Martinan pikkulikka totoluukulla Vermossa
Ig-storyssä kuvaa siitä, kuinka pikkutyttö käy lunastamassa totovoittoaan Vermossa. Mä kun luulin, ettei noita lappuja myydä alle 18-vuotiaille. Joo, joku aikuinen tietysti käynyt ostamassa puolesta, mutta taas yksi osoitus siitä, että Martinaa ei Suomen lait koske.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta sitä voi ihminen mielensä pahoittaa.
Rouva pahoinpitelee hiuksista repimällä festareilla, ajaa kännissä, kuvaa puhelimellaan autoa ajaessa, antaa alaikäisen lapsen pelata totoa. Niin se Martttiina vaan on kaiken lain yläpuolella ja ihan turhaan rahvas pahoittaa mielensä. Just joo.
Et ole tosissasi? Joku antaa lapselle muutaman euron voittolappunsa ja nyt on jo pahoinpitelytkin vedetty mukaan😂😂😂😂
Joo-o. Olen ihan tosissani. Mietin sitä, minne asti Martttiina voi venyttää kaikille muille voimassaolevia lakeja. [/quote
Mitä voimassaolevaa lakia on rikottu? Kerro toki.Totosta en tiedä, mutta ainakaan Veikkauksen pelejä ei alle 18-vuotiaat saa pelata.
Ohis
Ei niin, mutta laki edestä antamasta omaa pikkuvoittoa.
Kyllä minäkin kävin isän lottolippuja ym. lunastamassa. Veikkaan että 80-90-luvulla n. 99% lapsista teki näin. Eikä lähellekään kaikista tullut peliaddikteja..
Mites jos näkisit kaupassa pojan lunastavan veikkauslapun rahat ja ostamassa niillä rahoilla jäätelöt kun isä odottaa kauempana? Kirjoittaisitko yleisöpalstalle aiheesta? Tulisitko vauvapalstalle? Herättäisikö se ylipäätään sinussa mitään?
Vai liittyykö se vain siihen, ettet tykkää Martinasta, ja kaikki vähänkin kyseenalainen mitä hän tekee vaatii tarkemman ruodinnan? Voiko olla, että oma inhosi häntä kohtaan kuitenkin hieman johtaa siihen, että näet hänen teot pahempana kuin mitä näkisit ne jollain toisella?
En minä Martinaa fanita, mutta minun mielestäni tuo on vähän erikoista loukkaantua tällaisestakin. Tavallaan joo, onhan tuosta johdettavissa että ei ole hyvin hoidettu, mutta silti. En usko että jonku random vanhemman kohdalla tuollainen edes herättäisi mitään ajatuksia. Meillä ihmisillä vain on tapana etsiä inhoamistamme ihmisistä huonoja puolia ja mitä tahansa, jolla voimme heitä halveksua.
Veri vetää..