Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Romanttiset miehet myytti?

Vierailija
05.07.2020 |

Tuli toisesta keskustelusta mieleen, löytyykö Suomesta romanttisia miehiä vai ovatko ne myytti?

Jos sinä olet tällainen tai sinulla on tällainen, ilmianna jokin romanttinen teko, jonka tämä mies on tehnyt.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myytti. Jos kerran vuodessa naisen syntymäpäivänä muistaa ostaa lahjan ja kukkia, niin ei se tee miehestä romanttista, vaan normaalin.

Vierailija
2/44 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Romantiikka se ei sovi jätkille", lauloi jo Simo Salminen aikoinaan Virtas-Jukan sanoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole myytti.

Aamulla on lumet otettu pois autostani. Polkupyörään laitettu takavalo uusien säännösten myötä.

Kynttiläillallinen katettu ja ruokana hänen itsetekemä tyyliin perunat ja kastike. Hyvää oli!

Halaa ja pussaa ilman pakottamista tai että olisi vailla vaakamamboa. Kertoo että rakastaa.

Onnellinen!

Vierailija
4/44 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on romanttinen. Tuo usein kukkia, puhuu erittäin kauniisti minulle ja minusta, pyrkii kaikin tavoin miellyttämään minua. Kuten minäkin häntä.

Vierailija
5/44 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itseäni romanttisena herkkänä miehenä. Tykkään hemmotella naista esim kokkaamalla aterian tai hieromalla häntä tai viemällä ravintolaan/kylpylään. Kerran tilasin kukkatoimituksen naisen työpaikalle.

Muutenkin tykkään osoittaa rakkauteni niin sanoin kuin teoin ja nautin kovasti läheisyydestä.

Silti kaikesta tästä huolimatta olen ikisinkku joka saa treffien jälkeen aina pakit sanoilla "vaikutat mukavalta mutta.." "ei kipinää" "ei kemiaa" "ei ihastumista".

Vierailija
6/44 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoani on todella hankala miellyttää.

Usein tarjoudun hieromaan hänen niskaansa / hartioitansa, pitämään viekussa ja silittelemään, ehdottelen erilaista tekemistä, aloitan keskusteluja, kyselen hänen päivästään ja ajatuksistaan, flirttailen tai ehdotan seksiä suoraan mutta 99% tapauksista hän kieltäytyy. Ei kelpaa mikään. Yhteisiä tekemisiä on vaikea keksiä kun hän ei ole halukas oikein mitään tekemään enkä tajua miksi.

Helvetin turhauttavaa.

Vierailija
7/44 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanttisia miehiä on, mutta romanttisuus luultavasti ilmenee vasta parisuhteessa. Tapailuvaiheessa sitä ei voi mies osoittaa naiselle.

Vierailija
8/44 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännittävät vaimonhakkaajat eivät tosiaan ole kovin romanttisia, kilttikset kyllä.

Tämä on vähän provosoivasti sanottu mutta sisältää totuuden.

Jos naiset oikeasti syttyisivät romanttisista miehistä niin todella helposti sellaisen löytäisivät.

Oikeastihan naisia sytyttää täysin päinvastainen mies. Siksi teillä on tämä "ongelma", koska miesmakunne ei ole romanttinen vaan painotatte miehessä itsevarmuutta/miehekkyyttä/auktoriteettia/määrätietoisuutta.

Haluaisitte, että se kova jäñnämies olisi romanttinen?

Vierailija
9/44 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän itseäni romanttisena herkkänä miehenä. Tykkään hemmotella naista esim kokkaamalla aterian tai hieromalla häntä tai viemällä ravintolaan/kylpylään. Kerran tilasin kukkatoimituksen naisen työpaikalle.

Muutenkin tykkään osoittaa rakkauteni niin sanoin kuin teoin ja nautin kovasti läheisyydestä.

Silti kaikesta tästä huolimatta olen ikisinkku joka saa treffien jälkeen aina pakit sanoilla "vaikutat mukavalta mutta.." "ei kipinää" "ei kemiaa" "ei ihastumista".

Siis etkö oo koskaan ollu parisuhteessa? Yritätköhän liikaa?

Vierailija
10/44 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoani on todella hankala miellyttää.

Usein tarjoudun hieromaan hänen niskaansa / hartioitansa, pitämään viekussa ja silittelemään, ehdottelen erilaista tekemistä, aloitan keskusteluja, kyselen hänen päivästään ja ajatuksistaan, flirttailen tai ehdotan seksiä suoraan mutta 99% tapauksista hän kieltäytyy. Ei kelpaa mikään. Yhteisiä tekemisiä on vaikea keksiä kun hän ei ole halukas oikein mitään tekemään enkä tajua miksi.

Helvetin turhauttavaa.

Uskon kyllä, että on turhauttavaa. En naisena suostuisi tuollaisessa suhteessa elämään, vaan koettaisin saada muutosta aikaan keskustelemalla. Vastavuoroinen huomiointi on niin tärkeää, että sen puutteeseen suhde voi kaatua kokonaan. 

Vierailija
11/44 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama juttu. Ilmeisesti alussa pitää tarjota vauhtia ja vaarallisia tilanteita ja sitten myöhemmin vasta mennä romanttisempaan suuntaan.

Vierailija
12/44 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija Miesporukkansa kesken sitten kertoo kaikki intiimeimmätkin yksityiskohdat ja kaverit nauraa..[/quote kirjoitti:

Porukoissakin eroja. Omassa kaveripiirissä emme ole koskaan puhuneet yhden yön jutuista, tapailunaisista, seurustelukumppaneista tai puolisoista.

Vierailija
13/44 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni mies on opetellut repliikit valmiiksi nyyhkyelokuvista. Kun hän kertoo sinulle repliikejään, niin samaan aikaan hän jo riisuu sinua katseellaan. Miesporukkansa kesken sitten kertoo kaikki intiimeimmätkin yksityiskohdat ja kaverit nauraa. Näyttää vielä heille kuvan jonka sinusta nappasi aamulla kun vielä nukuit.

Jaa vai niin, ehkä sinun pitäisi oppia valitsemaan itsellesi parempaa seuraa. Mitään noista luettelemistasi asioista ei ole itsellä tullut edes mieleen, saatikka että olisin tehnyt niin.

Vierailija
14/44 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on juuri sellainen romanttinen mies. Voin tunnustaa suorastaan palvovani häntä, koska hän on niin valtavan ihana, söpö ja miehekäs. Hän täyttää mun sydämen onnella ja rakkaudella joka ikinen päivä, huomioi minut kaikessa tekemisessään ja kutsuu omaksi prinsessakseen:)

Vierailija
15/44 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrität ihan liikaa, ei se noin toimi.

Vierailija
16/44 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on myytti. Jos joku mies on "romanttinen" kyse on narsistin/ sosiopaatin/ hyväksikäyttäjä/ pelimiehen rakkauspommituksesta, jolla hän koukuttaa uusia uhreja. Hyvin pian sävelet muuttuvat.

Vierailija
17/44 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrität ihan liikaa, ei se noin toimi.

Sanot tuon ihan kuin tietäisit missä tutustumisen vaiheessa olen tehnyt kyseisiä tekoja.

En tietenkään tee mitään noista heti tutustumisen alussa.

Vierailija
18/44 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ovat suhteessa aina miehet olleet se romanttisempi osapuoli. Joten henkilökohtaisesti koen miehet naisia romanttisempina.

Vierailija
19/44 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännittävät vaimonhakkaajat eivät tosiaan ole kovin romanttisia, kilttikset kyllä.

Erikoista kyllä, että itsellä on aikalailla päinvastaista kokemusta. Nuo jännäjätkät ja muut naistennaurattajat olen kyllä suosiolla kiertänyt mutta ei sellaisista kukaan ole peräänkään juossut pieksemään eli rauhassa olen saanut heiltä olla.

Sen sijaan parisuhteessa olen ollut kahdenkin tällaisen miehen kanssa joista kumpikin ihan taatusti olisi kuvaillut itseään "kiltiksi mieheksi" (silloin 20- 25 v sitten tällaista termiä ei ollut olemassakaan) eli eivät olleet millään muotoa minkäänlaisia hamesankareita eikä varsinaisesti kovin suosittuja edes kaveripiireissään. Tai siis eivät tosiaan olleet porukassaan mikään "liideri" tai mikään muukaan alfa vaan enemmänkin sellainen normaali rivimies, mutta ei siis yksinäisiä/syrjittyjä/kiusattuja vaan ihan taviksia. Olivat siis hiukan hiljaisia (itsekin introvertti niin todella ok) ja sellaisia vähän kömpelöitä sosiaalisesti, mutta oikeinkin mukavia ja kultaisia kun hieman tutustui. Sitten kun tutustui vähän paremmin niin kuvaan astuikin järjetön mustasukkaisuus ja omistuksenhalu, jolloin omaa elämää ei olisi saanut olla ollenkaan. Silloin ei käytössä ollut myöskään termiä "k()llik¤ruselli" mutta jos olisi ollut, niin sitä olisi taatusti käytetty koska tuollaisessa minun syytettiin kieppuneen ja kieppuvan yhä.. Tätä faktaa sitten taottiin minuun ihan nyrkein ja potkuinkin. Toinen repi lisäksi päästäni tukon hiuksia niin ettei siihen kohtaan kasva vieläkään hiukset normaalisti..

Ja sitten ketjun aiheeseen. Romanttiset miehet ja miesten romanttiset teot on myytti.

Vierailija
20/44 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttikset on niitä romanttisia hakkaajia. Kukkapuska mustelman päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi