Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä vedenpitävä välikausihaalari

Vierailija
25.04.2013 |

Pirpana tarvitsisi haalarin, mieluiten vedenpitävän, mutta nämä Molot, Ticketit yms maksavat aivan älyttömiä! Samaten Reimatec, kertokaas mistä löytäisin edullisemman, lisäksi pitäis pystyä tilaamaan kun asumme pohjoisessa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen ihmeellinen asia kuin kauppa on keksitty. itse asiassa jo kauan sitten. sinuna mä kokeilisin noita.

Vierailija
2/12 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukellustarvikeliikkeestä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huusin huutonetistä lapselleni Lennen vk-haalarin. Siisti ja hyväkuntoinen haalari. Ja vedenpitäväkin. Kaiken kaikkiaan haalarille postikuluineen tuli hintaan 36 €. Hyvä ostos, en halunnut pulittaa satkua reimatecistä.

Vierailija
4/12 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Travallen nettikaupasta. Rasavilin nettikaupasta.

TAi kun löydät kivan haalarin googlaat sen mallinimellä ja/tai valmistajan koodilla, ja ostat just siitä nettikaupasta joka sitä tällä viikolla edullisimmin myy.

Vierailija
5/12 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen siirtynyt käyttämään urheiluliikkeiden valikoimia. On sään kestävyydessään vähintään yhtä hyviä kuin lastenliikkeistä ostetut, mutta hinnassa selvästi edullisempia. Nettikauppoja en nyt valitettavasti osaa neuvoa, kun itse asun tässä Ideaparkin vieressä, mutta siis esim. Stadiumista saa Everest- merkkisiä, joihin oon ollu tyytyväinen.

Vierailija
6/12 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähti Jonathan jesper juniorista. Tai vuorellinen kurapuku myös hyvä jos ikää lapsella alle 2..

Vierailija
7/12 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin pienillä nettikaupoilla on aina noita postikuluttomuus yms etuja, minä tilasin eilen meidän lapselle takin Tenavakulmasta www.tenavakulma.com, siellä on nyt postikuluttomuus tarjous ja välikausissa Rasavil. Saman hintaiset vaatteet kuin valmistajallakin, eli posteiss nyt säästää.

Vierailija
8/12 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2013 klo 10:30"]

sellainen ihmeellinen asia kuin kauppa on keksitty. itse asiassa jo kauan sitten. sinuna mä kokeilisin noita.

[/quote]  No hohhoijaa taas, aloittaja kirjoittaa että pitäisi pystyä tilaamaan... miks ihmisten pitää aina olla tollasia möläyttelijöitä?  no joo, Rasavil, Travalle ne on vedenpitäviä ja puolet noista Ticketeistä yms. Googlettamalla löytyy myyjät varmaan ja sieltä vaan etsiä se edullisin postitus...

Vierailija
9/12 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilukaupoista saa yllättävän hyviä ja järkevällä hinnalla, jätä mololiput ostamatta (eivät edes pärjää testeissä kovin kummoisesti). Eikös Stadiumilla ole ihan verkkokauppakin? Lassietec on ollut todella hyvin vettä kestävä, eli vk-haalarilla lätäkkökelillä ulkoilu on onnistunut ihan ok ja niitä saanee Citymarketin nettikaupasta?

Vierailija
10/12 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään saa todella edullisesti vedenpitäviä vaatteita. Juuri ostin Cirafin välikausihousut lapselle, jotka on vedenpitävät. Testattukin jo se pitävyys ja hyvin piti. Hinta oli alle 30e. Pitänyt noiden halvempienkin merkkien alkaa panostaa tuohon vedenpitävyyteen, kun nykyisin asiakkaat on jo niin valveutuneita ja laatutietoisia.

H&M:lläkin oli vedenpitäviä asuja, en tosin haalaria nähnyt.

Vierailija
11/12 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netanttilassa oli jotain tarjouksia. Löytöosastolla ainakin tytölle Lenneä 45e ja pientä reimatecia 65e. Ticketiltäkin voi tilata suoraan Tanskasta, outlet-osastolla on halvemmalla, ja ilman kuluja jos tilaa yli 70 eurolla.

Vierailija
12/12 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyimme vertailuun jälkeen KappAhlin Kaks-haalariin. Ominaisuudet huippuluokkaa ja laatu kalleimpien merkkien tasoa. Hengittävä, kangas kulutuksen kestävää ja vesipilari 10 000. Ovh 49,90€, kupongilla saatiin vielä -30 % alennusta. 

Talvihaalari oli samaa merkkiä eikä ole mennyt miksikään, vaikka päivittäin käytössä päiväkodissa yms. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan