Ajeletko alapääsi?
Miten on, oletko posliini vai tyydytkö siistimään vain bikinirajasi? Vai annatko koko puskan kasvaa villinä? Itse olen posliini enkä ikinä voisi kasvattaa karvoja takaisin. En tiedä mistä se johtuu, mutta koen karvat jotenkin epämiellyttävinä ja rumina, eikä mieskään niistä tykkää; suuseksin antaminen naiselle jolla on vapaasta röhöttävä puska on kuulemma ällöä, kun karvat tarttuvat suuhun. No, tämä oma mielipiteeni, mutta kuulisin mielelläni muiden mielipiteitä aiheesta:) Ja lisäksi: jos poistat häpykarvasi, ajeletko, vahaatko vai millä tavoin poistat ne?
Kommentit (44)
Näitä ikuisuusaiheita... joka jumalan viikko uusi aloitus häpykarvoista. Ettekö te koskaan kyllästy?
Ja ei, en lukenut tätä ketjua. Tulin vain jättämään kommenttini.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 19:43"]
Kaikki pois. Hygieenisempää ja nätimpää.
[/quote]
Hygieenisempää se ei kyllä ole.
En ole naisten mies, mutta naisista pitävä kyllä. Minusta aikuisen naisen pitää näyttää aikuiselta. Ja ehjään kokonaiskuvaan ei kuulu turha kyniminen. Sekään ei haittaa, jos bikiniteistä vähän pilkistää. Se on vain sexyä. Ja tyylikästä. Jos se itseä hävettää, voi hankkia peittävämmät bikinit. Saa sitä tietysti trimmatakin, ja muutenkin tehdä mitä itse haluaa. Mutta seksikkyys ei siitä lisäänny. Itse asiassa suomalaiset naiset on tässäkin asiassa jopa liian silkoisia luonnostaan. Joku aika sitten ei Välimeren rannoilla nähnyt edes ajeltuja kainaloita. Eikä ne ajat olleet huonoja. Jokkainen tekke kui tykkä, mut miehenä ajattelen näin.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 20:03"]
14, anteeks mitä? vai koska oot nähnyt miehen, jolla on peniksen varsi täynnä karvoja? Ei ole ainakaan omalle kohdalleni vielä sattunut...
[/quote]
Missä kohden 14 väitti noin?
Kyseli sun pillukarvoistasi. En ole nähnyt pillua jossa karvat kasvaa sisällä minäkään vai imeskeleekö sun miehes sun koko pillua?? Noooo, makuasia sano koira kun kullia nuoli.....