Kenestä tasavallan presidentti 2024?
Kommentit (25163)
Sarjamurhaaja on henkilö, joka tekee vähintään kolme erillistä henkirikosta yli kuukauden ajanjaksolla, joiden välisenä aikana hänen tarpeensa surmata kasvaa ja johtaa vietinomaisesti murhan uusimiseen.[
Dissektiolla tarkoitetaan kudosten erottelemista toisistaan, kudosrajojen tunnistamista ja kohdekudosten paljastamista.
Tähän voidaan käyttää herkkiä saksia, diatermiaa, skalpellia tai leikkaavia ja koaguloivia laitteita kudoksesta riippuen.
Avokirurgiassa myös kudosten palpaatio on oleellinen menetelmä. Hemostaasia eli verenvuotojen tyrehdyttämistä voidaan edistää lämpimillä liinoilla, paikallisilla hemostaateilla, ompeleilla tai liinatamponaatiolla (ns. damage control).
Kontaminaatioita hallitaan poimimalla, imulla ja huuhtelulla. Leikkausalueelle voidaan pitää yhteys sulkemisen jälkeen dreenin avulla. Ompelulangan valinnassa otetaan huomioon sulavuus, paksuus, rakenne (monofilamentti vai punottu) ja kärjen muoto.
Joskus langan sijaan kannattaa käyttää hakasia. Ompelutekniikassa vaikuttavat esim. tehdäänkö katko- vai jatkuvaa ommelta, kuinka kireäksi solmut vedetään ja ommellaanko ihon alle vai päälle (intra- vai suprakutaani).
Lääkäreitä koulutetaan Helsingin, Kuopion, Oulun, Tampereen ja Turun yliopistojen lääketieteellisissä tiedekunnissa.
Onko sellasita palavaa tahtoa kiduttaa viattomia kansalaisia. Leikata aivoja antaa kemiallista avolobotomiaa. Ehdottomasti kannattaa opiskella alaa. Hauskaa hommaa.
Siksi opiskelin itse Lääkäriksi. Kirjottelen huvikseen pakkohoito papereita kansalaisille. Hauskaa puuhaa. Naureskelen hahah tuhosin taas kansalaisen. Hakekaa muutkin samaan hommaan.
Katsotaan KUKA on seuraava uhri tervetuloa julkiseen terveyspalveluun odotan innolla uusia tuhottavia kansalaisia.
Hauska hupi tuhoan kansalaisia huvikseen. Sellanen on julkinen terveyspalvelu. Jos halat oikeita palveluita osta omalla rahallasi yksityinen myy.
Miksi Saara Lauransisko Huhtasaari ole vieläkään listalla, vaikka hänestä tulee seuraava presidentti, jos vaan saa kuukaudessa kerättyä vielä puuttuvat kannattajakortit.
Hullu valittaa hoito virhe kirjotin sinulle pakkohoito paperin olet mielisairas ikuisesti. Hahahhahahah.
Minun ammattiani arvostaa kaikki vaikka kidutan viattomia huvikseen. Siksi opiskelin itse Lääkäriksi
Saara joutui pakkohoitoon tuskin vapautuu ennen vaaleja.
Oikein arvostettu yliopisto ja ammatti Lääkäri.
Kirjottelen pakkohoito papereita. Sanon aina potilas valittaa flunsaa olet mielisairas tosta pakkohoito paperi ja lanssi vie. Hahahahhahahha.
Pilataanko sinunkin joulusi jospa laitan pakkohoito paperit joulun alla. Hauskaa joulua vaan. Hauska on pilata ihmisten joulut. Valittavat kuin hullut Olen terve miksi jouduin mielissiraalaan. Potilas on sairauden tunnoton. Laitetaan joku diagnoosi ja napit naamaan.
Hauskaa joulun odotusta vaan mielisairaalassa sinullekkin Joo.
Voihan SE olla kansalaiset oppivat ei kannata tulla kunnalliseen terveyspalveluun jatkossa.
Voihan se olla julkinen terveyspalvelu kaupungillakin vaikka kuntasektorista puhutaan.
Sitten olisi oikein kiva lomakohde niuvanemen sairaala kuopiossa jos kaipaat matkustelua.
Sinne laitetaan hullut tai siis terveet jotka kirjoitan huvikseen hulluiksi.
Sairauden tunnoton potilas puhuu grandinoottisia vaaleihin haluaa osallistua. Pakkohoito paperit vaan.
Onko tuo Stubb sinun kaverisi mielisairaala osastolta vai kuinka tunnette oikein.
Stigu on siis sbubb lempi nimi vissiin stigu oli aurooran osastolla huilimassa. Saa noita suuruus kohtaksia puhuu vuolaasti haen joskus kansanedustajaksi. Laiton pakko hoitoon stigun.
Kaiken maailman hullut aina puhuu olen julkkis ja olen maailman tunnetuin koska some profiili. Just noita samoja heppuja. Pakko hoitoon vaan.
Transorbitaalisessa tekniikassa jääpiikkimäinen instrumentti (engl. ice pick) naputettiin pienellä vasaralla kyynelpussin ja silmäkuopan sisäreunan kautta etukuoppaan ja naskalin vartta kääntelemällä tehtiin viuhkamainen valkean aineen halkaisu molemmin puolin. Anestesiaksi riitti pari peräkkäistä sähköšokkia.