Kaupassa joku maksoi jonkun toisen ostokset
Maksu vuorossa olevalla ei ollut varaa kaikkea maksaa joten olisi joutunut jättämään tavaraa pois niin edessäni ollut nainen maksoi toisenkin ostokset. Miksi kukaan ei koskaan anna mulle mitään ilmaiseksi tai maksa mun ostoksia.
Kommentit (183)
Vierailija kirjoitti:
Wtf? Onko tämä aloitta trolli vai ihan tosissaan? En ole ennen lukenut tuota blogia ja oli kyllä naurussa pitelemistä. Jos tuo teksti on kirjoitettu ihan tosissaan, niin sääliksi käy henkilöitä, jotka joutavat ap:n kanssa olemaan tekemisissä.
Ja kannattaisi hieman panostaa oikeinkirjoitukseen, jos haluaa jonkun lukevan blogia enemmän kuin yhden kerra.
Se on mysteeri, onko trolli vai tosissaan. Lukuisia blogeja vuosien varrella sekä nimimerkkejä täällä. Kaikille blogeille ja täällä kirjoittaville nimimerkeille jossain vaiheessa purskahteleva köyhien haukkuminen ja yhteiskunnan tukien vatvonta. Paheksuu myös kaikkia muita avustusjärjestöjä.
Luulen, että on itse aika vähävarainen ja ilmeisen usein sairaslomilla. Ikään kuin peilaa omaa elämäänsä haukkumalla itsensä kaltaisia.
t. vuosia sivusta seuraillut keittiöspykoloki
Maksoin kerran yhden vanhan papan ostokset S-Marketissa. Selvästi mies oli vanhuudenhöperö, hänellä oli rahaa vajaa kymppi ja ostokset maksoi yli 20 euroa.
Tuli hyvä mieli itselle, päivän hyvä teko.
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa... En edes jaksanut lukea kokonaan. Kannattaisiko mennä TÖIHIN (oikeisiin semmosiin)???
Aika lyhytjännitteinen ihminen olet, jos et noin lyhyttä aloitusta jaksanut lukea loppuun.
Ja ap:lle, sä et tolla asenteella ja käytöksellä ansaitse muiden hyväntahtoista ja vapaaehtoista avustusta.
Minun käytöksessäni ei ole vikaa toisinkuin köyhien käytöksessä.
Minä ansaitsen kaikki hyväntekeväisyys lahjat toisinkuin köyhät. Minä maksan verojakin enemmän kuin köyhät ja sitten ne köyhät höytyy enemmän niistä veroista kuin minä. Kaiken lisäksi nuo köyhät saa liikkua niissä paikoissa missä minäkin.Sie oot varmaan trolli, etkä edes kovin kiinnostava trolli, mutta mihin varakkaat tarvitsisivat hyväntekeväisyyttä? Miksi monet varakkaat ovat niin ahneita?
Että saisimme mekin välillä jotain kivaa ilmaiseksi eikä aina tarvitsisi maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus viestissä joko tarkoituksella tai vahingossa kiteytyy hienosti perussuomalisuuden ydin. Kateellisuus heikomassa asemassa olevaa kohtaan.
Olemme kokoomuslaisia. Vihaamme köyhiä koska meidän maksamat verovarat löytää tiensä köyhien taskuihin eikä meidän. Sitten ne luuserit olettaa että niiden lapset saisi olla meidän lasten kanssa tekemisissä jne.
Tuskin ne semmoista olettaa. Kuka haluaisi lastensa olevan tekemisissä tyypin kanssa, jonka mielestä lapsista pitää hakata myötätunto pois. Ja eihän teillä vielä ole yhtään lasta.
Esikoinen on tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että joku tuli kehumaan ja hämmästelemään toisen jaloutta, mutta ei kun miksei minullekin -kitinää. Eikö sinulla ollut varaa ostoksiisi vai miksi itket?
Kyllä oli mutta jätin ne liukuhihnalle koska minun ostoksiani ei suostuttu maksamaan. Minullekin kuuluu saada asioita ilmaiseksi koska köyhätkin saa. On väärin että joudun aina maksamaan.
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa... En edes jaksanut lukea kokonaan. Kannattaisiko mennä TÖIHIN (oikeisiin semmosiin)???
Ihan töissä käyvä olen tai siis nyt saikulta. Rahasta ei tee tiukkaa.
Miksi sitte sinun ostokset pitäisi maksaa? Kerran olen jonkun vanhan mummelin ostoksista maksanut osan. Selvästi näki, että raha ei ole ja hän oli ruokaostoksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wtf? Onko tämä aloitta trolli vai ihan tosissaan? En ole ennen lukenut tuota blogia ja oli kyllä naurussa pitelemistä. Jos tuo teksti on kirjoitettu ihan tosissaan, niin sääliksi käy henkilöitä, jotka joutavat ap:n kanssa olemaan tekemisissä.
Ja kannattaisi hieman panostaa oikeinkirjoitukseen, jos haluaa jonkun lukevan blogia enemmän kuin yhden kerra.Se on mysteeri, onko trolli vai tosissaan. Lukuisia blogeja vuosien varrella sekä nimimerkkejä täällä. Kaikille blogeille ja täällä kirjoittaville nimimerkeille jossain vaiheessa purskahteleva köyhien haukkuminen ja yhteiskunnan tukien vatvonta. Paheksuu myös kaikkia muita avustusjärjestöjä.
Luulen, että on itse aika vähävarainen ja ilmeisen usein sairaslomilla. Ikään kuin peilaa omaa elämäänsä haukkumalla itsensä kaltaisia.
t. vuosia sivusta seuraillut keittiöspykoloki
Olen elämäni ensimmäistä kertaa sairaslomalla ja se on neuvolan mielivallasta johtuvaa. Töihin en tule enää samaan firmaan palaamaan. Uusi työpaikka on jo hankittu.
Minä olen rikas ja halveksun köyhiä koska heitä hemmotellaan tuilla ja ilmaisilla huvituksilla eikä minua.
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus viestissä joko tarkoituksella tai vahingossa kiteytyy hienosti perussuomalisuuden ydin. Kateellisuus heikomassa asemassa olevaa kohtaan.
Olemme kokoomuslaisia. Vihaamme köyhiä koska meidän maksamat verovarat löytää tiensä köyhien taskuihin eikä meidän. Sitten ne luuserit olettaa että niiden lapset saisi olla meidän lasten kanssa tekemisissä jne.
Tuskin ne semmoista olettaa. Kuka haluaisi lastensa olevan tekemisissä tyypin kanssa, jonka mielestä lapsista pitää hakata myötätunto pois. Ja eihän teillä vielä ole yhtään lasta.
Esikoinen on tulossa.
Voi voi. Sääliksi käy tulevaa lasta.
Ajattele jos joku toinen olisi tehnyt samanlaisen aloituksen. Miltä sinusta silloin tuntuisi?
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan töissä käyvä olen tai siis nyt saikulta. Rahasta ei tee tiukkaa.
Miksi sitte sinun ostokset pitäisi maksaa? Kerran olen jonkun vanhan mummelin ostoksista maksanut osan. Selvästi näki, että raha ei ole ja hän oli ruokaostoksilla.
Koska minä olen rikas ja minuakin kuuluu ilahduttaa ilmaisilla asioilla koska maksan enemmän veroja kuin köyhät jätteet.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä noloa, jos toinen maksaisi ostokset. Mieluummin jättäisin osan ostoksista pois. Jollain vanhalla henkilöllä sen kyllä. Ymmärtää, koska kauppaan kulkeminen voi olla raskasta, mutta nuorilla ei. Eri asia jos on jostain välttämättömästä kyse.
Itse ostan aina vain välttämättömimmän. Pienipalkkainen työ ja vuokra melko korkea. WC-paperi, kilo perunoita, iso raejuusto, suola, kaali tai porkkana. Siinä ovat tavallisimmat asiat, joita ostan. Yhdeksän maissa haen kaupasta joskus juustoa, jos on 60% alennuksessa.
Välillä harmittaa se, että ihmiset, joilla on varaa ostaa kaikenlaista, rohmuavat niitä tarjoustuotteita. Jos pystyt ostamaan vaikkapa grillihiiliä, kallista shampoota ja lenkkarit, voisit jättää sen tarjousjuuston sellaiselle, jolla ei siihen ole varaa.
Ja kyllä, etsin koko ajan toista työpaikkaa, mutta ei niitä töitä niin vain saa.
Vierailija kirjoitti:
Ajattele jos joku toinen olisi tehnyt samanlaisen aloituksen. Miltä sinusta silloin tuntuisi?
Olisin hänen kanssaan asiasta samaa mieltä. Puolustaa isin häntä lynkkaajia vastaan.
En kyllä usko, että kukaan oikeasti varakas kirjoittaisi noin moukkamaisesti, huonosti ja katkeran sävyisesti.
Itse autan mielelläni muita, vaikka olen köyhä opiskelija. Maksan veroja enemmän sitten myöhemmin, kun valmistun lääkäriksi.
Aloittajasta paistaa kateus ja katkeruus. Keskity omaan elämääsi, äläkä muiden mollaamiseen. Et vaikuta ollenkaan onnelliselta.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä usko, että kukaan oikeasti varakas kirjoittaisi noin moukkamaisesti, huonosti ja katkeran sävyisesti.
Itse autan mielelläni muita, vaikka olen köyhä opiskelija. Maksan veroja enemmän sitten myöhemmin, kun valmistun lääkäriksi.
Aloittajasta paistaa kateus ja katkeruus. Keskity omaan elämääsi, äläkä muiden mollaamiseen. Et vaikuta ollenkaan onnelliselta.
Minä Vihaan köyhiä koska niihin uppoaa maksamani verot.
En ole onnellinen enkä voi koskaan olla onnellinen. Vihaan kaikkia koska kukaan ei tee minulle mitään hyvää. Haluan kaikille pelkkää pahaa. Tämä johtuu kaikki siitä että minua ei kohdella kuten täydellistä ihmistä tulee kohdella.
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole onnellinen enkä voi koskaan olla onnellinen. Vihaan kaikkia koska kukaan ei tee minulle mitään hyvää. Haluan kaikille pelkkää pahaa. Tämä johtuu kaikki siitä että minua ei kohdella kuten täydellistä ihmistä tulee kohdella.
Täydellinen ihminen ei ole onneton vihaaja.
Pitäisit nyt jo tur pasi kiinni välillä.
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täydellinen ihminen ei ole onneton vihaaja.
Minä olen rikas ja menestynyt ihminen joka ei ole saanut senttiäkään avustuksia. Siinä on oikeuteni vihata köyhiä ja kohdella heitä miten lystään.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisit nyt jo tur pasi kiinni välillä.
En pidä. Pidän heti turpani kiinni kun saan kaikki ne edut ja ilmaise asiat mitkä köyhätkin.
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esikoinen on tulossa.
Voi voi. Sääliksi käy tulevaa lasta.
Mielikuvituslapsi nimimerkin historian tuntien.
Riippuu tilanteesta. Kerran oli tilanne, että edelläni oli iänkäs henkilö ja ostokset olivat pelkästään ruokaa. Hänellä ei ollut tarpeeksi rahaa kaikkiin ostoksiin. Noin kymppi puuttui. Annoin hänelle sen verran rahaa, jottei tarvinnut mitään poistaa ostoksista.
Kerran annoin myös rahaa jollekin laitapuolenkulkijalle. Hän pyysi paria euroa ja kysyin, että mihin tarkoitukseen. Vastasi rehellisesti, että kaljaan.