Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

New York cheesecake. Paras resepti?

Vierailija
25.04.2013 |

Olen selaillut nettiä ja hiukan erilaisia reseptejä näkyy olevan. Jos olet koleillut useampia niin kerro suosikkisi :) Ei välttämättä tarvi olla kuorrutettu versio koska aion tehdä jonkinnäköisen mansikkasörsselin kaadettavaksi tuohon päälle.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hands down Aivan ehdottomasti tämä ! :)

http://terhinkeittiossa.blogspot.fi/2009/07/new-york-cheesecake.html

Ei voi lähemmäksi aitoa päästä, ja tosi helppo tehdä 

Vierailija
2/8 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa olen kokeillut tuota samaa reseptiä ja hyvää kyllä oli mutta kananmuna maistui ikävästi läpi. Käytin keskikokoisia munia. Uskaltaiskohan vähentää yhden? Perusmaku oli kyllä tajuttoman hyvä. Mutta kaipa noissa resepteissä kaikissa se kananmuna maistuu läpi kun niitä useamman joutuu laittamaan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Resptissä on liikaa kananmunaa, 2 riittää jos on suuria. Pohjaan ei tarvitse sokeria ja rasvaakin on liikaa.

Vierailija
4/8 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt tuon kolmella munalla, täytteestä tuli aavistuksen verran löysempi mutta ei liian löysä. 

Vierailija
5/8 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä paista kiertoilmalla. Pidä n. 50 minuuttia ohjeen lämmöllä (175 astetta) ja sitten jätä jälkilämpöön n. 30 minuutiksi. Vaihda vehnäjauho maissitärkkelykseen.

Vierailija
6/8 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä paista kiertoilmalla. Pidä n. 50 minuuttia ohjeen lämmöllä (175 astetta) ja sitten jätä jälkilämpöön n. 30 minuutiksi. Vaihda vehnäjauho maissitärkkelykseen.

Vierailija
7/8 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis itse vähensin yhden kananmunan, ja käytän vain 2 pkt philadelphiaa. Kyllä mun mielestä ihan toosi hyvä tuli :) 

T.2

Vierailija
8/8 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekee kolmella munalla ni kannattaako käyttää isoja vai noita keskikokoisia? Katsoin että joissakin ohjeissa tuohon samaan määrään laitetaan 5 kananmunaa :O

ap