Romanttiset miehet myytti?
Tuli toisesta keskustelusta mieleen, löytyykö Suomesta romanttisia miehiä vai ovatko ne myytti?
Jos sinä olet tällainen tai sinulla on tällainen, ilmianna jokin romanttinen teko, jonka tämä mies on tehnyt.
Kommentit (44)
Isäni on ainoa romanttinen mies jonka olen tuntenut. Hän soitti hienoja sävellyksiä jotka kertoivat rakkaudesta.
Hän piti äitiä sylissä.
Löysin isän vanhan muistikirjan johon hän oli piirtänyt ( ja olikin tosi lahjakas piirtäjä ) ja johon hän oli kirjoittanut runoja ja mm. rakkauslaulujen sanoja. Hänellä oli kaunis, lämmin, hellä ja herkkä sielu.
---
Totean, että olen sitä mieltä että suomalaisilla miehillä ei ole tunteita. En voi käsittää suomalaisia miehiä, koska isäni oli täysin päinvastainen mies kuin suomalaiset juntit.
Suomalainen mies: onko sinulla mitään ns. tunne - elämää? Osaatko arvostaa elämän kauneutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännittävät vaimonhakkaajat eivät tosiaan ole kovin romanttisia, kilttikset kyllä.
Tämä on vähän provosoivasti sanottu mutta sisältää totuuden.
Jos naiset oikeasti syttyisivät romanttisista miehistä niin todella helposti sellaisen löytäisivät.
Oikeastihan naisia sytyttää täysin päinvastainen mies. Siksi teillä on tämä "ongelma", koska miesmakunne ei ole romanttinen vaan painotatte miehessä itsevarmuutta/miehekkyyttä/auktoriteettia/määrätietoisuutta.
Haluaisitte, että se kova jäñnämies olisi romantti
---
Kerroin juuri isästäni joka oli romanttinen mies.
Hän oli myös itsevarma, miehekäs joka oli määrätietoinen ja jolla oli auktoriteetti.
---
Jännämiehet ja k i l t t imiehet taas ovat tavallaan samanlaisia. Jännämies pahoinpitelee naisia.
K i l t t imies pahoinpitelee naisia henkisesti.
Kun puhun neitimiehistä, tarkoitan kahta edellä mainittua esimerkkiä.
Noista kahdesta on romantiikka kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut romanttinen mies, joka jaksoi yllättää ja laittaa ihania viestejä, henkisellä yms. Mutta hän oli myös narsistinen pettäjä eikä suhde kehittynyt mihinkään. Riidat oli hirveitä. Nyt minulla on ns " kiltti mies", kaikin tavoin järkevä valinta. Mutta olen hirveässä romantiikan puutteessa. Ei ole kivoja yllätyksiä ( ei tosin pahojakaan), kukkia eikä viestejä, ei edes hellittelynimiä. Miehen mukaan hän nyt vaan on sellainen. Aika ankeaa tämä on. Minulla on jatkuva olo, ettei mies oikeasti rakasta koska en saa mitään romanttisia tunnustuksia si
----
Tämä.
Tuossa tarpeelliset esimerkit suomalaisten miesten "romanttisuudesta."
=)