Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu että olen miehille näkymätön

Vierailija
03.07.2020 |

Tinderissä tulee tykkäyksiä sadoilta mutta oikeassa elämässä eivät miehet ota mitään kontaktia. Tinderissäkään eivät aloita juttelua. Mikä mussa on vikana. Oon iha kivan näköne ja urheilullinen, työssäkäyvä nainen..

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa :(

Vierailija
2/50 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkää näyttävistä naisista. Muhkut huulet, paljastava vaatetus, tatuoinnit, korkeet kannat ja paljon meikkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse ottanut kontaktia?

Vierailija
4/50 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hymyillyt ja ottanut katsekontaktia monesti esim kaupassa.

Vierailija
5/50 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset aina mainitsevat tällaisessa yhteydessä olevansa työssäkäyviä?

Siksi, että muuten palstakatkerot kokoontuvat soimaamaan heitä lomakkoloisiksi.

Vierailija
6/50 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään se on riski miehelle lähestyä naista julkisilla paikoilla. Varsinkin jos ei ole komein mies.

Nykyään naisen pitäisi ilmeisesti olla oikeassa elämässä instabeiben kaltainen kun normaali ja luonnollinen nainen ei kelpaa :'(

Vierailija
7/50 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäileekö miehet suhun?

Vierailija
8/50 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törmäileekö miehet suhun?

Eiii

Vierailija
9/50 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tommonen arkisissa tilanteissa tutustuminen ja ylipäätään kontaktin luominen on monesti aikalailla mahdotonta. Ei ketään kiinnosta tutustua kaupassa. Pitäis hakeutua semmosiin tilanteisiin (vapaa-ajalla tai miksei toki töissäkin jos siellä olisi joku kiva ja sopivan oloinen tyyppi) jossa olisi hetki aikaa jutella muuten vaan ja tunnustella millainen tyyppi on. Ja sitten ehkä kysyä että jatkettaisiinko juttelua joskus kahvilla tms. Tämmöisestä vastaanotosta tuskin kukaan pahastuu ja siitä on hyvä ja helppo perääntyäkin kohteliaasti jos vaikka sattuukin olemaan varattu. Jos joku pahastuu niin et menettänyt hänessä mitään, seuraava vaan etsintään.

t. mies

Vierailija
10/50 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sama jäädä yksin loppuelämäksi. Ei ketään kiinnosta tälläinen tavallinen ja mitäänsanomaton nainen.

Vierailija
11/50 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on se ongelma, että meen hämilleen, jos joku nainen ottaa yllättäen katsekontaktia ja hymyilee, vaikka siellä kaupassa. Menee muutama sekunti, tilanne on ohi, ja sitten tajuan, miten idiootilta ja vaikeasti  lähestyttävältä vaikutin. Eli kiinnostava tilaisuus menee ohi joka kerta. Olen luonteeltani introvertti, niin liittynee siihen, etten syty sekunneissa.

Vierailija
12/50 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään se on riski miehelle lähestyä naista julkisilla paikoilla. Varsinkin jos ei ole komein mies.

Nykyään naisen pitäisi ilmeisesti olla oikeassa elämässä instabeiben kaltainen kun normaali ja luonnollinen nainen ei kelpaa :'(

Normaali nainen nykyään on ylipainoinen ja sellaista moni mies ei halua. Normaali mieskin on ylipainoinen.

En ole ylipainoinen. Olen urheilullisessa kunnossa, kiitos koko elämän jatkuneen liikuntaharrastuksen

Vierailija
13/50 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on se ongelma, että meen hämilleen, jos joku nainen ottaa yllättäen katsekontaktia ja hymyilee, vaikka siellä kaupassa. Menee muutama sekunti, tilanne on ohi, ja sitten tajuan, miten idiootilta ja vaikeasti  lähestyttävältä vaikutin. Eli kiinnostava tilaisuus menee ohi joka kerta. Olen luonteeltani introvertti, niin liittynee siihen, etten syty sekunneissa.

Aika lailla tämä. Naiselta hymy julkisessa paikalla olisi itselle aika outo kokemus ja se alkaisi vaikuttamaan kusetukselta hyvin nopeasti tai sitten luulisin minulla olevan jotain likaa naamassani ja nainen sisäisesti nauraisi minulle.

Vierailija
14/50 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali nainen nykyään on ylipainoinen ja sellaista moni mies ei halua. Normaali mieskin on ylipainoinen.

En ole ylipainoinen. Olen urheilullisessa kunnossa, kiitos koko elämän jatkuneen liikuntaharrastuksen

En näin väittänytkään, sanoin vain että ylipaino on uusi normaali.

Vierailija
15/50 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentaa ajatella että on luonnossa niin huono että kukaan mies ei noteraa ja sitten kuvissa kelpaa vaikka en muokkaa kuvia enkä edes käytä filttereitä..

Vierailija
16/50 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska et huomaa niiden kilttien ja ujojen miesten katseita. Haluat vain top 20% miesten huomiota.

En etsi komeimpia :(

Vierailija
17/50 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä jos itse laitat viestiä tai juttelet. Miehille ei välttämättä edes vastaa kukaan siellä tinderissä.. Oma mies oli älyttömän ujo alkuun, mut paljastui parhaimmaksi mieheksi mitä oon koskaan tavannut. Vaikka itse piti kyllä tehdä aloite.

Vierailija
18/50 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itsesi näkyväksi, eihän siihen muutakaan neuvoa voi antaa.

Vai voiko?

Vierailija
19/50 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään suurin osa miehistä on pelkureita mammanpoikia. Ei ne uskalla naisia lähestyä - menneiden vuosikymmenten juttuja. Paria pelimiestä lukuunottamatta.

Vierailija
20/50 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman todennut. Instagram on syövyttänyt miesten aivot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi