Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkulaiva Anne

Vierailija
25.04.2013 |

Tuli vaan mieleen, että eikö "ostoksille lähdettäessä tulisi miettiä mihin on ns. varaa". Ajattelevatko nämä ihmiset lainkaan, miltä he itse näyttävät asettaessaan niin suuria vaatimuksia vastapuolelle, hiukan realismia omien mahdollisuuksien arvioinnissa ei olisi pahitteeksi.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painotti kyllä hyvin selvästi ulkonäön merkitystä, mutta mikäli hän hyväksyy sillä pitkällä ja ruskeasilmäisellä miehellä vastaavan ylipainon niin mikäs siinä.

T. Mies

Vierailija
22/32 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 09:47"]

Mun mielestä Anne oli yksi järkevämpiä tyyppejä tässä ohjelmassa. Itse en ainakaan kuullut, että mitään vaatimuslistaa olisi ollut. 

[/quote]

Niinpä. Ja vaikka lista olisikin ollut, niin eikös kaikilla sellainen, ainakin jollain tasolla, ole? Tai pitäisi olla, "kaikki kelpaa" -tyypit on ehkä säälittävimiä maailmassa... Varsinkin jos on kaksi henkiseen/fyysiseen väkivaltaan kaatunutta avioliittoa takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 09:48"]

Painotti kyllä hyvin selvästi ulkonäön merkitystä, mutta mikäli hän hyväksyy sillä pitkällä ja ruskeasilmäisellä miehellä vastaavan ylipainon niin mikäs siinä.

T. Mies

[/quote]

No, kyllä Anne varmaan oman ylipainonsa tietää, ja jos päässä mitään liikkuu, niin tuskin hän odottaakaan saavansa mitään uskomattoman täydellisen vartalon omaavaa miestä. Oma vikasi, jos ajattelet että pitkä ruskeasilmäinen mies = hunk ;)

Vierailija
24/32 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 09:49"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 09:47"]

Mun mielestä Anne oli yksi järkevämpiä tyyppejä tässä ohjelmassa. Itse en ainakaan kuullut, että mitään vaatimuslistaa olisi ollut. 

[/quote]

Niinpä. Ja vaikka lista olisikin ollut, niin eikös kaikilla sellainen, ainakin jollain tasolla, ole? Tai pitäisi olla, "kaikki kelpaa" -tyypit on ehkä säälittävimiä maailmassa... Varsinkin jos on kaksi henkiseen/fyysiseen väkivaltaan kaatunutta avioliittoa takana.

[/quote]

Juuri näin. Minusta ainakaan kenellekään ei voi sanoa, että "sinulla ei voi olla mitään kriteerilistaa kumppaninhaussa kun olet tuon näköinen". Jokaisella on oikeus tavoitella onnea ja määritellä minkälaisen ihmisen kanssa haluaa elämänsä jakaa.

Vierailija
25/32 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annen ylipaino on jo sairaalloista. Hankaloittaa liikkumistakin ihan näkyvästi. Haaveilee lapsista, valitettavasti noin suuri ylipaino vaikuttaa hedelmällisyyteenkin.

Toki vaatimuksia toisen ulkonäköä kohtaan on jokaisella. Mutta kuka mies haluaa perustaa perheen naisen kanssa, joka viis veisaa terveydestään? Kyllä ensin pitäisi rakastaa ja huolehtia itsstään, sitten sitä rakkautta voi antaa muillekin.

Vierailija
26/32 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mä olen tuolla katukuvassa nähnyt paljon miehiäkin jotka viisveisaa terveydestään. Ehkäpä ylipainoista röökaavaa miestä ei haittaa jos hänen tuleva emäntä viisveisaa terveydestään.

Millaisen ihmisen Anne sitten saa haluta? Ei ketään ennenkuin laihtuu?

Vierailija
27/32 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen perustaminen tuollaisella ylipainolla voi olla aika haasteellista:( paitsi että olihan hänellä jo lapsia, olisko paino noussut niiden jäljiltä... Tiiä häntä...

Vierailija
28/32 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Mies

[/quote]Miksi pitäisi yväksyä? On kai lihava mies sentään vähän eri kuin lihava nainen.

Vierailija
29/32 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Millaisen ihmisen Anne sitten saa haluta? Ei ketään ennenkuin laihtuu?"

Hän saa tietysti haluta vaikka kuun taivaalta, mutta kuinka paljon realismia siinä on, siitä on kysymys.

Vierailija
30/32 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 10:53"]"Millaisen ihmisen Anne sitten saa haluta? Ei ketään ennenkuin laihtuu?"

Hän saa tietysti haluta vaikka kuun taivaalta, mutta kuinka paljon realismia siinä on, siitä on kysymys.

[/quote]Miksei olisi realismia?

Vierailija
31/32 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 10:29"]

T. Mies

[/quote]Miksi pitäisi yväksyä? On kai lihava mies sentään vähän eri kuin lihava nainen.

[/quote]

On siinä mielessä eri, että lihava nainen on isompi turn-off.

Vierailija
32/32 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Luin vanhoja mielipiteitä ja googlasin Annen. Kovin on posket kaventuneet ja oikeen on nätti nainen kuvissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän