Iltasanomat kertoi, että 6 vuotiaan isä pillastui Länsisatamassa!
Kommentit (5)
Vois odotella rauhassa, että kiireisimmät pääsee edestä. Pakkoko niitten lasten kanssa on rynniä aina ensin?
[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 09:03"]
Vois odotella rauhassa, että kiireisimmät pääsee edestä. Pakkoko niitten lasten kanssa on rynniä aina ensin?
[/quote]
JUURI NÄIN! Jos näkee että siellä on suma kännissä heiluvia aikuisia, niin ei sinne ole pakko rynniä perään. Lisäksi reitti laivalta satamarantaan on PIIITKÄ, ei siellä voi olla kahden metrin välein turvamiehiä takaamassa jonkun takakireän isän perheen kultamussukan hyvinvointia. VANHEMMAT ovat itse vastuussa siitä, etteivät tunge lastaan vaaralliseen paikkaan. Jos on ihan vitunmoinen ruuhka ja räminä, jätetään hajurakoa ja mennään myöhemmin. Helevetti.
Tuohan on tosi yleistä. Meillä on jo isommat mukulat ja nuo ovat kokemuksista viisastuneet ja kulkevat rappusia pitkin, jos on sellainen mahdollisuus. Niin monet kerrat oltu kamalassa rysässä, kun jonkun kaljakärryt rikkoontuneet ja kerran mies sai sammutettua liukuportaat ja juuri ajoissa tai mä olisin kaatunut lasten kanssa.
http://m.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288558772457.html?ref=mob-traf-hs-frontpage-1
julkisuudenkipeä tyyppi, minä minä