Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajeletko alapääsi?

Vierailija
24.04.2013 |

Miten on, oletko posliini vai tyydytkö siistimään vain bikinirajasi? Vai annatko koko puskan kasvaa villinä? Itse olen posliini enkä ikinä voisi kasvattaa karvoja takaisin. En tiedä mistä se johtuu, mutta koen karvat jotenkin epämiellyttävinä ja rumina, eikä mieskään niistä tykkää; suuseksin antaminen naiselle jolla on vapaasta röhöttävä puska on kuulemma ällöä, kun karvat tarttuvat suuhun. No, tämä oma mielipiteeni, mutta kuulisin mielelläni muiden mielipiteitä aiheesta:) Ja lisäksi: jos poistat häpykarvasi, ajeletko, vahaatko vai millä tavoin poistat ne?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaan kaikki pois noin kerran parissa viikossa, joskus harvemminkin. Pieni sänki ei haittaa. Ja minun kohdallani on ainakin hygienisempaa karvattomana.

Vierailija
2/44 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 20:35"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 19:43"]

Kaikki pois. Hygieenisempää ja nätimpää.

[/quote]

Hygieenisempää se ei kyllä ole.

[/quote]

Ei niin. Kukin tehköön just niin kuin tykkää, mutta mua ärsyttää tuo väärän tiedon takominen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo 30 täyttänyt kun koe mielessä sheivasin kaikki kerralla pois. Sen jälkeen en ole antaanut karvan kasvaa ollenkaan alpäähän koska tämä paljas on miljoona kertaa mukavempi ja hygienisempi myös. Joten 15 vuotta on tämä tyyli ollut ja on edelleen.

Käyn nykyisin sokeroittamassa 4-6 viikon välein ja haaveissa laser poisto jotta ne olisi lopullisesti pois. Samoin kainaloihin.

Vierailija
4/44 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta karvainen! Tuuhea mirri tuntuu hyvältä poskea vasten siinä samalla kun nuolee.

t.miesasiamies

Vierailija
5/44 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kiitorata, välillä posliini. Höylällä ajelen.

Poistetaankohan tämäkin keskustelu, kuten aloittamani gallup viime viikolla...

Vierailija
6/44 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 20:54"]

[/quote]

[/quote]

Ei niin. Kukin tehköön just niin kuin tykkää, mutta mua ärsyttää tuo väärän tiedon takominen.

[/quote]

No se riippuu ihan siitä karvoituksen määrästä.. Tuskinpa on sen hygieenisempää karvattomana jos ei muutenkaan ole kovin tuuhea karvoitus, mutta esim. minulla on niin tuuhea että on kyllä paljon hygieenisempää vetää kaikki pois.

Vierailija
7/44 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se karvaton on muka hygieenisempi? Eihän ne karvat tuota mitään valkovuotoa, eikä kuukautisverta. Se sama valkovuoto tulee myös karvattomilla, mutta ne töhnät jäävät iholle ja pikkuhousuihin tai pikkuhousunsuojaan, jollainen voi tosin olla myös karvallisilla. Ei sitä "likaa" ole karvattomilla sen vähemmän, se menee vain eri paikkoihin, mutta lopputulos on se, että ei kuitenkaan ole hygieenisempää.

Vierailija
8/44 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pois 2x viikko sheivaan

Vierailija
9/44 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 21:09"]

Miten se karvaton on muka hygieenisempi? Eihän ne karvat tuota mitään valkovuotoa, eikä kuukautisverta. Se sama valkovuoto tulee myös karvattomilla, mutta ne töhnät jäävät iholle ja pikkuhousuihin tai pikkuhousunsuojaan, jollainen voi tosin olla myös karvallisilla. Ei sitä "likaa" ole karvattomilla sen vähemmän, se menee vain eri paikkoihin, mutta lopputulos on se, että ei kuitenkaan ole hygieenisempää.

[/quote]

PLus että ne karvat SUOJAA infektioriskeiltä ja muilta pöpöiltä.

Vierailija
10/44 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 21:08"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 20:54"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No se riippuu ihan siitä karvoituksen määrästä.. Tuskinpa on sen hygieenisempää karvattomana jos ei muutenkaan ole kovin tuuhea karvoitus, mutta esim. minulla on niin tuuhea että on kyllä paljon hygieenisempää vetää kaikki pois.

[/quote]

Niin on mullakin (ja niin nopeakasvuinen ettei posliini olisi edes mahdollinen), ja silti olen sitä mieltä että posliini ei ole koskaan hygieenisempi.

http://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/2012111116300904_se.shtml

http://www.iltasanomat.fi/terveys/art-1288549616051.html

Vierailija
11/44 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliineille tulee helposti tulehduksia ihoon, onkin joo tosi hygieenistä, yäääk!

Vierailija
12/44 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajele, on kunnon majava jo, läskimaha edessä, en näe ajella :)

Vierailija
13/44 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä miehistä juuri kenelläkään ei ole posliinia (kunnon av-papan tavoin olen tarkkaillut asiaa uimahallissa).

Vierailija
14/44 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvojen ajaminen vaarantaa biodiversiteetin senkin luonnon tuhoajat. http://bit.ly/10Oe2DH

Vierailija
15/44 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä kyllä ajattelen, että naisen kuuluu perushygieniastaan huolehtia. Karvat siis pois. Karvat on lisäksi rumia.

Vierailija
16/44 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 23:02"]

Näin miehenä kyllä ajattelen, että naisen kuuluu perushygieniastaan huolehtia. Karvat siis pois. Karvat on lisäksi rumia.

[/quote]

Olis kiva joskus kuulla ihan oikea perustelukin tälle helvetin hygieniadogmille. Karvattomuus ei ole hygieenisempää vaan päinvastoin! Siksi näen punaista aina kun joku tulee esittämään itsestäänselvyytenä että karvaton olisi hygieeninen.

Tässä vielä sullekin nämä linkit

http://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/2012111116300904_se.shtml

http://www.iltasanomat.fi/terveys/art-1288549616051.html

Vierailija
17/44 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko ihan jotain argumenttiakin heittää vai pelkillä miinuspeukuillako siellä angstataan kun ei muuhun kapasiteetti riitä?

Vierailija
18/44 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvoissa viihtyy satiaiset, posliinissa ei. Posliiniin riittää vesipesu, tuuheaan karvoitukseen ei, koska pelkkä vesi ei puhdista kaikkea likaa mitä on pinttynyt karvoihin. Ja alapäätä suositellaan pestäväksi pelkällä vedellä mutta täys karvoituksella se ei vain riitä.

Vierailija
19/44 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2013 klo 01:00"]

Karvoissa viihtyy satiaiset, posliinissa ei. Posliiniin riittää vesipesu, tuuheaan karvoitukseen ei, koska pelkkä vesi ei puhdista kaikkea likaa mitä on pinttynyt karvoihin. Ja alapäätä suositellaan pestäväksi pelkällä vedellä mutta täys karvoituksella se ei vain riitä.

[/quote]

Ja tosiaan ainoat vaihtoehdothan on täysposliini tai täyskarvainen?

Vierailija
20/44 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysposliini. Mies hoitaa ajelun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi