Eikö minulla ole mitään sananvaltaa siihen, kenellä on kotiini vara-avain?
Mies oli antanut vara-avaimen vanhemmilleen jo aiemmin, minä muutin hänen asuntoonsa myöhemmin. Tiedän, että anoppi käy täällä silloin kun ei olla kotona, osasi mm. alkaa kerran keskustella yhdestä asiasta, mikä löytyy vain minulla olevista papereista, en ole kertonut siitä muille kuin miehelle enkä kaikkia yksityiskohtia hänellekään. Häiritsee valtavasti ajatus, että anoppi kaivelee täällä paikkoja, on varmaan tutkinut kaikki mahdolliset lääkkeistä papereihin ja seksileluihin. Antaisin mieluummin avaimet vaikka jollekin kaverille, mutta mies ei halua ottaa niitä pois vanhemmiltaan. Enkä ihmettelisi, vaikka anoppi olisi teettänyt itselleen kopion siltä varalta että avaim otetaan pois.
Kommentit (56)
Mies kertonut tuon asian äidilleen?
Varmaan hän voisi luopua vara-avaimesta jossain vaiheessa, jos olette itsenäisiä omillaan pärjääviä ihmisiä. Jotain huolta hänellä täytyy olla, jos kulkee teillä ominpäin, onko teillä sairauksia?
Mitäs diktatuurimaista rajatonta valtaa sinulla sitten olisi päättää tuosta asiasta?
Mitä, jos hankkisitte yhteisten kodin, eikä sitä vara-avainta annettaisi kenellekään?
Kandee sarjottaa lukot uusiksi niin ei tartte kinuta avainta ikävästi takas. Maksaa hieman mutta pienempi riesa
Miehen pitää nyt ymmärtää että se on sinunkin kotisi. Ei voi antaa vara-avainta ihmiselle johon toinen teistä ei luota ja joka käy teidän yhteisessä kodissa ilman lupaa ja vielä on utelias ja tonkii paikkoja. Jos mies ei ymmärrä niin sano suoraan itse sille akalle että teidän kotiin ei ole mitään asiaa ilman että siitä on sovittu. Jos epäilet ettei usko niin laita ansa...joku rakkauskirje toiselta mieheltä sinulle niin luulee sinun pettävän ja ei taatusti pysty olemaan hiljaa ja jää kiinni laatikkojen tonkimisesta.
Jos perustelu jonkun käymiselle on se että avain on aiemmin annettu ja asunto miehen, pyytäisin olemaan koskematta omiin tavaroihini ja jos ei puhe tehoa, ostaisin pienen tallelokeron johon vain minulla avain.
Hanki yksityinen kaappi jonka avainta et anna kelleen edes miehelle jos häneen ei voi luottaa.
Vaikka ap muutti miehen kotiin niin nythän se on myös ap:n koti. Kuka muka tykkää jos miehen äiti kaivelee kaapit ja laatikot salaa???
Vierailija kirjoitti:
Muutit miehen kotiin...
Niin muutin ja nyt se on myös minun kotini.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan hän voisi luopua vara-avaimesta jossain vaiheessa, jos olette itsenäisiä omillaan pärjääviä ihmisiä. Jotain huolta hänellä täytyy olla, jos kulkee teillä ominpäin, onko teillä sairauksia?
Kyllä se sairaus on hänellä, nimittäin sairaalloinen uteliaisuus.
Mieheni muutti minun kotiini ja todellakin se on myös hänen kotinsa nyt...YHTEINEN koti.
Vierailija kirjoitti:
Hanki yksityinen kaappi jonka avainta et anna kelleen edes miehelle jos häneen ei voi luottaa.
Eihän tuollainen ole mikään oikea ratkaisu. Minunhan pitäisi laittaa kaikki tavarani lukkojen taakse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuollainen ole mikään oikea ratkaisu. Minunhan pitäisi laittaa kaikki tavarani lukkojen taakse.
Vain ne joita et tahdo kenenkään penkovan.
Vierailija kirjoitti:
Muutit miehen kotiin...
Loinen kehtaa vielä ruikuttaa avaimesta
Ahaa anoppi on siis teettänyt kopion seksileluistasi, mielenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni muutti minun kotiini ja todellakin se on myös hänen kotinsa nyt...YHTEINEN koti.
Ja sitten sinä heräsit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutit miehen kotiin...
Niin muutin ja nyt se on myös minun kotini.
Lunastit siis osan asunnosta itsellesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain ne joita et tahdo kenenkään penkovan.
Eli lääkkeet, henk-koht. paperit, vaatteet, kuukautissuojat, seksilelut jne jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se sairaus on hänellä, nimittäin sairaalloinen uteliaisuus.
No, onko ap sinulla jotain näyttöä asiasta?
Muutit miehen kotiin...