Ajeletko alapääsi?
Miten on, oletko posliini vai tyydytkö siistimään vain bikinirajasi? Vai annatko koko puskan kasvaa villinä? Itse olen posliini enkä ikinä voisi kasvattaa karvoja takaisin. En tiedä mistä se johtuu, mutta koen karvat jotenkin epämiellyttävinä ja rumina, eikä mieskään niistä tykkää; suuseksin antaminen naiselle jolla on vapaasta röhöttävä puska on kuulemma ällöä, kun karvat tarttuvat suuhun. No, tämä oma mielipiteeni, mutta kuulisin mielelläni muiden mielipiteitä aiheesta:) Ja lisäksi: jos poistat häpykarvasi, ajeletko, vahaatko vai millä tavoin poistat ne?
Kommentit (44)
Bikinirajat siistin, muuten saavat suojata herkkää ihoani.
En voisi kuvitellakaan olevani karvaton, se ajatus että alap. herkkä iho joutuisi koskettamaan suoraa pikkareita jo inhottaa.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 19:38"]
Miten on, oletko posliini vai tyydytkö siistimään vain bikinirajasi? Vai annatko koko puskan kasvaa villinä? Itse olen posliini enkä ikinä voisi kasvattaa karvoja takaisin. En tiedä mistä se johtuu, mutta koen karvat jotenkin epämiellyttävinä ja rumina, eikä mieskään niistä tykkää; suuseksin antaminen naiselle jolla on vapaasta röhöttävä puska on kuulemma ällöä, kun karvat tarttuvat suuhun. No, tämä oma mielipiteeni, mutta kuulisin mielelläni muiden mielipiteitä aiheesta:) Ja lisäksi: jos poistat häpykarvasi, ajeletko, vahaatko vai millä tavoin poistat ne?
[/quote]
Kaikki pois. Hygieenisempää ja nätimpää.
Mun mies ei ole koskaan valittanut mun karvoista, ei olis minun pimpsasta irti millään, varmaan on ihastunut juurikin mun karvoihini :)
Siistin bikinirajat, jalkovälistä kaikki pois, saksin muualta siistiksi.
Posliini en ole kahdesta syystä: Toinen sisemmistä häpyhuulista pilkottaa välistä rumasti, karvat saavat olla näköesteenä. Ihoni ei myöskään tykkää karvojen poistamisesta/ajelusta, vaikka minkä tekisi. Kipeitä näppylöitä pukkaa ja vahva tumma sänki on karmea jo heti seuraavana päivänä.
Nuoret miehet ei muusta vissiin sitte tiedä, ne ei ole koskaan karvasta naista nähneet ja ei tajua mitä sille pitää tehdä, voi reppanoita :(
No, onneksi mun mies on oppinut väisteleen ne karvat ja tarvittaessa vaikka sylkee ne pois, ei niitä tarvii nieleskellä.
Ei naisetkaan miesten karvoihin tukehdu, jotenkin niistäkin selvitään hengissä.
Vai että siistiä ja hygieenistä LOL!! Laitatteko leivinpaperin alle kanssa?
Pikkasen pioneerihenkeä kehiin !
Hohhoijjaa, hyväksykää jo että jotkut naiset nyt vain haluavat ajella ne pillukarvat, vaikka te av-mammat itse ette jaksaisikaan ja annatte pusikkonne rehottaa niin koittakaa tajuta että silti suuri osa naisista haluaa pitää pillunsa siistinä, eikä se ole teiltä mitenkään pois -.-
Joskus eka synnytyksen yhteydessä ajeltiin kaikki.voi kamala sitä pistelyä kun ne kasvoivat takaisin.Monta viikkoa kuin olisi siili jalkovälissä.Kasvavat siististi, joskus lyhennän vähän saksilla.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2013 klo 01:00"]
Karvoissa viihtyy satiaiset, posliinissa ei. Posliiniin riittää vesipesu, tuuheaan karvoitukseen ei, koska pelkkä vesi ei puhdista kaikkea likaa mitä on pinttynyt karvoihin. Ja alapäätä suositellaan pestäväksi pelkällä vedellä mutta täys karvoituksella se ei vain riitä.
[/quote] Ja onkos niitä satiaisia pakko hankkia.Mistäs päättelet toisten alapäiden siisteyden. kyllä pesu aamuin illoin pitää karvatkin puhtaana .En hankkisi posliinia sitä varten ettei satiaiset tartu ja ei muuten tarvitse huolehtia hygienistaan.
Täysin luomu nykyään. Kertaalleen posliini, pariin kertaan siistitty, kumpikaan ei ollut mun juttu.
Onneksi mun ei tarvii, en itse halua olla vielä vanhus (niillä ei enää karvat kasva) ja mies ei ole koskaan edes ehdottanu ajelua.
mistä 7 ajatteli, että kyseessä olisi nuori mies? näin ei nimittäin ole.en myöskään täysin ymmärrä mistä pioneerihengestä puhut? Kaikki saavat tietysti tehdä miten haluavat ja se on ihan oikein, mutta jos itse viihtyy paremmin posliinina, miksi ihmeessä pitäisi kasvattaa itselleen rehottava puska? mitä miehen karvoihin tulee, niin harvemmin siinä peniksessä niitä karvoja kasvaa, joten eivätpä ne haittaa imemistä...
ei ne tyhmät kysymykset vaan ne tyhmät vastaukset..
Mun 81 v äitini alkaa olla jo posliini, ihan luonto on sen hänelle muokannu.
Ehkä se sama mulla sitten edessä, mutta vielä nautin näistä nuoruuden antimista.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 19:53"]
mistä 7 ajatteli, että kyseessä olisi nuori mies? näin ei nimittäin ole.en myöskään täysin ymmärrä mistä pioneerihengestä puhut? Kaikki saavat tietysti tehdä miten haluavat ja se on ihan oikein, mutta jos itse viihtyy paremmin posliinina, miksi ihmeessä pitäisi kasvattaa itselleen rehottava puska? mitä miehen karvoihin tulee, niin harvemmin siinä peniksessä niitä karvoja kasvaa, joten eivätpä ne haittaa imemistä...
[/quote]
No missä sun pillussa ne karvat oikeen sitten kasvaa???!!!
Normaalisti sheivaan kaiken pois hajusyistä parin viikon välein. Useammin jos otan, tulee ihottumaa.
Raskauden myötä en kuitenkaan enää näe sinne alas, ja sheivausasentokin oli viimeksi kokeillessani ison mahan takia hankala ja kivulias, joten nyt saavat karvat rehottaa (ja haista).
14, anteeks mitä? vai koska oot nähnyt miehen, jolla on peniksen varsi täynnä karvoja? Ei ole ainakaan omalle kohdalleni vielä sattunut...
[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 20:03"]
14, anteeks mitä? vai koska oot nähnyt miehen, jolla on peniksen varsi täynnä karvoja? Ei ole ainakaan omalle kohdalleni vielä sattunut...
[/quote]
Kellä naisella sitten kasvaa karvoja klitoriksessa ja emättimessä?
Olisi kiva kuulla näiltä "hygienia & muut vaarat" -kategorian väitteiden esittäjiltä selitystä siihen, miksi evoluutio on jättänyt kaikista ihmisen paikoista karvoitusta pelkästään juuri genitaalialueille, vaikka se vaarantaa terveyttä ja vehkeiden puhtautta aivan älyttömästi.