Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettääkö tyttöystävä???

Vierailija
04.07.2020 |

Hänellä ilmestynyt mustelma oikeaan pakaraan. Sellainen yksi iso läntti keskellä kaksi pienempää vieressä.. onko hullua epäillä pettävän? Epäilisittekö itse?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tyttö sanoo mustelman syyksi?

No hänellä on sellainen iho, johon tulee helposti mustelma. Treenaa paljon ja kolauttaa useinkin polviaan yms johonkin treenillään. Nyt käy lenkeillä paljon yms ja salilla. Voisiko sieltä saada pakaramustelman? Näin avovaimoni sanoi. Että "ei tiedä mistä tullut." Ehkä urheilessa"..

En vain saa ajatusta päästäni että hän on antanut jollekin:(

Ap

Voivoi. Sulla taitaa olla sun mustasukkaisuus todella iso ongelma. Miten ihmeessä keksittään ajatella mustelmasta pettämistä?!

Ja lisäksi vielä sellianen iho, että saa helposti mustelmia, niin mitä ihmettä oikein ajattelet? Voinut tulla mistä tahansa. Ei kukaan jaksa tuollasta epärealistista kyttäsystä ja mustista poikaystävää kyllä loputtomiin. Pitäiskö sun mennä puhumaan tuosta sun ongelmasta jonnekin tai ainakin ite koittaa miettiä, miksi menee noin överiksi tuo pettämisen epäily aivan turhasta.

Olettko seurustelleen kauankin jo? Epäiletkö vähän päästä pettämistä?

Vierailija
22/54 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti.🙄 Itselleni tulee mustelmia ihan tyhjästä. Myös äidilleni tulee.

Varmasti saisi jos antaisi??

Millä vuosisadalla sinä elät, entäs jos nainen ottaa?

Saako ap jotain sairaita kiksejä näistä fantasioista eikä enää erota mikä on totta ja mikä mielikuvitusta.

Kuulostat raskaalta puolisolta.

Vierailija
24/54 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti nainen jättää ja löytää asiallisen miehen itselleen.

Vierailija
25/54 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se lehmä

Vierailija
26/54 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisi pettänyt, niin ei siitä mitään mustelmia tule! Ainakaan yleensä. Vai tuleeko vaimollesi mustelmia teidän välisestä seksistä myös? Sitten alan olemaan oikeasti huolestunut hänestä..

Ei tule seksistä mustelmia, mutta entäpä jos tykkääkin rajummista leikeistä jonkun toisen kanssa? Mainitsi vasta viime viikolla, että tykkäisi välillä olla dominoivampi osapuoli. :( viittaako tämä siihen??

Ap

Mulle tulee mustelmia äärimmäisen herkästi. En silti ole saanut mustelmaa ikinä esim pepun läiskäyksestä, se vain punoittaa jonkun aikaa. Mustelmiin tarvitsee yleensä äkillisen, terävän iskun jota avoin kämmen ei tee. Viimeksi pepussa oli mustelma kun tökkäsin lipaston kulmaan kenkiä laittaessa.

Suosittelen sulle terapiaa tuon itsetuntosi ja mustasukkaisuuden takia. Ja entä jos koitat niitä leikkejä tyttöystävän kanssa.

Et ole ihan terve.

Vierailija
27/54 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi pelkän mustelman perusteella tehdä johtopäätöstä, koska naisille tulee mustelmia esim. törmätessä huonekalun kulmaan. Vaatisi viestejä tai tapaamisia toiselta mieheltä, ja muut todisteet että joku pettää. Onko suhteenne hyvä vai onko riitoja, hyvästä tuskin on lähdössä.

Vierailija
28/54 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään ongelmia ja menee kait hyvin, mutta olen vain epävarma, koska aina kun olemme yhdessä jossain saa huomiota, ja koska tiedän että hän saisi minuakin paremmannäköisen.

Ehkä tosiaan vain ylireagoin, mutta pelkään menettäväni hänet

Ap

Vierailija
29/54 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulee mustelmia töissä jatkuvasti. Sä oot kyllä nyt turhan epäileväinen.

Vierailija
30/54 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään ongelmia ja menee kait hyvin, mutta olen vain epävarma, koska aina kun olemme yhdessä jossain saa huomiota, ja koska tiedän että hän saisi minuakin paremmannäköisen.

Ap

Tolla käytöksellä tasan varmastikin menetät. Jatka vaan ja jankkaa asiaa usein, nopeutta prosessia. Saa nainen sitten kunnollisen miehen itselleen.

Vierailija
31/54 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tolla käytöksellä tasan varmastikin menetät. Jatka vaan ja jankkaa asiaa usein, nopeutta prosessia. Saa nainen sitten kunnollisen miehen itselleen.

Tämä on niin totta. ensimmäisen kerran kysyessä menee vitsinä. Toisen kerran kysyessä saman elämän aikana tulee tod. näk. lähtö.

Vierailija
32/54 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kerran lauantaiaamuna silmä mustana kotiin ja olin ollut putkassa yön. Yritin valehdella eukolle että olin ollut yön vieraissa mutta ei uskonut. Tiesi helvetti vieköön että olin ollut putkassa.

Vierailija
33/54 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tyttö sanoo mustelman syyksi?

No hänellä on sellainen iho, johon tulee helposti mustelma. Treenaa paljon ja kolauttaa useinkin polviaan yms johonkin treenillään. Nyt käy lenkeillä paljon yms ja salilla. Voisiko sieltä saada pakaramustelman? Näin avovaimoni sanoi. Että "ei tiedä mistä tullut." Ehkä urheilessa"..

En vain saa ajatusta päästäni että hän on antanut jollekin:(

Ap

Satavarmasti on saanut patukkaa joka reikään! Kai maistoit pi mp saa jo, maistuuko vieras sperma?

Vierailija
34/54 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Täysin väärä tapa. Terve ihminen ajattelisi että tyttis on juuri sut valinnut, vaikka olisi saanut kenet tahansa. Hommaa itsetunto.

Sitäpaitsi kontrollointi ja epäily ei tee muuta kuin tuhoa, etkä varsinkaan sillä takaa ettei toinen petä, päinvastoin.

Oikea tapa on luottaa ja kunnioittaa.

Ja mietitään tilannetta, että tyttis oikeasti on pettänyt. Onko sulla parempi mieli kun olet suhteen tuhlannut siihen epäilyyn?

Vierailija
35/54 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlaiset mustelmat oli vaimolla ja lopulta myönsi että isolla mustalla mailalla oli läiskytelty pepulle.

Tämähän se selitys varmasti on. Mitä isompi maila, sitä isompi mustelma.

Vierailija
36/54 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain viimeksi ison mustelman, kun siirsin huonekalua.

Mutta voihan sen saada silläkin, että saa kalua.

(Ajattelin, että pieni runo aiheesta piristäisi ap:ta.)

Vierailija
37/54 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyhä yksinkertaisuus. Jos tyttöystäväsi liikkuu aktiivisesti ja saa helposti mustelmia, niin eiköhän se syy ole siinä. Itsellenikin tulee todella helposti mustelmia kyynärvarsiin esim plankatessa, samoin polviin joissain muissa liikkeissä. Ei tarvitse edes törmätä mihinkään, jo pelkästä kovasta paineesta yhdelle alueelle voi tulla mustelma. Tyttöystävä on voinut myös vahingossa istahtaa kiven tai tuolin käsinojan päälle ennemmin kuin vieraan kíkkélín.

Vierailija
38/54 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tottakai! Joku salihirmu siellä salilla imeny sitä sun tyttiksen treenattua arsetta pukukopissa oikein huolella.

Vierailija
39/54 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on vähän samaa sarjaa kuin se, ketju jossa väitettiin että joka kerta kun naisen polvet on mustelmilla, se on ollut k_alu suussa.

Ne mustelmat ei voi tulla lattiaa luututessa, vauvan perässä kontatessa, ei pihatöissä, ei missään muualla vaan tämä on ainoa mahdollinen selitys.

Pistää kyllä miettimään joidenkin miesten järjenjuoksua. Ehkä jos ap:n tyttiksen mustelma on peniksen muotoinen ja sen alle on signeerattu vaikka "Make", niin sitten on epäilyttävää.

Vierailija
40/54 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua :"D kuulostat joltain teinipojalta. Ei hyvin mene jos tapasi on olla mustasukkainen ja epäileväinen noin pienistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi