Mies ei kehu, hellittele, ym.
Kehuuko,helliikö teidän miehet vielä pitkässä suhteessa? Yhdessä oltu n. 20 vuotta. Mies ei osoita tunteitaan oikein mitenkään, muutaman kerran vuodessa kysyn "tykkäätkö minusta vielä?" Joskus olen koittanut tästä puhua, mutta sen kokee rasittavana ja sulkeutuu täysin. En halua seksiäkään enää hänen kanssaan, kun koen olevani ruma ja rasittava. Olen kyllä ihan normaalin näköinen ja painoinen.
Ajatukset muuten menee meillä yksiin; olemme samanhenkisiä. Huumoria on ja viihdymme muuten hyvin yhdessä.
Mitä tehdä?😞
Kommentit (59)
Miten mies reagoi jos itse kehut häntä ? Meillä ainakin toimii vastavuoroisuus.
No joo meillä samasta aiheesta käytiin eilen keskustelu. Mies vastasi ettei oikein tiedä miten minun kanssani olla kun olen niin muuttunut.
Olen siis masentunut. Toisinaan asiat paremmin ja toisinaan taas olen todella allapäin.
Silti olen sanonut että tarvitsen hänen läheisyyttään, siis syliä ja raukkauden osoituksia enemmän kuin koskaan, mutta mies ei muka tiedä miten minua kuuluisi koskea tai ei sano rakastavansa, ei vaikka konkreettisesti kerron mitä haluaisin.
Itse hellittelen kyllä miestä hieromalla, pusuttelen jne..
Joskus myös sanoi ettei halua liikaa kehua, koska saattaisin ylpistyä liikaa! :(
Vaikeeta sanoa, kun yksin on saanut elämänsä viettää. HV, KVG ja muut kirjainyhdistelmät.
Vierailija kirjoitti:
Huoh, suomalaiset miehet....
Niinpä... Hänen kotonaan ei juuri ole tunteita osoitettu ja ymmärrän kyllä ettei varmaan ole helppoa hällä... Tuntuu vain että suhteen ylläpito on mun hartioilla. Minä kyllä kehun ja hellin ja ihan syystäkin. Nyt on vain alkanut tympimään tämä yksipuolisuus. Olisko siellä aidan takana puhuvia ja pussaavia miehiä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä... Hänen kotonaan ei juuri ole tunteita osoitettu ja ymmärrän kyllä ettei varmaan ole helppoa hällä... Tuntuu vain että suhteen ylläpito on mun hartioilla. Minä kyllä kehun ja hellin ja ihan syystäkin. Nyt on vain alkanut tympimään tämä yksipuolisuus. Olisko siellä aidan takana puhuvia ja pussaavia miehiä...
Tämä siis ap
Eikö teitä muita häiritse, esim seksin saralla, jos ei koe olevansa kumppanin mielestä viehättävä?
Vierailija kirjoitti:
No joo meillä samasta aiheesta käytiin eilen keskustelu. Mies vastasi ettei oikein tiedä miten minun kanssani olla kun olen niin muuttunut.
Olen siis masentunut. Toisinaan asiat paremmin ja toisinaan taas olen todella allapäin.Silti olen sanonut että tarvitsen hänen läheisyyttään, siis syliä ja raukkauden osoituksia enemmän kuin koskaan, mutta mies ei muka tiedä miten minua kuuluisi koskea tai ei sano rakastavansa, ei vaikka konkreettisesti kerron mitä haluaisin.
Joskus myös sanoi ettei halua liikaa kehua, koska saattaisin ylpistyä liikaa! :(
Tuo ylpistymisajatus on jotain ihan käsittämätöntä. Esiintyykö sitä missään muussa kulttuurissa, luultavasti vain jonkun narsistien käsikirjassa.
Minun rakkaani saa vaikka ylpistyäkin siitä, että on niin ihana ihminen. Minä olen sitä varten, että tuen hänen itsetuntoaan, koska itsetunto rakentuu osin ympäristön suhtautumisesta itseen. Olisi kamalaa olla syy rakkaansa itsetunnon romuttumiselle.
Seksiäkin haluaisin, mutta kai joku häpeä puskee pintaan. Olin nuorena suolistosairauden takia alipainoinen ja kuulin pojilta siitä (silloiselta poikaystävältäkin. Hän käski kasvattamaan rinnat ja sanoi että jos nostaisin kädet ylös niin voisin nuolla omia nännejäni. Huvittavaa kai, mutta 15-vuotiaan itsetunto koki aika kolauksen.)
Tämä ei tietenkään ole nykyisen mieheni vika. Siksi mietinkin että olenko se vain minä joka kaipaa kehuja, hellimistä ym. Mieheni tietää yllä mainituista seikoista. Olenko liian vaativa?
Vierailija kirjoitti:
Seksiäkin haluaisin, mutta kai joku häpeä puskee pintaan. Olin nuorena suolistosairauden takia alipainoinen ja kuulin pojilta siitä (silloiselta poikaystävältäkin. Hän käski kasvattamaan rinnat ja sanoi että jos nostaisin kädet ylös niin voisin nuolla omia nännejäni. Huvittavaa kai, mutta 15-vuotiaan itsetunto koki aika kolauksen.)
Tämä ei tietenkään ole nykyisen mieheni vika. Siksi mietinkin että olenko se vain minä joka kaipaa kehuja, hellimistä ym. Mieheni tietää yllä mainituista seikoista. Olenko liian vaativa?
Hellitti kun unohtuu tuo "ap" tunnekuohussa. Yritän muistaa tästedes
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen siis masentunut. Toisinaan asiat paremmin ja toisinaan taas olen todella allapäin.Silti olen sanonut että tarvitsen hänen läheisyyttään, siis syliä ja raukkauden osoituksia enemmän kuin koskaan, mutta mies ei muka tiedä miten minua kuuluisi koskea tai ei sano rakastavansa, ei vaikka konkreettisesti kerron mitä haluaisin.
Tuo ylpistymisajatus on jotain ihan käsittämätöntä. Esiintyykö sitä missään muussa kulttuurissa, luultavasti vain jonkun narsistien käsikirjassa.
Minun rakkaani saa vaikka ylpistyäkin siitä, että on niin ihana ihminen. Minä olen sitä varten, että tuen hänen itsetuntoaan, koska itsetunto rakentuu osin ympäristön suhtautumisesta itseen. Olisi kamalaa olla syy rakkaansa itsetunnon romuttumiselle.
Eikö olekin? Minäkin kehun miestäni komeaksi ja minua ei haittaa vaikka toiset naiset esim. kehuu tai katsoo sitä ihaillen.. se saa minussa aikaan vain ylpeyden tunteita.
Oma mies taas ei tykkää että muut saattaa vilkuilla minua, eikä halua antaa kehuja takaisin mikä joskus tuntuu pahalta kun on laittautunut omasta mielestään nätiksi.
Jos asiasta puhuminen kerran saa hänet lukkoon, älä puhu. Tee hänelle lista siitä mitä haluat, tyyliin:
1. aamulla herättyä hän halaa sua hellästi kymmenen sekunnin ajan, ja pussaa.
2. Päivällä hän sanoo yhden kauniin asian sinusta.
3. Illalla nukkumaan mennessä toinen lämmin halaus ja tukan silittelyä puolen minuutin ajan.
Jos tämä on se mitä sinun hyvinvointi vaatii, ihmettelen millainen umpipösilö ei toteuttaisi noita muutamaa kohtuullista pyyntöä.
On kumma mies jos ei sen vertaa viitsi tapojaan muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö olekin? Minäkin kehun miestäni komeaksi ja minua ei haittaa vaikka toiset naiset esim. kehuu tai katsoo sitä ihaillen.. se saa minussa aikaan vain ylpeyden tunteita.
Oma mies taas ei tykkää että muut saattaa vilkuilla minua, eikä halua antaa kehuja takaisin mikä joskus tuntuu pahalta kun on laittautunut omasta mielestään nätiksi.
Juuri hän jolta haluaisi kuulla lempeitä sanoja, panttaa niitä☹️
Vierailija kirjoitti:
Jos asiasta puhuminen kerran saa hänet lukkoon, älä puhu. Tee hänelle lista siitä mitä haluat, tyyliin:
1. aamulla herättyä hän halaa sua hellästi kymmenen sekunnin ajan, ja pussaa.
2. Päivällä hän sanoo yhden kauniin asian sinusta.
3. Illalla nukkumaan mennessä toinen lämmin halaus ja tukan silittelyä puolen minuutin ajan.
Jos tämä on se mitä sinun hyvinvointi vaatii, ihmettelen millainen umpipösilö ei toteuttaisi noita muutamaa kohtuullista pyyntöä.
On kumma mies jos ei sen vertaa viitsi tapojaan muuttaa.
Olet ihan oikeassa. Ja vaikka silloin tällöin riittäisi vallan mainiosti. Olen minä vuosien ajan toisinaan pyytänyt ja riidellytkin aiheesta, tunnustan. Nyt ollaan siinä pisteessä että minua hävettää pyytää mitään, rasitan häntä tällä, sen on sanonut. Luulen, että hän ei vaan ymmärrä miten tärkeää se naisille (tai ainakin minulle on.) Ja kaipa se onkin säälittävää pyytää kehuja, ei vaan enää tiedä mitä muuta tehdä.
Ap
Meillä on sillai, että miehellä on sellaisia kausia, kun ottaa huomioon ja näyttää kaikkensa. Sitten se hiipuu ja on haaamuna talossa eikä juttele juurikaan mitään. Ja tarkoitan todella, että melkein kävelee lävitseni. Ihan kun olisi yksin maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Eivät kaikki suomalaiset miehet tuollaisia ole. Vain huonot.
Todennäköisesti mies ei vain välitä enää. On suhteessa tottumuksesta. Muutokset ovat liian hankalia ja raskaita, joten jäädään suhteeseen.
Jos miehellä olisi romanttisia tunteita, niin kyllä se tulisi ilmi. Jos nainen joutuu olemaan vetovastuussa eikä mies tee ikinä mitään kumppanin eteen, niin naisen pitää siitä päätellä, ettei miestä kiinnosta. Mikä olisi selkeämpi tapa tuoda kiinnostuksen puute esille? Mitä miehen pitää vielä tehdä, että tajuat?
No mun mies kehuu kauniiksi ja sexyksi. Katson peiliin ja tiedän että se valehtelee.