Mies ei kehu, hellittele, ym.
Kehuuko,helliikö teidän miehet vielä pitkässä suhteessa? Yhdessä oltu n. 20 vuotta. Mies ei osoita tunteitaan oikein mitenkään, muutaman kerran vuodessa kysyn "tykkäätkö minusta vielä?" Joskus olen koittanut tästä puhua, mutta sen kokee rasittavana ja sulkeutuu täysin. En halua seksiäkään enää hänen kanssaan, kun koen olevani ruma ja rasittava. Olen kyllä ihan normaalin näköinen ja painoinen.
Ajatukset muuten menee meillä yksiin; olemme samanhenkisiä. Huumoria on ja viihdymme muuten hyvin yhdessä.
Mitä tehdä?😞
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Hah, 20 vuotta yhdessä ja vielä pitäisi helliäkin? Ne ajat on kuule teillä kaukana takana. Noin kahden vuoden yhdessäolon jälkeen kumppani on jo niin tuttu ja tylsä, ettei herätä sen enempää tunteita kuin mukavaksi muotoutunut kenkäpari. Mutta ei siitä henno luopuakaan, kun on sillä kuitenkin käyttöäkin.
Niinpä kai sitten😞
ap
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti mies ei vain välitä enää. On suhteessa tottumuksesta. Muutokset ovat liian hankalia ja raskaita, joten jäädään suhteeseen.
Jos miehellä olisi romanttisia tunteita, niin kyllä se tulisi ilmi. Jos nainen joutuu olemaan vetovastuussa eikä mies tee ikinä mitään kumppanin eteen, niin naisen pitää siitä päätellä, ettei miestä kiinnosta. Mikä olisi selkeämpi tapa tuoda kiinnostuksen puute esille? Mitä miehen pitää vielä tehdä, että tajuat?
Niin, olet varmaan oikeassa ☹️
ap
Ap tutulta kuulostaa.
Mun koko naiseus kärsi tuossa tilanteessa. 20 v yhdessä ja minä yksipuolisesti kehun, sanon näytät hyvältä, kiva paita, tuntuu hyvältä kun kosket jne..
Myös seksiin sain tehdä aloitteet ja se sai kokemaan etten ole oikein haluttava. Hän ei juuri myöskään katsonut mua. Esim suihkussa. Olin näkymätön, olin ihan sama. Mikään puhuminen ei auttanut tähän, voi kuulkaa miten yritin!
Se sitten eskaloitui ja eräänä päivänä tuli erittäin puoleensavetävä mies joka todella katsoi ja todella halusi. Arvaat varmaan loput.
Onneksi minulla on koira joka on mallia sylivauva❤️ joku täyttää läheisyyden tarpeen
ap
Tuollaista se on. Välillä tuntuu että räjähdän kosketuksen ja lämpimän katseen kaipuusta.
Vierailija kirjoitti:
Ap tutulta kuulostaa.
Mun koko naiseus kärsi tuossa tilanteessa. 20 v yhdessä ja minä yksipuolisesti kehun, sanon näytät hyvältä, kiva paita, tuntuu hyvältä kun kosket jne..
Myös seksiin sain tehdä aloitteet ja se sai kokemaan etten ole oikein haluttava. Hän ei juuri myöskään katsonut mua. Esim suihkussa. Olin näkymätön, olin ihan sama. Mikään puhuminen ei auttanut tähän, voi kuulkaa miten yritin!Se sitten eskaloitui ja eräänä päivänä tuli erittäin puoleensavetävä mies joka todella katsoi ja todella halusi. Arvaat varmaan loput.
Sepä se, tässä tulee persoksi kaikelle huomiolle😑 vaikka en sitä haekaan, mutta jos sitä joskus saa, niin kyllähän siinä hämmentyy...😅 Ihanaa että tilanteesi päättyi noin onnellisesti❤️
ap
Vierailija kirjoitti:
Ap tutulta kuulostaa.
Myös seksiin sain tehdä aloitteet ja se sai kokemaan etten ole oikein haluttava. Hän ei juuri myöskään katsonut mua. Esim suihkussa. Olin näkymätön, olin ihan sama. Mikään puhuminen ei auttanut tähän, voi kuulkaa miten yritin!Se sitten eskaloitui ja eräänä päivänä tuli erittäin puoleensavetävä mies joka todella katsoi ja todella halusi. Arvaat varmaan loput.
Petit?
Vierailija kirjoitti:
Tuollaista se on. Välillä tuntuu että räjähdän kosketuksen ja lämpimän katseen kaipuusta.
♥️
Vierailija kirjoitti:
aloittajakin makaa miesvihapalstalla lauantai-iltana, kyllä te naiset olette niin romanttisia.
aloittajakin oikein vuolaasti kehuu miestä miesvihapalstalla.
Naulan kantaan; makaan sängyssä oikein laiskana sikana. Olen maannut jo monta tuntia.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aloittajakin makaa miesvihapalstalla lauantai-iltana, kyllä te naiset olette niin romanttisia.
aloittajakin oikein vuolaasti kehuu miestä miesvihapalstalla.
Naulan kantaan; makaan sängyssä oikein laiskana sikana. Olen maannut jo monta tuntia.
ap
Teidän suhde on just samanlainen kuin meillä näin 20 vuoden jälkeen. Mäkin oon maanut sängyssä monta tuntia koiran ja läppärin kanssa. Mitä sun mies on tehnyt sillä aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Hah, 20 vuotta yhdessä ja vielä pitäisi helliäkin? Ne ajat on kuule teillä kaukana takana. Noin kahden vuoden yhdessäolon jälkeen kumppani on jo niin tuttu ja tylsä, ettei herätä sen enempää tunteita kuin mukavaksi muotoutunut kenkäpari. Mutta ei siitä henno luopuakaan, kun on sillä kuitenkin käyttöäkin.
No mä kyllä raskin luopua. En halua pitää jotain lintaan astuttuja kenkiä, kun ne ovat rumemmat kuin olla kokonaan ilman kenkiä tai sitten voi ostaa uudet.
En halua hukata elämääni ihmisen kanssa, joka on noin yhdentekevä. Jollekin se taas sopii ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Huoh, suomalaiset miehet....
Huoh, suomalaiset naiset...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisilla ylipäätään on takamatkaa tunnetaidoissa ja parisuhdeasioissa kulttuuriperimämme vuoksi, mutta keskimäärin naiset ovat aktiivisempia kehittämään itseään ja ottamaan asioista selvää. Toki miehetkin ovat petranneet kovasti.
Ei minunkaan mieheni kehu tai kiitä minua. Ruokaa kyllä joskus kiittää.
Nyt jos hän alkaisi kiinnittää minuun huomiota ja kiittelisi, pitäisin sitä hyvin epäilyttävänä ja falskina.
Jos minussa ei ollut nuoruuden raikkaudessa mitään kiitettävää, ei minussa taatusti ole keski-iän nahistuneisuudessakaan.
Mä oon alkanu ite kehua itteeni 😅 miehelle riittää kun myöntelee. Minä: kyllä mä oon aika hyvä kokki. Mies: niin ootkin. Ja jos haluun halin, niin menen ja halaan, saatan sanoa että nyt tuli halipula ja miehelle riittää kun halaa takaisin. Juro suomalainen tuo minunkin möllykkä on, ei turhia romantisoi, katso tai kehu, mutta yltyy hellyyksiin kun suoraan sanon että nyt kiität ja kauniisti 🤭.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisilla ylipäätään on takamatkaa tunnetaidoissa ja parisuhdeasioissa kulttuuriperimämme vuoksi, mutta keskimäärin naiset ovat aktiivisempia kehittämään itseään ja ottamaan asioista selvää. Toki miehetkin ovat petranneet kovasti.
Miksi nämä edistyneet naiset sitten roikkuu vuosia suhteessa, jossa toinen on ihan vaan kiva? Pelätään sitä yksin jäämistä ja tyydytään vaan johonkin? Ja sitten voidaankin syyttää yksin miestä kaikista parisuhteen ongelmista. Tosi kypsää ja kehittynyttä.
Ehkä juontaa juurensa sotien jälkeen, kun hellyyttä ei osoitettu vaimolle eikä lapsille, nykyihmiset vasta opettelevat näyttämään sisintään kovien aikojen jälkeen. Kuulemma sodan arvet paranee vasta kolmannessa polvessa. Itse olemme mieheni kanssa kolmas sukupolvi sotien jälkeen, joten meidän lapsemme osaavatkin sitten jo osoittaa lempeyttä ja empatiaa. Ja huomaan tämän lähipiirissänikin