Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan, että mieheni kosii ja haluaa lapsia kanssani

Vierailija
03.07.2020 |

Lapset eivät nyt ole ajankohtaisia. Tulevaisuudessa minulle tärkeä päämäärä, sillä rakastan lapsia. Kuitenkin miehelle yhteinen lapsi ei ole välttämättömyys. Sanoo, että jos minä haluan hän haluaa. Naimisiinkaan ei halua välttämättä, sillä ollut jo ja ajattelee, että yksi avioero osoitti avioliiton arvottomaksi (siellaiselle ese minusta todellakin hänen puheistaan välittyy). Minä taas haluaisin, että mies kosisi piakkoin ja todella haluaisi lasta juuri kanssani. En halua, että loppuelämän kumppaniani vaivaa entisen elämän käsittelemättömyys ja siitä syystä tietyt mielipiteet. Toisaalta soimaan itseäni liian vaativaksi ja brutaaliksi, sillä hän on kokenut kovia eron aikaan.

Pohdin, tyydynkö liian vähään. Olen aina romantisoinut ajatusta miehestä, joka todella haluaa naimisiin ja polvistuisi kosimaan. Muutoin olen aika perinteitä kaihtava.

Muita samassa tilanteessa? En halua huomata jossain vaiheessa, että elämä ei mennytkään niin, että en katkeroidu. Mies tietää haluistani ja niiden suuruuden laajuudesta

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadit liikoja, kyllä.

Vierailija
2/37 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hän kosii jos välittää sinusta tarpeeksi.

Jos rakastaa sinua ja haluaa sinut lapsiensa äidiksi.

Muutoin ei kosi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit saada tuon mitä toivot jonkun toisen kanssa. Mutta hänen kanssaan tulevat muutkin erilaiset ominaisuudet. Kaikkien pitää päättää itse ottavatko he riskin ja kenen kanssa.

Vierailija
4/37 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hän kosii jos välittää sinusta tarpeeksi.

Jos rakastaa sinua ja haluaa sinut lapsiensa äidiksi.

Muutoin ei kosi!

Kyse ei ollut kosinnasta, vaan siitä että ap on harmissaan kun mies ei palavasti halua avioon ja isäksi, vaikka ilmeisesti näihin juttuihin kyllä suostuisi.

Ap, kasva aikuiseksi. Minulle on ihan sama minkä merkkinen auto perheessämme on. Häkeltyisin jos mies valittaisi, etten sydämestäni tahtonut Volvoa, vaan suostuin liian vaisusti.

Vierailija
5/37 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän hän ole vielä miehesi, jos ette ole aviossa🤔

Vierailija
6/37 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että tyydytkö liian vähään? Toi kerto susta kaiken.

Sä varmaan vielä tiuskit kotona kun haluat asioita joista miehellä ei ole pienintäkään hajua.

Sä haluat sitä ja sä haluat tätä mutta mitäs sä annat teidän suhteelle?

Vierailija
7/37 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä puhut miehestäsi....

Vierailija
8/37 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mies halua sun kanssa lapsia eikä naimisiin sun kanssa.

Voin kuvitella minkälainen olet ja miehet useimmiten sanoo vaan naisille niiden mieliks että ehkä joskus voisivat halua naimisiin ja joskus lapsen kun aika on sopiva.

Erittäin painostavaa puhua semmosesta ja odottaa sen tapahtuvan heti.

Joo no joskus harvoin joidenki miesten kanssa se puhuminen voi toimia mutta jos miehen vastaukset on tota luokkaa niin enköhän miehenä tiedä mitä se ajattelee ja voin kuvitella sun painostavan tavan puhua asioista joita ilmeisesti koet miehen velvollisuudeksi ja sun etuoikeudeksi kun olet nainen tai muuten "tyydyt liian vähään" jos sun eteen ei polvistuta ja heti tehdä lasta kun haluat.

Vierailija
9/37 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ HALUUN!!!!

Vierailija
10/37 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen nyt raskaana miehelle, joka vain suostui. Ei ole kovin kivaa. Mitään kosimista en aio vaatia, vaikka se unelma olikin. Eiköhän tämä kaadu kuitenkin jossain vaiheessa siihen, ettei mies ole täysillä mukana.

En voi suositella, ellet halua lasta " hinnalla millä hyvänsä".

Vierailija
11/37 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaadit liikoja, kyllä.

Niin tuolta mieheltä.

Vierailija
12/37 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä olen nyt raskaana miehelle, joka vain suostui. Ei ole kovin kivaa. Mitään kosimista en aio vaatia, vaikka se unelma olikin. Eiköhän tämä kaadu kuitenkin jossain vaiheessa siihen, ettei mies ole täysillä mukana.

Kuka ajattelisi sitä lasta...silkkaa itsekyyttä tehdä lapsia tälläisiin suhteisiin.

Vierailija
13/37 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isättömiä lapsia ei saisi tehdä enää yhtään lisää.

Vierailija
14/37 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita miehelle, että tässä on käsikirjoitus huomiselle ja sitten käytte sen läpi yhdessä, jotta mies varmasti tietää, että aamulla aamupala vuoteeseen, mies viskoo samalla ruusun terälehtiä ympärillesi pukeutuneena tietty pukuun tai vaikka uikkareihin, ihan mistä nyt olet unelmoinut. Sitten on yhteinen kiva tekeminen aamupäivällä (miehen tulee opetella vuorosanansa ulkoa), lounas tai brunssi, ihan miten haluatte, kivaa tekemistä iltapäivällä ja todellinen yllätyskosinta, jonka voitte toki harjoitella etukäteen, että se menee oikein.

Kerro miehelle, mitä haluat, ei se muuten osaa toimia kuin elokuvissa.

Vihkimistä harjoitellaan etukäteen, miksi ihmeessä ei kosintaakin?

Vierailija
15/37 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tule koskaan haluamaan noita sun kanssa.

Vierailija
16/37 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi toisen mieliksi on kyllä sellainen katastrofiresepti, ettei mitään rajaa.

Kymmenien vuosien vitutus kolmelle ihmiselle, vain koska yhdellä oli pakkomielle päästä käyttämään kohtua.

Vierailija
17/37 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Haluat elämääsi ihan normaaleja juttuja ja tämä mies ei ole halukas niitä sinulle antamaan. Lupailee tekevänsä sinulle mieliksi joskus tulevaisuudessa saadaksen piparia ym itse panostamatta ja antamatta mitään. Miettisin kyllä tarkkaan haluaisinko olla ihmisen kanssa joka itseasiassa ei halua samaa kuin minä vaan väkinäisesti antaa tyhjiä lupauksia. Reippaasti jätä sika ja etsi sellainen, jolla on samat tavoitteet elämässä. Nämä kierrätetyt jämäpalat ovat silkkaa roskaa ja todennäköisesti olet sen laastarisuhde. Lapset ja avioon se haluaa jonkun muun janssa.

Vierailija
18/37 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi toisen mieliksi on kyllä sellainen katastrofiresepti, ettei mitään rajaa.

Kymmenien vuosien vitutus kolmelle ihmiselle, vain koska yhdellä oli pakkomielle päästä käyttämään kohtua.

Ensimmäinen kappale on totta, mutta oman lapsen ja perheen haluaminen on täysin normaalia. Tämä mies ei sitä halua, joten jätä se ja etsi sellainen ,joka sydämmestään haluaa samaa kuin sinä. Etsi se oikea rakastava kumppani.

Vierailija
19/37 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakaan ei kannata tehdä sitä virhettä, että menee tuon miehen kanssa lisääntymään. Mikäli et siis halua käytännössä yksinhuoltajaksi. Mies ei muutu rakastavaksi ja osallistuvaksi isäksi väkisin. Eikä sillä itsellään ole kanttia kertoa sinulle totuutta.

Vierailija
20/37 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Muuten olen aika perinteitä kaihtava." Joo mäkin olen absolutisti paitsi viikonloppuisin. Onko yleistäkin että porukka tekee ihan tavallisille sanoille täydellisen sukupuolileikkauksen jolla merkitys käännetään päinvastaiseksi tai kierretään kokonaan?