Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

:0(

Vierailija
10.07.2006 |

Juttu menee siis näin:Mies lähti tänään armeijan " harmaisiin" . Eilen illalla,kun olin suihkussa,sain järkyn paniikkikohtauksen. Kohtausta edelsi itku. Ensin pyörrytti,sitten puutui kädet ja lopuksi meni kädet aivan kramppiin. En saanut niitä auki lainkaan. Mies tietty oli ihan kauhuissaan. Olemme siis olleet 9v. yhdessä ja meillä on kaksi lasta. No,kävin sitten myöhään illalla äitini kanssa päivystyksessä,josta käskivät mennä seuraavana päivänä omalle t.asemalle. Lääkäri lupasi kirjoittaa jonkunlaisen todistuksen,mikä pitäisi lähettää varuskuntaan. Mutta siis kysymys: Onko tämä riittävä peruste,että mies saa keskeyttää? En todellakaan pysty hoitamaan lapsia tässä tilassa! En ole mitään syönyt kahteen päivään,enkä oikein nukkunutkaan:0( Tänään sain toisen " itkukrampin" päivällä. Äitini on nyt ollut lapsia hoitamassa,mutta sanoi,ettei jaksa päivästä toiseen heitä hoitaa. Mutta kertokaa joku hyvä kokemus asiasta,jos saisin vaikka nukuttua ensi yönä. Pakkohan miehen on kotiin päästä,koska en kykene lapsia hoitamaan tällaisena turtana paniikkihäiriöisenä...:0(

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä tuoda omakin mielipide julki.

En ole seurannut tätä keskustelupalstaa aiemmin. Enkä aio seurata myöhemminkään.

Tuntuu uskomattomalta että ihmiset kyselevät täältä apua ongelmiinsa, kun vastaukseksi näyttää saavan vain ilkeää mollausta, tässäkin tapauksessa pääperiaatteenaan: " mullakin oli kurjaa kun mies oli armeijassa, toivottavasti sulla on vielä kurjempaa" .

Uskomattoman ilkeää porukkaa. Ja nytkin kysymys on vakavasta asiasta, sairaudesta. Psyykkisistä sairauksista ei pääse ohi ryhdistäytymällä kuten vaikkapa murtuneesta nilkasta ei pääse eroon lenkkeilemällä. Keskustelun aloittaja sanoi olevansa huolissaan myös lapsistaan, mutta sekään ei näytä ketään kiinnostavan. Uskomatonta.

Olen mies. Jos itse olisin joutunut keskeyttämään armeijan vaimoni terveydentilan takia pysyvästi tai väliaikaisesti, en todellakaan olisi syyttänyt siitä ketään, varsinkaan häntä.

Sinulle, joka aloitit tämän keskustelun: asioilla on tapana järjestyä, voimia sinulle.

Vierailija
62/65 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sulla ole OIKEASTI lapsia,eihän???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kin vähän uhrautumaan.

Hitsit, mun mies oli puoli vuotta linnassa, oiskohan sekin saanut jäädä kotiin, jos mä vaan oisin tarpeeksi märissyt?

Vierailija
64/65 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun täytyy kuntoutua ja oppia pärjäämään yksinkin.

Vierailija
65/65 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä siellä voivottelevat ja vitsailevat siitä miten vaimo ei pärjää ilman miestään. Saattaapa jopa mies saada vittuilua osakseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän