Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koira totisesti nukkuu koiran unta.

Vierailija
26.04.2013 |

Se oli aivan reporankana sängynpäällä. Silmät ummessa eikä karvakaan värähtänyt. Se oli kerta kaikkiaan niin lötkö kun koira ikinään vain osaa olla.

Nousin sohvalta ja menin keittiöön ja avasin jääkaapin. Kuka olikaan samassa aivan vieressäni keittiössä. Koirapa tietenkin. Ei sitä voi huijata, se huijaa mua.

Eipä mulla muuta näin perjantaina- pieni hetki elämästä, mutta tilanne hymyilytti.

Hyvää perjantaita kaikille. Vaikka en usko, että tämä mitenkään teitä kiinnostaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja tarinoita. Minunkin täytyy kokeilla tuota tuijotusta=))

Ap.

Vierailija
2/8 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä koira nukkuu öisin yleensä olohuoneessa. Kuitenkin jotenkin heti havaitsee jos olen herännyt vaikka en olisi vielä noussutkaan ylös. Tulee iloisen a sängyn viereen. Ilmeisesti kuulee hengityksestä tai liikkeistä että nyt on herätty.?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin herään monesti koiran tuijotukseen, täytyypä kokeilla tuota koiran tuijottamista. :)

Hauskaa on juuri se uliseminen ja jalkojen vipattaminen koiran nukkuessa. :)

Vierailija
4/8 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa :) Tuttua täälläkin. Koira on kärppänä vieressä, jos vain kuulee leivänmurusenkin tippuvan lattialle, kesken "unienkin" :)

Vierailija
5/8 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko kokeilleen joskus tuijottaa nukkuvaa koiraa? Siis siten, että koira nukkuu sikeästi siinä lähellä ja itse teette jotain (luette tms.), Jos koiraa alkaa tuijottamaan niin hyvin äkkiä sen silmät aukenevat jase vilkaisee kulmien alta  :)

Mistä se tietää ja tuntee tuijotuksen? Siis kun en itse muuta itsessäni mitään, siirrän vain katseeni kirjasta koiraan. Hassuja otuksia :)

Vierailija
6/8 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itsekin herännyt siihen kun koira tuijottaa. olen tosi sikeä uninen mutta siihen heräsi :)

välillä on kyllä joku koirista ihan unituhjuisen näköinen kun herää mutta koiran unta ne kyllä aina nukkuu.

koirat on kyllä ihania.

Vierailija
7/8 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on väsymätön vahtija, ei koskaan niin väsynyt että ei ilmoittaisi pihamaalle tulijoista. Oma koirani tiesi hengityksen syvyydestä ja tahdista milloin olin hereillä, tätä ei voinut huijata vaikka monena aamuna yritin leikkiväni nukkuvaa :) se vain tiesi että olin hereillä vaikka silmät oli kiinni. Toinen mikä on hauskan oloista kun koirat näkee unta, monena yönä noutajani kävi illan metsästys reissua läpi kun käpälät kävi ja uinahteli, heräsi joskus omaan kevyeen haukahduksiin ja oli ihmeissään että mikä se oli.

Vierailija
8/8 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää perjantaita sinnekin!

Mua oikeasti ärsyttää, kun toinen koirani on niin herkkäuninen, että se säpsähtää heti pystyyn virkeänä, jos vaikka vaan käyn yöllä vessassa, toinen jatkaa uniaan rauhallisesti, että erojakin näissä otuksissa on. Toivoisin, ettei tuo toinen olis ihan noin berrskärpänen :D