Tuntuu että olen miehille näkymätön
Tinderissä tulee tykkäyksiä sadoilta mutta oikeassa elämässä eivät miehet ota mitään kontaktia. Tinderissäkään eivät aloita juttelua. Mikä mussa on vikana. Oon iha kivan näköne ja urheilullinen, työssäkäyvä nainen..
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Miehet tykkää näyttävistä naisista. Muhkut huulet, paljastava vaatetus, tatuoinnit, korkeet kannat ja paljon meikkiä.
Ei pidä paikkaansa.
Itse olen harmaa hiirulainen ja silti olen aina kerännyt katseita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään se on riski miehelle lähestyä naista julkisilla paikoilla. Varsinkin jos ei ole komein mies.
Nykyään naisen pitäisi ilmeisesti olla oikeassa elämässä instabeiben kaltainen kun normaali ja luonnollinen nainen ei kelpaa :'(
Saman todennut. Instagram on syövyttänyt miesten aivot.
Koko vetin some pilaa ihmisyyden ja ihmisten sosiaaliset taidot.
S..tanasta koko touhu.
Sopii lapsille ja nuorille.
Aikuiset ihmiset, joilla VIELÄ on kyvyt oikeisiin kohtaamisiin kikkailevat linkkaamisillaan ja kuvailevat itseään ku pennut.
Mihin elämä katosi somepaskan myötä?
M41
Vierailija kirjoitti:
Usko, kun sanon, että yli 60-vuotiaana on helpotus olla "näkymätön" miehille. Niistä ei koskaan ole ollutkaan muuta kuin riesaa.
Ah, sinä katkera, katkera mummeli.
Vierailija kirjoitti:
Joo, sama jäädä yksin loppuelämäksi. Ei ketään kiinnosta tälläinen tavallinen ja mitäänsanomaton nainen.
Sulla onpillu, jonka päällä moni mies varmasti kävisi mielellään pyörähtämässä. Itsestäsi on kiinni, miten auliisti jakelet sitä, eli vaaditko seuraa ja jtkn muuta aktiviteettia, ennen kuin annat sitä. Tuota kutsutaan seurusteluksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaikki tapahtuu nykyään netissä. Unohda Tinder. On asiallisempia nettideittipalveluita vakavan parisuhteen etsintään. En nyt mainitse mitään nimeltä, koska minua pidettäisiin kyseisen palvelun markkinointihenkilönä.
Ja juuri tämä nettipaska on syypää ihmisten surkeisiin sosiaalisiin taitoihin ja "introverttiyden" tulemiseen uudeksi kansansairaudeksi..
Vierailija kirjoitti:
Miehet tykkää näyttävistä naisista. Muhkut huulet, paljastava vaatetus, tatuoinnit, korkeet kannat ja paljon meikkiä.
Katsokaapa nyt tarkaan, tässä oli sellainen todellinen naisviha kommentti. Pyrkimyksen on saada naiset tuhomaan itse oma ulkonäkönsä, kiertoteitse sama kuin jossain aasiassa, missä roiskivat happoa ihmisten päälle.
Minäkin olen ollut koko 30 vuotiasen elämäni aikana näkymätön miehille tai sitten haukkumisen ja pilan kohde
Näintäällä kirjoitti:
Minäkin olen ollut koko 30 vuotiasen elämäni aikana näkymätön miehille tai sitten haukkumisen ja pilan kohde
Tai sitten ihan vaan yliherkkä.
Jos on noin pitkään ja oikeasti vakavana jatkunut, niin olisi helposti poliisiasia?
Eli oli vakavaa?
Vai oletko nyt sitten vaan ylitulkitseva yliherkkä..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaikki tapahtuu nykyään netissä. Unohda Tinder. On asiallisempia nettideittipalveluita vakavan parisuhteen etsintään. En nyt mainitse mitään nimeltä, koska minua pidettäisiin kyseisen palvelun markkinointihenkilönä.
Ja juuri tämä nettipaska on syypää ihmisten surkeisiin sosiaalisiin taitoihin ja "introverttiyden" tulemiseen uudeksi kansansairaudeksi..
En nyt noinkaan sanoisi. Netti on helpottanut introvertin elämää. Olen ollut sitä jo 80-luvulta lähtien, kun nettiä ei ollut olemassakaan. Silloin ujompi ja introvertimpi oli vielä vaikemmassa asemassa, jos joutui sosiaalisten kuvioiden ulkopuolelle. Netin avulla on saanut itseluottamusta kommunikointiin ja tajunnut, että on pilvin pimein samanlaisia ihmisiä ja ongelmia muuallakin.
Ei tuolta mitään löydä..