Tuntuu että olen miehille näkymätön
Tinderissä tulee tykkäyksiä sadoilta mutta oikeassa elämässä eivät miehet ota mitään kontaktia. Tinderissäkään eivät aloita juttelua. Mikä mussa on vikana. Oon iha kivan näköne ja urheilullinen, työssäkäyvä nainen..
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Masentaa ajatella että on luonnossa niin huono että kukaan mies ei noteraa ja sitten kuvissa kelpaa vaikka en muokkaa kuvia enkä edes käytä filttereitä..
Naiset näyttää aina kuvissa paremmilta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään se on riski miehelle lähestyä naista julkisilla paikoilla. Varsinkin jos ei ole komein mies.
Nykyään naisen pitäisi ilmeisesti olla oikeassa elämässä instabeiben kaltainen kun normaali ja luonnollinen nainen ei kelpaa :'(
Saman todennut. Instagram on syövyttänyt miesten aivot.
Ovat tulleet järkiinsä, nyt naisillekin esitetään vaatimuksia
Zinc
Miehet kiinnostuu vaan kaikkein kauneimmista, laihoista, sileäihoisista ja alle 25vuotiaista naisista..
No ei ne naiset kuitenkaan ihan tavallisia ja kilttejä miehiä taida haluta kun täällä puhutaan tinderistä ja instagramista. Ei tavalliset ja kiltit miehet noissa pyöri sori vaan. Niin vain on naisten todellisuus hämärtynyt.
Ei tavallinen mies halua olla missään somessa näytillä. Narsistien hommaa.
Ihan sama vaiva, naiset eivät ikinä olleet huomaavinaankaan vaikka olen ihan miehen mitoissa eikä ikinä ole edes haukuttu rumaksi.
Sama itsellä. Johtuu varmaan ujoudesta. En ole helposti lähestyttävä.
Kaverit jotka yhtä viehättäviä mutta flirttejä saavat paljon huomiota joka paikassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse ottanut kontaktia?
Olen hymyillyt ja ottanut katsekontaktia monesti esim kaupassa.
Mulla on se ongelma, että meen hämilleen, jos joku nainen ottaa yllättäen katsekontaktia ja hymyilee, vaikka siellä kaupassa. Menee muutama sekunti, tilanne on ohi, ja sitten tajuan, miten idiootilta ja vaikeasti lähestyttävältä vaikutin. Eli kiinnostava tilaisuus menee ohi joka kerta. Olen luonteeltani introvertti, niin liittynee siihen, etten syty sekunneissa.
Aika lailla tämä. Naiselta hymy julkisessa paikalla olisi itselle aika outo kokemus ja se alkaisi vaikuttamaan kusetukselta hyvin nopeasti tai sitten luulisin minulla olevan jotain likaa naamassani ja nainen sisäisesti nauraisi minulle.
Tämä. Olen nainen mutta tiedän tasan tunteen. Juuri tuo onko naamassani jotain vai onko joku muu asia huonosti. Koska en usko että kukaan muuten katsoisi.
Usko, kun sanon, että yli 60-vuotiaana on helpotus olla "näkymätön" miehille. Niistä ei koskaan ole ollutkaan muuta kuin riesaa.
Jahas, naisten "näkymättömyys" = tykkäyksiä Tinderissä sadoilta miehiltä. Voin vakuuttaa, että näkymättömän miehen elämä on hieman erilaisempaa...
Vierailija kirjoitti:
Masentaa ajatella että on luonnossa niin huono että kukaan mies ei noteraa ja sitten kuvissa kelpaa vaikka en muokkaa kuvia enkä edes käytä filttereitä..
Ajattele Tinder tapahtuvaksi tosielämässä:
Mies on piilossa lasin takana, ja häntä kohti kävelee loputon jono naisia, jotka yrittävät kaikki herättää hänen huomionsa. Jokainen pysähtyy lasin kohdalle esittelemään itsensä haluamallaan tavalla, ainoastaan tälle yhdelle miehelle, joka päättää onko nainen kiinnostava vai ei.
Ajattele nyt oikean elämän tilanne:
Mies kävelee naisen ohitse kaupassa, ajattelee "olipa mukavanoloinen nainen, miksei kukaan tuollainen ikinä ole Tinderissä", ja jatkaa ostoksiaan unohtaen naisen kassalle päästessään.
Niin kauan kun naiselta ei voi odottaa avointa kiinnostuksen ilmaisemista, ei sitä voi odottaa mieheltäkään. Tinder on helppo, koska siellä olevien tietää olevan avoimia toisten lähestymisille.
Se, että saat Tinderissä satoja tykkäyksiä, tarkoittaa, että sadat miehet olisivat sinusta kiinnostuneita oikeassa elämässä, jos sinä ilmaisisit heille oman kiinnostuksesi.
Vierailija kirjoitti:
Usko, kun sanon, että yli 60-vuotiaana on helpotus olla "näkymätön" miehille. Niistä ei koskaan ole ollutkaan muuta kuin riesaa.
Miksi olette eri mieltä? Ymmärrän - tottakai - olette nuoria. Tähän ikään kun tulette niin kaikki muu on tärkeämpää kuin miesten huomio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse ottanut kontaktia?
Olen hymyillyt ja ottanut katsekontaktia monesti esim kaupassa.
Tommonen arkisissa tilanteissa tutustuminen ja ylipäätään kontaktin luominen on monesti aikalailla mahdotonta. Ei ketään kiinnosta tutustua kaupassa. Pitäis hakeutua semmosiin tilanteisiin (vapaa-ajalla tai miksei toki töissäkin jos siellä olisi joku kiva ja sopivan oloinen tyyppi) jossa olisi hetki aikaa jutella muuten vaan ja tunnustella millainen tyyppi on. Ja sitten ehkä kysyä että jatkettaisiinko juttelua joskus kahvilla tms. Tämmöisestä vastaanotosta tuskin kukaan pahastuu ja siitä on hyvä ja helppo perääntyäkin kohteliaasti jos vaikka sattuukin olemaan varattu. Jos joku pahastuu niin et menettänyt hänessä mitään, seuraava vaan etsintään.
t. mies
Jos lähestyjä on kiinnostava, on aivan sama missä hän kontaktia ottaa. En sivuuttaisi oikeasti kiinnostavaa ihmistä siksi, että hän sattui lähestymään vähän huonossa paikassa (esim. siellä kaupassa). Kiinnostavan ihmisen lähestyminen on sen verran harvinaista.
Oikeastaan ehkä tykkäisin enemmän että mies lähestyisi tilanteessa, josta pääsee tarvittaessa nopeasti poistumaan, mikäli kiinnostusta häneen ei ole. Kaikkein pahinta on ollut pikatreffityylillä lähestyneet miehet, jotka ovat tulleet iskemismielellä jututtamaan (myös kyselemään henkilökohtaisuuksia) tilanteissa, joista on vaikea poistua, esimerkiksi ruokalassa. Noi tilanteet on ihan älyttömän vaivaannuttavia, jos heppu ei voisi vähempää kiinnostaa.
Olen tyytyväinen, että olen näkymätön miehille. En meikkaa, olen ylipainoinen (+30kg), pukeudun mukavuudenhaluisesti enkä muodikkaasti. Haluan olla rauhassa, en pidä hirveästi ihmisistä, enkä varsinkaan monista miehistä :)
Vierailija kirjoitti:
Nykyään se on riski miehelle lähestyä naista julkisilla paikoilla. Varsinkin jos ei ole komein mies.
Ainoastaan niille miehille joiden käsitys lähestymisestä on limainen ehdottelu ja kouriminen.
Ihan kaikki tapahtuu nykyään netissä. Unohda Tinder. On asiallisempia nettideittipalveluita vakavan parisuhteen etsintään. En nyt mainitse mitään nimeltä, koska minua pidettäisiin kyseisen palvelun markkinointihenkilönä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan niille miehille joiden käsitys lähestymisestä on limainen ehdottelu ja kouriminen.
En ikinä ehdottelisi limaisesti enkä kourisi, mutta pitäsin silti satunnaisen kohteen pokailua arkisessa tilanteessa itsetuhoisen uhkarohkeana.
Luultavasti sinulla on pielessä joku kriteeri, esim. ikävaatimus.
Toinen syy voi olla, että esittelyteksti (onko Tinderissä?) antaa sinusta oudon vaikutelman. Miehet hakee mieluummin seksiä ilman sitä outoa lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa törkimykset kourivat entiseen tapaan, koska heillä ei ole usein mitään menetettävää kuten työuraa. Minulla on, joten jätän kaikki aloitteet naisille.
ohis
Älä luovu toivosta! Minäkin valittelin vauvapalstalta kun kaikki pitivät minua hiukan yksinkertaisena. Luettuani vastaukset tilanne äkisti muuttui, usko pois.
Siihenhän on kaikki mahdollisuudet ..
Zinc