Miten te muut tahattomasti olevat sinkut pärjäätte?
Huono päivä ollut tänään, niin ajattelin jos on muita samaa kohtaloa omaavaa paikalla.
Vaihdetaan kuulumusia tai jos jollakin on neuvoja antaa...
Kommentit (50)
Diagnoosina vaikea masennus että siitä voit päätellä.
Olen eronnut yh. Pelkään jääväni loppuelämäkseni yksin. Olen masentunut, kärsin yksinäisyydestä. Haluaisin ihmisen, jonka vieressä nukkua, halata, käydä yhdessä kävelyllä, kaupassa, kertoa työpäivästä, jakaa huolet.
Pelottaa tosi paljon, ettei kukaan minua halua.
Minä. Haluaisin parisuhteen mutta olen miesten seurassa ujo. Siihen kaikki jutut kaatuu.
Suurimmaksi osaksi elämäni on hyvää sinkkunakin. Harrastan paljon omia harrastuksia. Välillä kaipaan miestä jakamaan arjen. Vähän kadehdin kavereita joilla on se oma kulta tukena ja turvana. Ja todella paljon sitä miten helposti muut näyttävät pariutuvan. Väkisinkin alkaa miettiä että olenko niin kauhea tai ruma kun en kelpaa. Vaikka hyvin tiedän että sinkkuuteeni johtuu arkuudestani. Ainakin ulkonäköä on kehuttu tinderissä. Mutta en sieltäkään uskaltanut tavata ketään!
Hyvää tässä on että olen tottunut tekemään kaikenlaista yksin. Kaverit tarvitsee aina miehen tai jonkun kaverin mukaan milloin mihinkin. Olen siis todella itsenäinen. Olen myös henkisesti kasvanut ja uskon että minulla olisi erittäin hyvät eväät parisuhteeseen jos joskus sellaisen saan. Monet riitelevät suhteissaan kun egot on niin isot. On myös pettämistä ja toista ei kunnioiteta vaan halutaan muuttaa ulkonäköä ja luonnetta. Koska olen saanut viettää sinkkuaikaa pitkään niin parisuhde ei ole minulle itsestäänselvyys kuten niille jotka hyppii suhteesta toiseen. Minulla olisi paljon annettavaa. Enpä kyllä huolisikaan ihan ketä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Olen eronnut yh. Pelkään jääväni loppuelämäkseni yksin. Olen masentunut, kärsin yksinäisyydestä. Haluaisin ihmisen, jonka vieressä nukkua, halata, käydä yhdessä kävelyllä, kaupassa, kertoa työpäivästä, jakaa huolet.
Pelottaa tosi paljon, ettei kukaan minua halua.
Noille näyttää kelpaavan yh. Monella meinaa lukee että joko on itselläänkin muksuja tai avoin sellaisen omaaville. Date.24.ee ja amoremi.ee
Vierailija kirjoitti:
Minä. Haluaisin parisuhteen mutta olen miesten seurassa ujo. Siihen kaikki jutut kaatuu.
Suurimmaksi osaksi elämäni on hyvää sinkkunakin. Harrastan paljon omia harrastuksia. Välillä kaipaan miestä jakamaan arjen. Vähän kadehdin kavereita joilla on se oma kulta tukena ja turvana. Ja todella paljon sitä miten helposti muut näyttävät pariutuvan. Väkisinkin alkaa miettiä että olenko niin kauhea tai ruma kun en kelpaa. Vaikka hyvin tiedän että sinkkuuteeni johtuu arkuudestani. Ainakin ulkonäköä on kehuttu tinderissä. Mutta en sieltäkään uskaltanut tavata ketään!Hyvää tässä on että olen tottunut tekemään kaikenlaista yksin. Kaverit tarvitsee aina miehen tai jonkun kaverin mukaan milloin mihinkin. Olen siis todella itsenäinen. Olen myös henkisesti kasvanut ja uskon että minulla olisi erittäin hyvät eväät parisuhteeseen jos joskus sellaisen saan. Monet riitelevät suhteissaan kun egot on niin isot. On myös pettämistä ja toista ei kunnioiteta vaan halutaan muuttaa ulkonäköä ja luonnetta. Koska olen saanut viettää sinkkuaikaa pitkään niin parisuhde ei ole minulle itsestäänselvyys kuten niille jotka hyppii suhteesta toiseen. Minulla olisi paljon annettavaa. Enpä kyllä huolisikaan ihan ketä tahansa.
Mistä päin Suomea olet? Mitä harrastat? Minkä ikäinen? Jos saa kysyä. T. Mies
huonosti pärjätään.viikonloput täytyy ryypätä että jaksaa yksinäistä elämää.viikot sitten paskassa työssä..minkä takia täytyy ryypätä lisää.
Mulla ainakin menee nyt todella huonosti. Viikko sitten erottiin vaimon kanssa ja on tauotta aivan sietämättömän paha olla. Yhteisymmärryksessä tehtiin tää päätös, eikä onneksi mitään riitaa päällä.
Päällimmäisenä tunteena ääretön pettymys, että ei selvitty.
Paniikin tapaisia tuntemuksia vähän väliä ja mieli tekisi turruttaa alkoholilla. Mutta tiedän sen vain pahentavan oloa lopulta.
Nyt olis vertaistuki ja hyvät neuvot tarpeen.
M43
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin menee nyt todella huonosti. Viikko sitten erottiin vaimon kanssa ja on tauotta aivan sietämättömän paha olla. Yhteisymmärryksessä tehtiin tää päätös, eikä onneksi mitään riitaa päällä.
Päällimmäisenä tunteena ääretön pettymys, että ei selvitty.
Paniikin tapaisia tuntemuksia vähän väliä ja mieli tekisi turruttaa alkoholilla. Mutta tiedän sen vain pahentavan oloa lopulta.
Nyt olis vertaistuki ja hyvät neuvot tarpeen.
M43
Häh? Nyt viikon loma töistä ja kunnon känni päälle. Kyllä se krapula ajaa taas ruotuun. Annan naisen mennä koska löydät paremman. On nähty, ja koettu. M45
Eihän täällä olisi kuin pari vastausta jos koittaisi etsiä jonkun tahattomasti sinkun. Itselläni on ainakin niin paskoja parisuhteita takana, että kun tyhjääkään ei saa anelematta niin mieluummin elän ilman sitä kidutusta mitä parisuhde on. Mutta kai jokainen voi haluata kaikkea typerää. Parisuhteen haluaminen nyt minulla on jossain siellä genitaaliherpeksen ja hivin välissä, että kumpi niistä mieluummin kuin parisuhde. Niistäkin on vähemmän kärsimystä ihmiselle.