposti osoitteesi niin neuvotellaan.

Ei taida raha kelvata. laita se tilinumero sinne blogiin, jos et tänne halua, summan voit kertoa tässä, niin ei tule rahankeräysvaikutelmaa blogiin.

Vierailija
107/183 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan lähes joka kuukausi Pelastusarmeijalle satasen tai 50 euroa "Auta ihmistä" - keräykseen. Hae ap sieltä apua, niin ei tarvitse tässä henkilötietoja paljastella. Antavat ihan rahana apua perusteltuun tarpeeseen.

Vierailija
108/183 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kertoi, että Hyriassa keittiölinjalla, mutta jäi kesken, kun kiusattiin likaisesta työtakista.

Ihan järkyttävää kyllä, että toisten käytös voi pilata ihmiseltä koko elämän. Mietitään kaikki, kuinka toisiamme kohtelemme.

Vierailija
109/183 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Miksi minulle ei makseta niistä teidän mielestä asiallisista postauksista.

Ja tolle terapeuttia puolustelevalle jätteelle tiedoksi parisuhteessamme ei ole ongelmia muiden kuin niiden mielestä jotka ei ymmärrä miten terveessä parisuhteessa tulee elää.

Kysypä sieltä Lilyn toimituksesta, miksi sinulle ei makseta. Vaikea ulkopuolisten tietää, miksi muille maksetaan ja sinulle ei. Jos sinulle ei siis makseta mitään.

Mulle maksetaan niistä teidän mielestänne epä asiallisista postauksista. Jos haluatte omasta mielestänne asiallisia postauksia alkakaa maksamaan niistä.

Laita tilinumero, vähän vaikeaa muuten. 

Ensiksi neuvotellaan hinnoista.

Juu, laita toki summa myös.

Jos olet tosissani laita sähköposti osoitteesi niin neuvotellaan.

Ei taida raha kelvata. laita se tilinumero sinne blogiin, jos et tänne halua, summan voit kertoa tässä, niin ei tule rahankeräysvaikutelmaa blogiin.

Sen tilinumero on FI6539390053422192

Tiedän sen koska tilasin siltä knappeja. Laita sille vaikka euro niin se hykertelee tyytyväisenä.

Vierailija
110/183 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanasti tehty!! 💕

Hyväntekeväisyys on ihana avain silloin jos rikas siitä hyötyy ei muutoin.

Oliko susta keskustelu y lil audalla. Nimen ja kuvan kera?

Vierailija
111/183 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanasti tehty!! 💕

Kuva oli varmaan hänen itsensä laittama, Varjo ei tosiaan ole valmistunut insinööriksi Seinäjoen Amk:sta päättötyötään massaspektrometrin hyödyntämisestä.  ...

112/183 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole Amis.

Mulla on sulla ei taida olla.

113/183 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan lähes joka kuukausi Pelastusarmeijalle satasen tai 50 euroa "Auta ihmistä" - keräykseen. Hae ap sieltä apua, niin ei tarvitse tässä henkilötietoja paljastella. Antavat ihan rahana apua perusteltuun tarpeeseen.

Ei anneta rikkaille.

114/183 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanasti tehty!! 💕

En käy persu foorumilla joten en tiedä.

Vierailija
115/183 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole Amis.

Ei vielä, kun en ole vielä valmistunut. 🤗

116/183 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus kertoi, että Hyriassa keittiölinjalla, mutta jäi kesken, kun kiusattiin likaisesta työtakista.

Ihan järkyttävää kyllä, että toisten käytös voi pilata ihmiseltä koko elämän. Mietitään kaikki, kuinka toisiamme kohtelemme.

Nais kokit on no huonoja naisia. En ole opiskellut itselleni kokin ammattia. En ole pitänyt kokin vaatteita päällä siis jos sillä tarkoitetaan sellaista kaksirivinapitteista paksusta kankaasta tehtyä rättiä.

Minua ei ole kiusattu mutta minä olen kiusannut. Olen kiusannut ihmisen siihen pisteeseen että hyppäsi lopulta junan alle. Se oli köyhästä perheestä ja roikkui muassa kiinni.

Mä haluan tuhota muiden elämät koska mua on kohdeltu huonosti kun mulle ei ole maksettu tukiaisia ja ilmaisia huvituksia.

117/183 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole Amis.

No onnea opintoihin siinä tapauksessa

Vierailija
118/183 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanasti tehty!! 💕

En käy persu foorumilla joten en tiedä.

Edelleen siellä toinen ketju, mutta melko asiallinen, opiskelukaverit ihan mukavasti kommentoivat.

Vierailija
119/183 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nais kokit on no huonoja naisia. En ole opiskellut itselleni kokin ammattia. En ole pitänyt kokin vaatteita päällä siis jos sillä tarkoitetaan sellaista kaksirivinapitteista paksusta kankaasta tehtyä rättiä.

Minua ei ole kiusattu mutta minä olen kiusannut. Olen kiusannut ihmisen siihen pisteeseen että hyppäsi lopulta junan alle. Se oli köyhästä perheestä ja roikkui muassa kiinni.

Mä haluan tuhota muiden elämät koska mua on kohdeltu huonosti kun mulle ei ole maksettu tukiaisia ja ilmaisia huvituksia.

<3 tiedätkö, että muutama täällä kirjoitteleva tuntee sinut oikeasti ja ihan vilpittömästi toivoo sinulle vain hyvää. Vaikka välillä intoutuukin väittelyyn. 

Vierailija
120/183 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole Amis.

No onnea opintoihin siinä tapauksessa

Kiitos! 🤗 Kaikkea hyvää sinullekin!