Millä aineella ristiveriset hiukset?
Minulla on tummat hiukset, jotka vain tummuvat pistänpä niihin mitä vaalentavaa sävyä tahansa, paitsi sitä, joka toimii sinulla tai kaverillasi, mitä se on?
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 19:49"]
Minulla on tummat hiukset, jotka vain tummuvat pistänpä niihin mitä vaalentavaa sävyä tahansa, paitsi sitä, joka toimii sinulla tai kaverillasi, mitä se on?
[/quote]
Yleensä ottaen pelkkä väri ei voimakkaasti vaalenna, luonnonsävyä voi asteen-pari vaalentaa muttei sen enempää. Jos haluaa tummasta selkeästi vaaleammaksi, täytyy ensin tehdä blondaus josta yleensä tuloksena kellertävä tai oranssihtava, ja päälle sitten se haluttu sävy, ristiverisen tapauksissa jotain 6-7 asteista tummanvaaleaa.
Itse oon joskus tuota tehnyt, joka kuukausi L'Orealin Super Blonde ja päälle sitten Excellence sävy 7 kestoväri, mutta ehkä puoli vuotta jaksoin sitten kyllästyin ja hyväksyin että tumma olen ja tummana pysyn.
Blondaa raitoja. Ei tule selkeää juurikasvua ja on yleensä luonnollisen näköinen.
Jos haluaa säästää hiusta, voi vaalennuksen jälkeen laittaa suoravärin (ei siis kesto). Tummuus juuri tuo 6-7 ja sellainen vivahde että taittaa tuhkaan. Lisäksi hopeasamppoota silloin tällöin.
Mutta siis vaalentaa pitää, varsinkin jos olet monta kertaa värjännyt päällekkäisillä väreillä!
Raitaväri on hyvä, saa kerralla tummat värit pois.
Kiitos vastauksistanne, eli toivoakaan ei ole,selvä. Yhteen aikaan tosiaan vaalensin kuontalon ja sit laittelin sitä vaaleaa sävyä kondikseen, mutta kun ei se ole mun juttu, nämä hiukset ovat niin toivottomasti tummat. (ap.)
[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 20:00"]
Kiitos vastauksistanne, eli toivoakaan ei ole,selvä. Yhteen aikaan tosiaan vaalensin kuontalon ja sit laittelin sitä vaaleaa sävyä kondikseen, mutta kun ei se ole mun juttu, nämä hiukset ovat niin toivottomasti tummat. (ap.)
[/quote]
No ainakin tuo mun vinkki ja kakkosenkin ohjasi tummanvaaleaan, eli maantienruskeaan sävyyn. Ei blondiin. Minkälaista sävyä siis olit hakemassa jos ei keskiruskeaa?
Ja jos haluat vaihtaa väriä tummasta vaaleampaan, on sinun laitettava hiuksiin ensin vaalennus/värinpoisto/raitaväri. Siitä ei pääse mihinkään. Tavallisella hiusvärillä ei voi vaalentaa. Minun - ja kakkosenkin - ohje olikin että vaalenna ensin ja värjää sitten haluamallasi sävyllä.
-4