Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herään huomennakin klo 4 jotta saatte maitoa lattekahveihinne :(

Vierailija
03.07.2020 |

Sellainen on kiltin maajussin lauantai :(

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo meidän töissä tehdään polttoainetta sun traktoriin

Vierailija
42/73 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka oletkin av-mammuli, niin 

Sanoin jo viime kesänä kun kurkut maksoivat 99c / kg, että kyllä minä noista voisin maksaa vaikka 2e, niin jäisi tuottajallekin jotain näppiin ..

Tänä vuonna hinta onkin ollut päältä 2e. Toivottavasti tuottajallekin jää nyt ruhtinaallisesti enempi.

Zinc

No ei jää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä herään kans joka arkiaamu ajoissa että kerkeen töihin verottamaan kaikkea. Kun tää ei toimi jos ei ole verotus kohdillaan.

Vierailija
44/73 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juon kauramaitoa, sorry

Vierailija
45/73 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, mutta minä juon munalattea.

Vierailija
46/73 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ensin ihan fiilareissa kasvimaidoista, erityisesti niistä kahviin suunnitelluista, mutta mitä pidempään olen käyttänyt niitä sitä enemmän huomannut että niiden maku tulee liikaa siinä kahvin joukossa läpi. Joten nyt käytän vain mahdollisimman kallista ja laadukasta suomalaista maitoa. Kiitos maajussille maidon tuottamisesta. Toivottavasti eläimiä kohdellaan teidän tiloilla hyvin. <3

Vierailija
47/73 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä herään vasta 4.30 paskaduuniin, jotta työtön vaimo voisi juoda lattensa shoppailun lomassa jossain kivassa kahvilassa.

Vierailija
48/73 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoin jo viime kesänä kun kurkut maksoivat 99c / kg, että kyllä minä noista voisin maksaa vaikka 2e, niin jäisi tuottajallekin jotain näppiin ..

Tänä vuonna hinta onkin ollut päältä 2e. Toivottavasti tuottajallekin jää nyt ruhtinaallisesti enempi.

Zinc

Kyllä se on kauppa joka sen hinnankorotuksen omaan pussiinsa jemmaa, tuottaja ei sen enempää saa kuin mitä sopimukseen on kirjattu.

Vierailija
49/73 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti miehen tekemää munalattea?

Vierailija
50/73 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että heräät siksi klo 4, että saat maitotilin.

Vierailija
51/73 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä herään vasta 4.30 paskaduuniin, jotta työtön vaimo voisi juoda lattensa shoppailun lomassa jossain kivassa kahvilassa.

Sanoisin tuon perusteella että nyt olisi hieman keskustelun paikka teidän parisuhteesta, jos nuo ovat ajatukset aamulla herätessä.

Vierailija
52/73 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on ennalta määrätty roolinsa tässä elämässä. Sinä lypsät lehmiä, joku toinen pyyhkii mummojen pyllyjä ja minä vietän leppoisaa oloneuvoksen elämää 40-vuotiaana perintö- ja korkorahoillani.

Vierailija
53/73 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinc

No ei jää..

Harmin paikka, jos kaikki fyffet menee sitten ketjulle. 

Zinc

Minäkin heräsin tänään ennen neljää. En kyllä omasta tahdostani tosin.

Vierailija
54/73 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitoni juon mustana, mutta juustoa oli voileivän päällä. Kiitos sinulle maajussi! :) 

Vierailija
55/73 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omavaraisuus kunniaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltti miehen tekemää munalattea?

Ihan itse teen. Vaandotan kiltin kanan muniman tuoreen munan kahviini.

Vierailija
56/73 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella on ennalta määrätty roolinsa tässä elämässä. Sinä lypsät lehmiä, joku toinen pyyhkii mummojen pyllyjä ja minä vietän leppoisaa oloneuvoksen elämää 40-vuotiaana perintö- ja korkorahoillani.

Mun mielestä se on reiluu.

Zinc

Vierailija
57/73 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi harvoja onnistuneita brändejä on juustoportin vapaan lehmän maito. Sen ansiosta olen alkanut suosia muitakin juustoportin tuotteita. Lypsätkö sä vapaita lehmiä?

Vierailija
58/73 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käytän vain kauramaitoa kahvissa, joten ei minua varten tarvitse lypsää lehmiä ja uhriutua.

Vierailija
59/73 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs luulette niiden kaurojen ja rypsien tulevan niihin teidän kaurajuomiinne? Huom, se ei ole kauramaitoa. Ettei vaan olis niin, että joku maajussi niitä teille viljelee? Meillä on maidon- ja lihan tuotannon lisäksi myös kauraa viljelyssä, juurikin elintarviketuotannon tarpeisiin.

Kaura -ja soijamaidot ostan kaupasta.

Vierailija
60/73 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauramaito=kaurajuoma