Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osaa tehdä pinaattikeittoa

Vierailija
23.04.2013 |

Aina välissä testaan ja tehdessä näyttää hyvältä, mutta lopputulos on aaaaivan liian löysä, kuin vihreä vesi. Kuinka teette sen? Pinaatti pakasteesta? Jos joku ihana vois laitta vaikka jonkun "helposti paksua pinaattikeittoa" -linkin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään osaa.. =0/  Siksi ostan kaupasta Rainbow-pakastekeittoa, se on mun ja  lasten herkkua. Mutta mä HALUAN oppia tekemään sen itse, ja niin että se on hyvää. Auttakee meitä, pls..!

Vierailija
2/2 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pitää suurustaa kunnolla. Pinaattikeittohan on vähän niinkuin valkoinen kastike, johon on sotkettu pinaattimuhennosta.

Pinaattimuhennos = paista pinaattia voissa kunnes tulos on semmoista mössöä kuin niissä pakastejääpaloissakin (käytä niitä ainakin ensimmäisillä yrityksillä, jos homma ei muuten ota pelittääkseen).

Valkoinen kastike = kattilaan voita, sinne vehnäjauhoa ja paistele kunnes on ns. pehmentynyttä. Älä ruskista. Päälle maito, ja keitä+SEKOITA pitkään ja hartaasti. Jos on liian löysää niin lisää vehnäjauhoa siivilän läpitte, ja jälleen keitä+SEKOITA pitkään ja hartaasti. Kyllä se siitä kiinteytyy ennen pitkää. Älä hetkeäkään anna kiehua ilman että sekoitat samalla!

Valkoiseen kastikkeeseen kun sotketaan tuo pinaattimuhennos siinä vaiheessa kun maitoa ruvetaan keittämään niin saadaan pinaattikeittoa. Suolaa lopuksi maun mukaan.

Pinaattikeitoon pistän suurusteeksi vielä lopuksi 1-2 kananmunankeltuaista. Siis löysää semmoista, ei keitettyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän