Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antaisitko adoptio-oikeuden yksinäiselle naiselle?

Vierailija
22.02.2013 |

Täällä kirjoittelee pariskunta jolle tuli kinaa aiheesta (nainen antaisi, mies ei) ja tähän se sitten johti, galluppiin :D Miehen mielestä lapselle on parempi, jos kasvattajana on myös isä (tarpeetonta kai sanoakaan että ei kannata adoptio-oikeutta homopareillekaan), naisen mielestä taas lapsi saa kyllä ympäristönsäkin kautta tarpeeksi miehen ja naisen malleja.

Eli mitä mieltä sinä olet?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin, jos hänellä olisi perusasiat kunnossa. ja kyllä oikeastikin annetaan.

Vierailija
2/16 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuosta tarvi kinata, koska heillä on jo. Umayya Abu-Hanna esim on adoptoinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 100 % yksinhuoltaja. Mies ei halunnut lasta ja ehkäisy petti, joten puhun syvällä rintaäänellä. Lasta ei saa adoptoida yksinäiselle naiselle, homoparille kyllä. Syy: pitää olla loistavat tukiverkot, että tästä selviää. Ja on lapsen oikeus, että esim. kuolemantapauksessa lapsi ei joudu toista kertaa adoptoitavaksi. Summa summarum: lapsen turvallisuuden takia adoptiossa pitää olla kaksi vanhempaa.

Vierailija
4/16 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos niille jotka jo vastasivat, ja siis tiedämme kyllä että tuollainen oikeus on jo olemassa, mutta eihän se estä puhumasta siitä, onko se oikein :)

keskustelun aloittaja

Vierailija
5/16 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin ja niillähän onkin.

Kyllähän se tietysti lapselle on kiva jos on molemmat vanhemmat, mutta yksikin riittää.

Vierailija
6/16 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 17:43"]

Antaisin, jos hänellä olisi perusasiat kunnossa. ja kyllä oikeastikin annetaan.

[/quote]

Minäkin olen sataprosenttinen leskihuoltaja.

Vierailija
7/16 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, yksikin vanhempi on parempi kuin ei vanhempia ollenkaan. Laitoslapsuus ja vanhemmattomuus on kamalaa. Itse yksinhuoltaja perheessä kasvaneena voin sanoa että minulla ja veljilläni oli onnellinen lapsuus.

4. musta kantasi on aika ilkeä. Kun olet ensin saanut lapsen yksin haluat tuomita muut yksinäiset naiset lapsettomuuteen.

Vierailija
8/16 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen itse yh:n lapsi, ajattelen, että lapselle kuuluu molemmat vanhemmat ja siksi en haluaisi antaa. Mutta koska se asia ratkaisee tässä, että minun ei tule puuttua muiden elämään ja onneen, olen sitä mieltä, että yksinäisen naisen adoptio-oikeus on ok.

Vierailija
9/16 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaisin.

Vierailija
10/16 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö niillä sitten ole?

Vierailija
11/16 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi. Jos on niin huonosti asiat ettei ole kelvannut kenellekään miehelle akaksi niin tuskin kelpaisi kenellekään lapselle äidiksi. Vanheemmuuden on LUONTO tarkoittanut kahden heteron jaettavaksi. Yököttää tämä luonnonlakien nykyinen rikkominen.

Vierailija
12/16 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin. Vaikka lähtökohatisesti olisi paras, että lapsilla olisi kaksi rakastavaa vanhempaa, on yksikin rakastava parempi, kuin ei rakkautta lainkaan.

Antaisin adoptio-oikeuden myös homo-pareille.

Vierailija
13/16 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on luonnotonta että oman maan lapset on lastenkodeissa ja laitoksissa ja sitten Afrikasta raahataan kalliilla adoptiolapsia joiden hankkimisen taustalla on etnisyyden ja erilaisuuden ihannointi, vauva hankitaan söpöksi mustaksi maskotiksi. Sairasta!

Vierailija
14/16 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika iso osa esim. lääketieteestä on luonnonlakien rikkomisesta.

Yksinäinen on ihan eri asia kuin sinkku.

Vierailija
15/16 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yksiselitteinen asia. Sivusta olen seurannut asiaa ja todennut, että joskus kaikki menee hyvin, mutta aina ei mene. Tukiverkkoja pitää olla.

Vierailija
16/16 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastustan kansainvälisiä adoptioita.

Suomalaislapselle lähin täysipäinen sukulainen on paras adoptiovanhempi, olipa hän sitten sinkkunainen, homo tai naimisissa oleva pari, kunhan on halu huolehtia sukulaislapsesta.