Missä huoneessa kuivatat pyyykit?
Onneksi on kuivausrumpu, ei tarvi enää sitä irtotelinettä siirrellä aina pois tieltä
Kommentit (34)
kodinhoitohuoneessa ne kuivuu. Rumpua en käytä kuin silloin tällöin, kuluttaa vaatteita liikaa.
Vaatteet olohuoneessa, lakanat/pyyhkeet kerrostalon kuivaushuoneessa.
Olohuonessa.
Kesällä parvekkeella.
Mun makuuhuoneessa ja telineet saa olla siellä, en siirtele pois.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 21:51"]
Onneksi on kuivausrumpu, ei tarvi enää sitä irtotelinettä siirrellä aina pois tieltä
[/quote] Kylppärissä narut katon rajassa, irtotelinettä ei edes ole.
Millaine ero kuivatuissa pyykeissä on jos ne on kuivattu olohuoneessa vs. makuuhuoneessa?
Mun makuuhuoneessa. Joskus harvoin vien kuivaushuoneeseen, mutta talopoliisit on heti siirtelemässä ja vahtimassa niitä, niin mieluummin kuivaan himassa.
Meillä on isossa kylppärissä "kodinhoitotila" ja siinä pesutorni eli kuivurissa kuivaan melkein kaiken.
Kylppärin rättipatterilla kuivaan myös jotain tai saunan kaiteella.
Joskus kesällä kuivaan lakanat ja pyyhkeet ulkona narulla.
Kellarissa on yhteinen kuivaushuone mutta sinne en jaksa yl. viedä mitään.
yleensä vierashuoneessa, joka on kylppärin vieressä. Joskus kuivausrummussa. Kesäisin kannan telineet välillä pihalle, mutta meillä koivut roskaa pyykkejä ikävästi.
Kesäisin ulkona, talvella kylpyhuoneessa. Oskarin oksa ja irtotelineitä. Onneksi on sellaiset paikat telineille, joissa nitä ei yleensä tarvitse edes siirrellä.
Pääasiassa ulkona naruilla. Talvella sisällä, osa kylppärissä, osa kodinhoitohuoneessa. Ei tarvitse siirrellä, ihan omat paikat kummallekin. Rummussa en kuivaisi koskaan. Vie sähköä ja huonontaa vaateiden laatua.
Narut kylppärissä, saunassa, khh:ssa ja ulkona. Pyykkiteline takkahuoneessa ja khh:ssa. Rumpu on, mutta en raski käyttää kuin äärimmäisessä hädässä, kun se on vanhanmallinen energiasyöppö.
Makuuhuoneessa sopiva tila telineelle, ei tarvi siirrellä.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 21:55"]
Millaine ero kuivatuissa pyykeissä on jos ne on kuivattu olohuoneessa vs. makuuhuoneessa?
[/quote]
Eipä varmaan pyykeissä, mutta jos kuivattaa kosteita pyykkejä huoneessa, missä ei ole ilmanvaihtoa, tulee kosteutta ilmaan!!
Mäkin kuivatan telineessä kodinhoitohuoneessa. On mulla kuivausrumpukin, mutta käytän sitä todella harvoin. Pyykkien kuivumaan laittaminen on mun lempikotityö, kuten pyykinpesu ylipäätään.
Rumpua kestämättömät ja käsinpestävät kuivataan ammeen yllä olevassa telineessä, muut rummussa ja kuivauskaapissa talon pyykkituvassa. Jos jää kosteaksi, laitetaan henkariin ja parvekkeelle.
Kesällä pihalla, talvella kodinhoitohuoneessa ja kylppärissä.
Kodinhoitohuoneessa, kesällä nostan telineen kodinhoitohuoneen ovesta ulos.. On meillä kuivausrumpukin, mutta en käytä sitä kun vaatteista ja varsinkin lakanoista tulee sillä allöttävän lörtöt ja liian pehmeät. Ihan kuin ei puhtaita olisikaan. Puhtaat pyykit mukavasti pikkuisen crisp. Plus että rumpu kuluttaa vaatteita ja syö sähköä.
Khh katossa roikkuu alaslaskettava teline. Kylppärissä on orret lakanoille ja painaville ja vettä valuville. Joskus tarvii irtotelinettä lisäksi, sekin mahtuu kylppäriin ilman että tarvitsisi siirrellä.
Mulla on rumpu yhdistetyssä khh/wc:ssä