Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerrotaan lapsuuden hulluja juttuja!

Vierailija
04.07.2020 |

Minulla oli kun ihastuin ”muka söpöön” poikaan, ja kerroin siitä siis kaverille. No, kaikkiin ei voi luottaa, ja HÄN KERTOI HÄNELLE! Noniin, sitten koko luokka tiesi siitä.

Mikä sulla on ollut joku lapsuuden hullu muisto esim. kouluajoilta/kotioloista/ihan mistä vaan▫️

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaupassa siskoni ja äitini kanssa, kunnes tajusin että minä unohdin lompakon. Minun olisi pitänyt ostaa ilmapallo, mutta en voinut koska ei ollut omaa rahaa. Äidillä ei myöskään ollut rahaa, eikä siskollani koska he luulivat että ostan vain sen ilmapallon.

Vierailija
2/19 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa meille opetettiin jotain kondomeista. No mehän emme tienneet siitä asiasta mitään, ja kaikkia nauratti tosi paljon. Opettaja oli vaan ihan normaalisti siinä luokan edessä ja muut vaan nauraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin 12v:nä että pitää varmaan hankkia korvikset. Äiti ei antanut lupaa, ja tein ne itse korvakorulla. Nyt jälkeenpäin harmittaa, miksen hankkinut 18v:nä.

Vierailija
4/19 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin museossa 5 vuotiaana äidin kanssa. Siellä oli sikiö, ja minä kysyin äidiltä: ”äiti mikä toi on” äiti vastasi että ”se on sikiö” minä siihen että ”si-ki-ä”. Nauramme nykyään sille.

Vierailija
5/19 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ylä-asteella meille jaettiin kondomeja. Siis jollain terveystiedon tms. tunnilla. Eipä minulla tietenkään niille oikeaa käyttöä ollut. Häpesin koko kondomipakettia. Laitoin sen reppuun ja tarkoitus oli päästä siitä eroon mahdollisimman nopeasti. No sinnehän se unohtui. Ja sitten se oli kerran vahingossa tippunut huoneenin lattialle. Äiti oli siivonnut huonettani ja löytänyt sen... 

Vierailija
6/19 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAROITUS: älä lue ruokapöydässä

Oltiin sukulaiseni häissä. Söimme siellä kaikkia herkkuja, ja mulle tuli huono olo. Niin, no oksensin siihen pöydälle. Siinä sitten sai sukulaiset valittaa.

Vierailija
7/19 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme kauppakeskuksessa. Äitini käski minun ostaa uuden kaulahuivin. Ostinkin kynsilakkaa. Siinä oli selittämistä.

Vierailija
8/19 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin nykyään, miten ylipäätään olen elossa. Kiipeilin kaikissa mahdollisissa puissa ja korkeilla paikoilla, liikuskelin koskessa ja vietin muutenkin aikaa joessa ja jokirannalla. Aloimme käydä uimassa viiden kilometrin päässä kotoa joskus 2-3 luokalla muutaman kaverin kanssa enkä osannut uida, äitini tiesi eikä estänyt menoani. Kaverit opettivat uimaan ja sukeltamaan pää edellä laiturilta. Vietin paljon aikaa ulkona ja söin kasveja, joiden terveellisyydestä en tiennyt, en sieniä kuitenkaan :D. 90-luvun alkupuolella tämä.

Vierailija
9/19 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joku 5v.

Leikin nukeilla. Puin niille päälle ja vein ulos nukkumaan. Muistan vieläkin sen tunteen miten ihmettelin sitä että miksi nuket on aina kylmiä kun otan ne sisälle vaikka kuinka paljon puin niille päälle.

Vierailija
10/19 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-vuotiaana olin varma, että osaan lentää. Kiipesin sateenvarjon kanssa mummolan katolle. Setä pelasti. Yhtä lennokas taiteilija olen edelleen.

Vierailija
11/19 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäni oli tuolloin 3. Kysyin äidiltä, että montako vuotta äiti on, ja äiti vastasi ”35” minä vastasin että ”onpa vanha”

Vierailija
12/19 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin teini, luulin että coolit käyttää revittyjä farkkuja. Äiti sanoi että ne ei ole hienot. Lisäksi meikkasin ja olin kuulemma cool kavereiden mielestä.

Vierailija
13/19 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jotain neljä ja seuraavaksi täyttäisin viisi ja katsoin lastenohjelmia.

Vierailija
14/19 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-vuotiaana olin kaverillani yökylässä. Luimme illalla kirjoja, ja tajusimme vasta kahdelta yöllä, että onpas kello paljon.

Vierailija
15/19 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin osallistua kaverini synttäreille. Olimme totuutta ja tehtävää, ja sain tehtäväksi juosta pihan ilman sukkia. (Oli talvi). Tein sen ja jalkoja ”pikkasen” paleli.

Vierailija
16/19 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin jotain neljä ja seuraavaksi täyttäisin viisi ja katsoin lastenohjelmia.

Otsikko:
Kerrotaan lapsuuden hulluja juttuja!

On sulla ollut tosi hulluja juttuja. Taisi ollakin vitsi.

Vierailija
17/19 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin voltin trampoliinilla ja äiti sanoi että ”varovasti” ja minä sitten siihen että ”kyl mä voltin haloo osaan”.

Vierailija
18/19 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin jotain 5-7v ja sataman lähellä hypättiin isojen poikien mukaan keluuveneeseen ja mentiin ohilipuvien tukkilauttojen päälle juoksemaan vaikkei osattu edes uida, aika rohkeaa

Vierailija
19/19 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiipeiltiin puissa, mentiin jäällä ja kalliolla, pyöräiltiin mettätiellä, käytiin uimassa ja pidettiin meteliä ja huudettiin ja se onkin hyvä sielläpäin kun siellä voi olla jotain isompia petoeläimiä joita en siellä silloin nähnyt mutta ne varmasti kuuli huudot eikä tullu lähellekään kun aattelivat että ei kannata mennä lähelle tai yrittää syödä kun ne on ihan hulluja. Silloin ja nykyäänkin se mitä siellä pitää varoa kuuluu ihmislajiin.