Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettääkö tyttöystävä???

Vierailija
04.07.2020 |

Hänellä ilmestynyt mustelma oikeaan pakaraan. Sellainen yksi iso läntti keskellä kaksi pienempää vieressä.. onko hullua epäillä pettävän? Epäilisittekö itse?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samanlaiset mustelmat oli vaimolla ja lopulta myönsi että isolla mustalla mailalla oli läiskytelty pepulle.

Tämähän se selitys varmasti on. Mitä isompi maila, sitä isompi mustelma.

Kyllä kyllä ja mustelman koosta voi päätellä että metrilakua on nautittu

Vierailija
42/54 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahahaha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm, mutta tyttöystävällä ei ole ennen ollut nimenomaan pakarassa mustelmaa, eikä varsinkaan kolmea. Olisiko väärin kertoa epäilyistä tai kannattaako? Jospa siellä salilla onkin joku minua psrempi mies:(

Ap

Vierailija
44/54 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on välillä isoja mustelmia siellä sun täällä. Olen näköjään tullut seniiliksi kun en muista saaneeni niin kovia kyytejä, että oikein mustelmiakin olisi tullut.

Vierailija
45/54 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi mustelman muoto kyllä voi jotain kertoa. Mulla on useamman kerran tullut miehen sormista mustelmia, jotka on ollut tuollaisia. Kaksi tai kolme pientä mustelmaa, ja sitten voi olla isompi vieressä. Riippuu millainen ote on ollut.

Vierailija
46/54 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mm, mutta tyttöystävällä ei ole ennen ollut nimenomaan pakarassa mustelmaa, eikä varsinkaan kolmea. Olisiko väärin kertoa epäilyistä tai kannattaako? Jospa siellä salilla onkin joku minua psrempi mies:(

Ap

Noni. Siinä on ollut kolme miestä painamassa. Ap, tämä on ihan selkeä keissi. JSS.

Vierailija
47/54 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa salikortti samalle salille siellähän näet miten äijät katselee ja millä katseella

Vierailija
48/54 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaa salikortti samalle salille siellähän näet miten äijät katselee ja millä katseella

Mitä väliä, millä silmällä ne salimiehet katselee? Ap:n pitäisi luottaa tyttikseensä.

Tai sitten tutkii suurennuslasin kanssa vastaisuudessa joka mustelman ja naarmun. Ja kuulustelee tyttiksensä, mutta voi olla ettei se suhde kovin pitkään enää sen jälkeen jatku.

Vierailija
49/54 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Et todellakaan kysy. Jos salilla tai missä vaan on parempi mies ja tyttöystävä pettää, niin sitten niin on. Ja jos se mies on parempi, niin sinut myös jätetään. Joten huomaat kyllä viimeistään siitä, kun tyttöystävä ei ole enää tyttöystävä.

Mutta siis typerä mustasukkaisuus, epävarmuus, kysely, epäily, ne tappaa suhteen ihan varmasti. Jos et luota tyttöystävään, niin jätä hänet.

Vierailija
50/54 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Puhu ihmeessä hulluista ja täysin perättömistä epäluuloistasi tyttöystävälle. Seurauksena saattaa hyvinkin olla, että tyttöystävä päättää erota sairaalloisen mustasukkaisesta poikaystävästä. Se olisi paras ratkaisu teille molemmille: tyttöystävä pääsee eroon ahdistavasta kyylästä ja sinun ei tarvitse enää stressata turhasta. Win-win.

Vierailija
51/54 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalloisen mustasukkaiset ovat yleensä itse niitä pettäjiä. Veikkaanpa, että ap on joko pettänyt jo tai altis pettämään itse.

Vierailija
52/54 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te aina mietitte että onko nainen pettänyt ja etsitte kaiken maailman ulkoisia merkkejä vaikka vastaus on silmienne edessä, kirjaimellisesti silmissä. Ota sitä sun naista leuasta kiinni ja katso naamat lähekkäin suoraan silmiin ja kysy ''oletko sinä pettänyt ja häpäissyt minut''? Kysy tuo huutamatta, mutta painokkaalla ja vahvalla äänellä.

Vierailija
53/54 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä sen ennemmin käytöksestä huomaa kuin mustelmista. Jos edelleen kaikki muuten hyvin, niin en usko että pettää. Pitää sua hulluna jos avaudut tommosesta. Se että saa huomiota miehiltä ei johda pettämiseen. Saan minäkin, mutta ei se mitään merkitse. Ainoa keneltä haluan saada huomiota on oma mieheni. Tietenkin jos en sitä häneltä saa niin sitten voi alkaa tuntua se toisten osoittama huomio kivalta.

Vierailija
54/54 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi