Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuri suru :-( Minulta loppuu maidontulo

Vierailija
23.04.2013 |

Vauva vasta 3kk. Tykkää kovasti imeä, rauhoittuu rinnalle ja niin mielelläni sen hälle tarjoaisin jos vaan maito riittäisi. Kokeiltu on imetysteet, kotikalat, syöty hyvin ja juotu runsaasti, ei vaan auta. Surettaa! Mietityttää myös miten vauva rauhoittuu kun ei enää maitoa tule rinnasta.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hienosti tulee kerääjään vielä tuossakin vaiheessa.

Vierailija
42/44 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei sitten huolikkaan pulloa ennen rintaa, huutaa vaan kun on tottunut ekana rinnalle, syötön ekan rinnan, sitten korvike ja sitten vielä toinen rinta+kerääjä. Ei ole nämä imetysasiat mitenkään yksioikoisia. Tämä vauvan rinnan tarve on tässä juuri se määräävä tekijä, että haluaisin maidon riittävän. Jos vauva pärjäisi ilmankin, asia ei minua surettaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin lyhyesti rintaa, sitten pulloa ja taas rintaa. Kamalaa kikkailua näiden kanssa!

Vierailija
44/44 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi jonkinverran alkoholiton olut. Sitä, 4 litraa vettä ja kahdesta kolmeen 2000 kalorin rekkamiesateriaa päivässä ja imetys saattoi sujua. Yleensä ei. Meillä oli ongelmia pojan surkean imuotteen kanssa, jonka lisäksi mulla on av-palstan vihaamat tubulaariset rinnat. 2,5 kk kituutin, pojan paino vain laskemistaan ja lopulta luovutin. En halunnut mielenterveyteni kärsivän. Onneksi neuvolassa oli ymmärtäväinen terkkari, joka alussa jopa oli yrittän ohjata imetyksessä ja heti alkutilanteen nähtyäntodennut, että on ylipäätänsä ihme, että jaksan yrittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi