Ottaako vaari lapset mukaan kesäkissojen hukutukseen?
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 09:59"]
kuka sano että tuollanen kissojen hukutus on MAALLA PERINNE??? =.=
[/quote]
Perinne ja perinne, mutta todella yleistä se on ennen ollut, vielä 20-30 vuotta sitten ainakin. Toivottavasti ei enää nykypäivänä.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 09:59"]kuka sano että tuollanen kissojen hukutus on MAALLA PERINNE??? =.=
[/quote]
Mullakin kokemusta. Oli se jonkinlainen tapa tehdä navettakissoille 70-luvulla, kun eläinlääkäri oli parinsadan km päässä ja varattu tuotantoeläinten hoitoon.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 10:02"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 09:44"]Tällaisia juttuja olen kuullut siitä miten ennen ylijäämäpennuista päästään eroon maaseudulla:
1. Pennut jätesäkkiin ja sitten auton pakoputkesta pakokaasua sinne.
2. Heitetään yksi kerrallaan navetanseinään.
3. Heitetään isoa kiveä päin.
Aika sairasta. Mun mielestä ampuminen (oikein suoritettuna) on se armollisin ja täysin kivuton tapa päästä kissanpennuista eroon.
[/quote]
Pakokaasuunhanhan ne vain nukahtaa. Niin me on lopetettu sairas hamsterikin. Ampuminen mun mielestä on brutaalimpa :(
[/quote]
Nukahtaa? TUKEHTUU kun eivät saa happea.... sekö sinusta on armollisempi. Kokeileppas itse pidättää hengitystä
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 10:20"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 10:02"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 09:44"]Tällaisia juttuja olen kuullut siitä miten ennen ylijäämäpennuista päästään eroon maaseudulla:
Aika sairasta. Mun mielestä ampuminen (oikein suoritettuna) on se armollisin ja täysin kivuton tapa päästä kissanpennuista eroon.
[/quote]
Pakokaasuunhanhan ne vain nukahtaa. Niin me on lopetettu sairas hamsterikin. Ampuminen mun mielestä on brutaalimpa :(
[/quote]
Nukahtaa? TUKEHTUU kun eivät saa happea.... sekö sinusta on armollisempi. Kokeileppas itse pidättää hengitystä
[/quote]
Just näin!! Kuule kokeileppa itse sitä. Idiootti.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 09:44"]Tällaisia juttuja olen kuullut siitä miten ennen ylijäämäpennuista päästään eroon maaseudulla:
[/quote]