Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyviä vinkkejä, miten löytää ihminen...

Vierailija
25.04.2013 |

Jonka näin vain kerran ohimennen (joo, kyllä kuulostaa äärettömän typerältä!) ja hän oli kiinnostunut ja mä olin kiinnostunut, mutta en sitten ymmärtänyt juosta perään juttelemaan, vaikka miekkonen kääntyi vielä bussipysäkillään katsomaan perään. Siis klassinen Suosikin etsintäkuulutus-palstan meininki :D Ja saamari, että ketuttaa oma "oho, sepä katsoi nätisti ja on komea...ai sinne se menikin" asenne.

Mistä mun kannattaisi etsiä, onko netissä mitään sivustoa, mistä voisi huhuilla tms. Kyseinen mies on kuitenkin erinäisistä syistä helposti tunnistettava, niin ainakin joku, joka tuon tuntee, osaisi varmaan neuvoa sitten mua

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heii, auttakaa nyt naista hädässä ;)

Vierailija
2/5 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne koko sivu ilmoitukset hesariin toimii ihan hyvin, suosittelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomi24:llä ainaski oli etsitään-palsta. mutta laita tänne paikka ja tuntomerkit. Tätä palstaahan lukee puolet suomesta...

Vierailija
4/5 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

s24:n etsintäkuulutuksia tuskin kukaan lukee. asutteko samassa kaupungissa? ei muuta kuin bussin kyytiin...

Vierailija
5/5 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, asutaan luultavimmin, mutta kun kaupunki on Helsinki, niin... Aika toivotonta niin on tuota löytää. Ja hehe, jos rikas olisin, niin tässä tilanteessa tuon kokosivun ilmoituksen voisinkin laittaa, se taatusti tuottais tulosta XD Sitä mä en usko, että tuon kaveripiiri tai hän itse tätä sivustoa lukee, niin täällä turha huhuilla :) No, ehkä luotan kohtaloon ja siihen, että törmään tyyppiin uudestaan.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi