Herään huomennakin klo 4 jotta saatte maitoa lattekahveihinne :(
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vaikka oletkin av-mammuli, niin
Sanoin jo viime kesänä kun kurkut maksoivat 99c / kg, että kyllä minä noista voisin maksaa vaikka 2e, niin jäisi tuottajallekin jotain näppiin ..
Tänä vuonna hinta onkin ollut päältä 2e. Toivottavasti tuottajallekin jää nyt ruhtinaallisesti enempi.
Zinc
No ei jää..
Mä herään kans joka arkiaamu ajoissa että kerkeen töihin verottamaan kaikkea. Kun tää ei toimi jos ei ole verotus kohdillaan.
Olin ensin ihan fiilareissa kasvimaidoista, erityisesti niistä kahviin suunnitelluista, mutta mitä pidempään olen käyttänyt niitä sitä enemmän huomannut että niiden maku tulee liikaa siinä kahvin joukossa läpi. Joten nyt käytän vain mahdollisimman kallista ja laadukasta suomalaista maitoa. Kiitos maajussille maidon tuottamisesta. Toivottavasti eläimiä kohdellaan teidän tiloilla hyvin. <3
Minä herään vasta 4.30 paskaduuniin, jotta työtön vaimo voisi juoda lattensa shoppailun lomassa jossain kivassa kahvilassa.
Vierailija kirjoitti:
Sanoin jo viime kesänä kun kurkut maksoivat 99c / kg, että kyllä minä noista voisin maksaa vaikka 2e, niin jäisi tuottajallekin jotain näppiin ..
Tänä vuonna hinta onkin ollut päältä 2e. Toivottavasti tuottajallekin jää nyt ruhtinaallisesti enempi.
Zinc
Kyllä se on kauppa joka sen hinnankorotuksen omaan pussiinsa jemmaa, tuottaja ei sen enempää saa kuin mitä sopimukseen on kirjattu.
Vierailija kirjoitti:
Kiva, mutta minä juon munalattea.
Kiltti miehen tekemää munalattea?
Vierailija kirjoitti:
Minä herään vasta 4.30 paskaduuniin, jotta työtön vaimo voisi juoda lattensa shoppailun lomassa jossain kivassa kahvilassa.
Sanoisin tuon perusteella että nyt olisi hieman keskustelun paikka teidän parisuhteesta, jos nuo ovat ajatukset aamulla herätessä.
Jokaisella on ennalta määrätty roolinsa tässä elämässä. Sinä lypsät lehmiä, joku toinen pyyhkii mummojen pyllyjä ja minä vietän leppoisaa oloneuvoksen elämää 40-vuotiaana perintö- ja korkorahoillani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
No ei jää..
Harmin paikka, jos kaikki fyffet menee sitten ketjulle.
Zinc
Minäkin heräsin tänään ennen neljää. En kyllä omasta tahdostani tosin.
Maitoni juon mustana, mutta juustoa oli voileivän päällä. Kiitos sinulle maajussi! :)
Omavaraisuus kunniaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva, mutta minä juon munalattea.
Kiltti miehen tekemää munalattea?
Ihan itse teen. Vaandotan kiltin kanan muniman tuoreen munan kahviini.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on ennalta määrätty roolinsa tässä elämässä. Sinä lypsät lehmiä, joku toinen pyyhkii mummojen pyllyjä ja minä vietän leppoisaa oloneuvoksen elämää 40-vuotiaana perintö- ja korkorahoillani.
Mun mielestä se on reiluu.
Zinc
Yksi harvoja onnistuneita brändejä on juustoportin vapaan lehmän maito. Sen ansiosta olen alkanut suosia muitakin juustoportin tuotteita. Lypsätkö sä vapaita lehmiä?
Minäkin käytän vain kauramaitoa kahvissa, joten ei minua varten tarvitse lypsää lehmiä ja uhriutua.
Vierailija kirjoitti:
Mistäs luulette niiden kaurojen ja rypsien tulevan niihin teidän kaurajuomiinne? Huom, se ei ole kauramaitoa. Ettei vaan olis niin, että joku maajussi niitä teille viljelee? Meillä on maidon- ja lihan tuotannon lisäksi myös kauraa viljelyssä, juurikin elintarviketuotannon tarpeisiin.
Kaura -ja soijamaidot ostan kaupasta.
Joo meidän töissä tehdään polttoainetta sun traktoriin