Herään huomennakin klo 4 jotta saatte maitoa lattekahveihinne :(
Kommentit (73)
Minä herään huomenna sunnuntaina klo 4, että joku kaltaisesi saa hyvin ansaittuna vapaapäivänään nukkua tai tehdä jotain muuta.
T. Maatalouslomittaja
Minä raadoin tälläkin viikolla pitkää päivää siksi, että maanviljelijöille olisi taas valtavat määrät massia jaettaviksi tukiaisina.
Mäkinen olin eilen töissä 9-20 ja viikonloppu on tehtävä duunia myös.
Mistäs luulette niiden kaurojen ja rypsien tulevan niihin teidän kaurajuomiinne? Huom, se ei ole kauramaitoa. Ettei vaan olis niin, että joku maajussi niitä teille viljelee? Meillä on maidon- ja lihan tuotannon lisäksi myös kauraa viljelyssä, juurikin elintarviketuotannon tarpeisiin.
Kiitos siitä sinulle AP ❤️
Teet arvokasta työtä, voit olla ylpeä itsestäsi.
T: Aamukahvin runsaalla maitovaralla juova
Kiva juttu. Saan sitten taas maitoa aamupuurooni. Herään kyllä vasta 4.30 itse.
Kauramaitoa täälläkin ja arvaa moneltako mä meen sairaalaan jotta maitorasvalla tukitut suonet saadaan aukaistua?
Vierailija kirjoitti:
Kauramaitoa täälläkin ja arvaa moneltako mä meen sairaalaan jotta maitorasvalla tukitut suonet saadaan aukaistua?
Maitorasva ei suonia tuki vaan jokin ihan muu. Vinkki, löytyy siitä sinunkin kaurajuomastasi...
Minäkin herään, ihan vain huvin vuoksi kun tykkään varhaisaamuista lomalla. Työpäivinä nukkuisin kuuteen.
En käytä maitoa enkä maidon korvikkeita, mutta arvostan silti. Maito on kasvaville lapsille hyvää ravintoa.
Vierailija kirjoitti:
Seitsemältä?
Vierailija kirjoitti:
So? Mä herään arkisin joka yö klo 00.30 jotta pääsen siivoamaan kanssaihmisteni sotkuja ja sikailun jälkiä. t. siivooja
Kai siivoojatkin syö ja juo jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä järki tuossa on? Helpompi on vain hakea kaupasta maitopurkki, niin ei tarvitse yöllä huhkia.
Maitoa tulee kaupan takaseinän automaatista. Samoin kuin rahaa riittää ehtymättömästä takaseinän automaatista. Kenenkään ei tarvitse tehdä mitään.
Näin on. Ja koska sähköä saa pistorasiasta, niin voitaisiin sulkea kaikki sähkölaitokset maisemaa pilaamasta.
Vierailija kirjoitti:
Käytän latteen kaurajuomaa helpottaakseni sun työtaakkaa
Mistä ajattelet sen kauran sinne juomaan päätyvän? Tai tiedätkö edes mitä kaura on?
Mä herään 3.30 että saatte sitä maitoa sieltä kaupan hyllystä.