Kenestä tasavallan presidentti 2024?
Kommentit (25163)
Jos Sulla ei ole 100 000€ liikevaihto heti ekaan vuoteen. Ihan surkimus Koko tyyppi. (Oy).
Tarvitset sen asiakkaan joka maksaa sen 100 000€ liikevaihdon firmaasi Jo ihan ekana vuonna. Muuten olet ihan luuseri feikki (oy) larppaaja.
Piotr Lehtonen IT- ja Pelialan Yritys.
Voit perustaa toiminimen tekemällä perustamisilmoituksen, minkä jälkeen saat yrityksellesi Y-tunnuksen. (60€)
Toimialakuvaus:
KAIKKI LAILLINEN LIIKETOIMINTA
(Kaupparekisteri)
Ilmoita toiminimesi myös tarvittaviin Verohallinnon rekistereihin.
Toimiala:
Ohjelmistojen suunnittelu ja valmistus (62010) (YTJ)
Vuodesta 2010. IT- ja Pelialan (FIRMA)
https://www.kauppalehti.fi/yritykset/yritys/secpol/23392510
Tosta Malli suoritus esimerkki.
Tradenomi (AMK), tietojenkäsittely, peliala
Voit perustaa toiminimen tekemällä perustamisilmoituksen, minkä jälkeen saat yrityksellesi Y-tunnuksen. (60€)
TRADENOMI ylempi (AMK), tietojenkäsittely, peliala
Vuodesta 2013. Osakeyhtiö (Oy)
https://www.kauppalehti.fi/yritykset/yritys/secpol+oy/25746271
Liikevaihtot
2014 (102 000€) +ALV
2015 (75 000€) + ALV
2016 (72 000€) + ALV
2017 (75 000€) + ALV
2018 (4000€) + ALV
= 328 000€ + ALV
= 406 720€ (ALV:n kera)
Aika vakavissaan olisin joku asiakas on maksanut n.0,5 miljoonaa euroa palveluista.
Uskon kukaan ei huvikseen maksele n. 500 000€
Aika vakava paikka on NYT kuitenkin.
Joko tajusit 5 vuotta (500 000€) Eli 100 000€ vuodessa.
Asiakas maksoi minun firmalleni juuri tuon KAKSI MILJOONA Puolan zloty (2M zł)
(500 000€)
Sinulle minun asiakkaani olisi maksanut 0€ joka tapauksessa.
500 000€ ( EURO)
Yhtä kuin 2 000 000 Puolan zloty . Kaksi miljoonaa Puolan zloty .
1 Venäjän rupla on yhtä kuin
0,010 Euro
50 miljoonaa ruplaa aika vaatimaton Raha.
Et varmaan tajunnut asiakas pyysi perustamaan (Oy:n) voi maksaa 100 000€ +ALV ihan ekana vuonna Jo.
Noin toimii oikea yritys asiakkaat valmiina. Kaikki valmiina laskutus alkaa heti Kun saa y-tunnuksen. Silleen toimii (Oy) oikea firma.
Huomaa heti idiootit jotka perustaa hupi (Oy) firmoja ilman asiakkaita, ei kuulu rekisteriin ei palkattuja apulaisia.
(Oy) sellanen oikea firma johon palkataa duunarit on asiakkaat, liiketilat laskutus ainakin 100 000€ vuosi.
Kukaan normaali ei kehtaisi Nolata noin pahasti itse itseään julkisesti. Tajuat (Oy) liikevaihto tiedot on julkisia. Ihan alusta Asti.
Toki joku vammainen perustaa (Oy:n) 0€ liikevaihto Eka vuosi. Ihmettelee miksi minulle nauretaan.
Jokainen tajuaa tarvitset asiakkaat jotka sitoutuu ostamaan palveluitasi ja tuotteitasi. Jotta saat liikevaihtoa. Palkatut apulaiset hommiin. Oikea liiketoiminta.
Niin idiootti olet et tajunnut asiakas pyysi perustamaan (Oy:n) ALV laskutusta varten.
Asiaks pyysi ja valitsi palvelut ja tuotteet jotka halusi ostaa minun firmaltani.
Parittaja on sellanen aika kuvaava termi.
Myyt naisia asiakkaiden iloksi.
Asiakas ei halunnut pikku homo pojuja vaan nuoria naisia. Ihan vaan tiedoksi sekin.
Asiakkaan tarpeisiin nuo palvelut ja tuotteet on.
Tiukat duuni vaatteet maksimaalinen seksikkyys. Asiakas saat katsella maksaa laskutuksen.
Bonus tipit saa likat itselleen kokonaan.
Ihan laillista tavallista liiketoimintaa.
Kuten varmaan arvasit Jo
Laillinen liiketoimi asiaks maksaa alv laskutuksen. Kaikki verot ja maksut maksetaan oikein.
Bonus tipit on likoille lahja.
Turvallinen duuni paikka.
Iso kaappi iigor huolehtii likoista.
Tuossa kannattaa muistaa Kun lailllinen yritys palkka maksetaan lain mukaan maksuineen.
Rehellinen liiketoimi.
Euroopassa tuut business hotelliin. Taksi kuski sanoo haluatKo vip, premium ja bacic likkoja.
Sit Kun on varaa Vip paketin.
Huippu malleja arvaat vastaan (seksi)
Oikeasti Kun varaa saat just niin paljon ja monta mallia Kun vaan haluat.
Realismi maailmalla. Sit et lankea Perus likkojen metkuihin.
Vale koodarit ilman tutkintoa.
Vale firmat (oy) 0€ liikevaihdot.
Tollasia noi surkimukset on.