Miksi naisten aktiivisuus somessa häiritsee niin paljon miehiä? Mitä se haittaa jos lisää itsestään kuvia ja videoita someen?
Kertokaa nyt miehet, kun aina niin tuomitsette somettelijat.
Kommentit (48)
En ole mies, mutta kommentoin silti. Itselleni ainakin tulee sellaisesta jatkuvasti kameralle keimailevasta tyypistä kuva, että on jotenkin vähä-älyinen. Instassa näkee sitä, että esimerkiksi kävellään jossain ja kuvataan omaa pärstää ja kroppaa ja muikistellaan siinä sitten omaa kuvaa tuijotellen ja päätä kallistellen, siis miksi? :D ihan vajaalta tuollainen näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Joku sanoi että se huomionkipeys ärsyttää.
No miten olisi jos se mies itse huomioisi enemmän naistaan niin vähenisikö somessa omien kuvien julkaiseminen?Toisaalta, mitä pahaa huomiontarpeessa on? Eikö se ole aika inhimillistäkin, haluta positiivista huomiota, kommentteja, tykkäyksiä omiin julkaisuihin, ym.
Some saattaa joillekin olla oikeasti ensimmäinen ja ainoa paikka josta sitä positiivista huomiota edes saa.
Mitä väliä on täysin ventovieraiden huomiolla ja tykkäyksillä? Mitä siitä saa - eiväthän ne ihmiset edes tunne sinua, eivätkä ole läheisiäsi tai ystäviäsi. Elämän rakentaminen somen varaan kuulostaa kyllä huonolta vaihtoehdolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei häiritse minua. En edes ole missään somessa.
Entä jos naisystäväsi olisi?
No hänkään ei ole, mutta jos haluaisi olla niin ei häiritsisi.
Mitä se minulta olisi pois, vaikka hänen pyllykuvansa olisi jokaisella ruudulla - hänen oma pyllynsähän se on. Omia kuviani en haluaisi puolison tai kavereiden someen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku sanoi että se huomionkipeys ärsyttää.
No miten olisi jos se mies itse huomioisi enemmän naistaan niin vähenisikö somessa omien kuvien julkaiseminen?Toisaalta, mitä pahaa huomiontarpeessa on? Eikö se ole aika inhimillistäkin, haluta positiivista huomiota, kommentteja, tykkäyksiä omiin julkaisuihin, ym.
Some saattaa joillekin olla oikeasti ensimmäinen ja ainoa paikka josta sitä positiivista huomiota edes saa.Mitä väliä on täysin ventovieraiden huomiolla ja tykkäyksillä? Mitä siitä saa - eiväthän ne ihmiset edes tunne sinua, eivätkä ole läheisiäsi tai ystäviäsi. Elämän rakentaminen somen varaan kuulostaa kyllä huonolta vaihtoehdolta.
No kunhan pohdin. En mä väitä että elämä olisi rakennettu somen varaan, mutta onhan yksinäisyyskin lisääntynyt, eli joillakin se voi olla se ainoa kanava saada mitään sosiaalisia kontakteja ja huomiota. Ei kaikilla ole ystäviä tai läheisiä. Sitä vartenhan some on, jaetaan kuvia ja videoita itsestä, harrastuksista, työstä, mistä nyt kukakin.
Kun tämä nyt on niin trendikästä, niin pitäisiköhän minunkin postata kuva karvaisesta p€rs€€stäni stringeissä someen! Varmaan tulisi naisilta treffipyyntöjä solkenaan;)
Jotenkin siitä on tekemällä tehty "normaalia".
On ihmisiä, jotka eivät oikeasti ajattele omilla aivoillaan ja ottavat esimerkkiä / huonoa sellaista.
Samalla ihmetellään arvostelijoita, vaikka nämä olisivatkin fiksumpia.
Nykyisin myös on vallalla "muoti"ajattelu,
"Mitä väliä, kunhan MINÄ...."
Tällaiset ihmiset ovat empatiakyvyttömiä ja luulevat, että se on normaalia ja tervettä.
Entä jos naisystäväsi olisi?