Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hankkiudun eroon koti-irtaimistostani laittamalla kaiken roskiin

Vierailija
22.02.2013 |

En jaksa kierrättää sen kummemmin mitä jätekatoksessa ei ole mahdollista. Sekajäte palaa jätteenpolttolaitoksessa. Lehdet lehtilaatikkoon ja vaatteet sekajätteisiin. Sinne myös pieni koti-irtaimisto ja kirjat.

Koti-irtaimiston piilotan muovikasseihin ruokajätteiden sekaan niin kukaan ei pääse penkomaan.

Liian vaivalloista jakaa tavaraa fb-kirppisten kautta eikä ole autoa kuskata tavaroita kirpputorille.

Jos jollekin haluaa lahjoittaa, hakija tekee kumminkin oharit tai vaatii joka helvetin tavarasta kuvat sähköpostiinsa, liikaa vaivaa vanhan rojun takia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei vaan roskiksen viereen niin jokainen voi ottaa mitä haluaa? Minä laitan aina näin

Vierailija
2/5 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oikein. Ei kuulosta et sulla olisi edes mitään arvokasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuto.nettiin vaan myyntiin, ja kohta tarjoukset menevät tuhansissa ja kymmenissä tuhansissa. Laitat vaan tarinan, että olet kyllästynyt Suomen talveen ja lumitöihin, myyt kaiken ja muutat Thaimaahan.

Vierailija
4/5 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 15:39"]

Huuto.nettiin vaan myyntiin, ja kohta tarjoukset menevät tuhansissa ja kymmenissä tuhansissa. Laitat vaan tarinan, että olet kyllästynyt Suomen talveen ja lumitöihin, myyt kaiken ja muutat Thaimaahan.

[/quote]

Tuossa on ideaa, niin teenkin siinä vaiheessa kun asunnottomuus uhkaa ja  pitää saada kämppä tyhjäksi rojusta ja alkupääomaa uuden asunnon hankintaan.

Vierailija
5/5 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa ottaa kuvia ja laittaa huutonettiin pakata ja käydä lähettämässä. Olen suoraan lykännyt kamat köyhille. Niitä riittää joten niille kun annat saatat saada joskus elämässä takaisin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän