Suosittele lifestyle blogia, jonka kirjoittaja on akateeminen uranainen
En ole onnistunut löytämään tällaista blogia. Kiitos jo etukäteen!
Kommentit (117)
Kyllä tuo Secret wardroben kirjoittaja uranaisesta minun mielestäni menee, blogin perusteella on hyväpalkkaisessa työssä ja matkustelee työn puolesta y.m. Ja eikö ammattikorkeakoulut nykyään ole yliopistoihin verratavissa nekin?
Se mikä tuossa blogissa askarruttaa on jonkinlainen yksinäisyys, kirjoittaja käy poikaystävänsä kanssa ulkona syömässä, mutta missä ovat muut ihmiset, ystävät ja kaverit? Mutta oikein hyvä blogi, tyylikäs ja mielenkiintoinen.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 09:02"]
Kyllä tuo Secret wardroben kirjoittaja uranaisesta minun mielestäni menee, blogin perusteella on hyväpalkkaisessa työssä ja matkustelee työn puolesta y.m. Ja eikö ammattikorkeakoulut nykyään ole yliopistoihin verratavissa nekin?
Se mikä tuossa blogissa askarruttaa on jonkinlainen yksinäisyys, kirjoittaja käy poikaystävänsä kanssa ulkona syömässä, mutta missä ovat muut ihmiset, ystävät ja kaverit? Mutta oikein hyvä blogi, tyylikäs ja mielenkiintoinen.
[/quote]
uranainen varmasti, mutta ei akateeminen. Ammattikoirkea ei edelleenkään ole verrattivissa yliopistoon eikä ammattikorkeasta valmistunut ole akateeminen.
Minä en käsitä tuossa blogissa sitä wt-pukeutumistyyliä: miksi ihmeessä niin lyhyt helma aina? Siis kun juuri tuo helmanpituus paksuntaa reisiä ja tekee ihmisestä isomman näköisen ja antaa hieman sellaisen halvan vaikutelman.
Alman blogi on ihan ok, samoin siskonsa kaitaliinan (almaa voisi sanoa akateemiseksi uranaiseksi, siskonsa lienee äitiyslomalla oleva opiskelija?).
[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 08:21"]
ammattikoirkea ei ole akateeminen oppilaitos eikä ammattikorkeasta valmistuneet ole akateemisen koulutuksen saaneita.
[/quote]
Missäs kohdassa se akateeminen koulutus alkaa? Riittääkö ylempi AMK-tutkinto? Vai pitääkö sen jälkeen hakeutua tohtorikoulutettavaksi?
[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 09:07"]
Minä en käsitä tuossa blogissa sitä wt-pukeutumistyyliä: miksi ihmeessä niin lyhyt helma aina? Siis kun juuri tuo helmanpituus paksuntaa reisiä ja tekee ihmisestä isomman näköisen ja antaa hieman sellaisen halvan vaikutelman.
[/quote]
Jos on nätit sääret niin miksei niitä sitten näyttäisi? Ei kaikkien ole pakko käyttää jotain nilkkapituisia mummohameita. Ison näköistä ei tuosta blogistista kyllä saa tekemälläkään.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 09:08"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 08:21"]
ammattikoirkea ei ole akateeminen oppilaitos eikä ammattikorkeasta valmistuneet ole akateemisen koulutuksen saaneita.
[/quote]
Missäs kohdassa se akateeminen koulutus alkaa? Riittääkö ylempi AMK-tutkinto? Vai pitääkö sen jälkeen hakeutua tohtorikoulutettavaksi?
[/quote]
akateemista koulutusta saa tiedekorkeakouluissa eli yliopistoissa. Eli ei, se ylempi AMK ei edelleenkään riitä.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 09:34"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 09:07"]
[/quote]
Jos on nätit sääret niin miksei niitä sitten näyttäisi? Ei kaikkien ole pakko käyttää jotain nilkkapituisia mummohameita. Ison näköistä ei tuosta blogistista kyllä saa tekemälläkään.
[/quote]
pikkuruisen minin ja mummomitan välissä on paljon mahdollisuuksia :)
Mutta juuri tuo mitta paksuntaa reisiä ja sääriä, saa ihmisen näyttämään isommalta, ts. vääristää vartalon mittasuhteita. Jo n.5-10cm lisää mittaa muuttaa kummasti - ja jos et usko niin selaa kyseistä blogia, bloggaaja näyttää huomattavasti hoikemmalta niissä kuvissa, joissa helmanmitta on aavistuksen pitempi (edelleen siis polven päälle). Faktahan vain on, että jos reiden katkaisee (hameella) tietystä kohtaa niin se leventää ja tämä näkyy kyseisen blogin kuvissa hyvin.
Hoikalta hän minusta näyttää lyhyelläkin hameella. Joo en itsekään käytä mitään vesirajamittaa, mutta jos tahtoo näyttää säärtä ja sääret kestää katselun niin mikä vika? Ilmeisesti hameen mitasta ei ole ollut mitään haittaa esimerkiksi uran kannalta että ei tuo nyt minusta mitään wt-pukeutumista ole.
Miksi etsit juuri tuollaista blogia? Eihän koulutus ja työ takaa blogin kiinnostavuutta eikä sen sisällöstä mitään? Kai akateeminen uraihminen voi kirjoittaa millaista blogia tahansa ja hänen lifestyleensä kuulua mitä vaan, ei välttämättä ura-asioita, klassista tyyliä, laatua, hyvää ruokaa, viinejä, tai mitä ap ajatteleekin sen sisältävän. Akateemisia uranaisiakin on niin moneen junaan.
Minä olen jonkin aikaa seuraillut treeniblogia jota selvästi pitää akateemisesti koulutettu ihminen (päättelen mm. kielestä) ja kertoo olevansa viestintäalalla, mutta tuskin on ap:n tarkoittaman tyylinen blogi. Jollain se pitää rajata mistä lähtee etsimään mutta onko koulutus ja ura ne asiat millä mieluista lukemista löytää?
Outrageous outings on akateemisen uranaisen blogi, mutta varmaan ihan muuta kuin ap etsii. Tosin taitaa olla hiipumassa, kun ei ole päivittynyt lähiaikoina...
http://www.lehtikuningas.fi/blogi/hanna-paavilainen/
Papin (teologian maisteri?) lifestyle-blogi
Mikä tämä treeniblogi on, kiinnostaa?[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 10:35"]
Miksi etsit juuri tuollaista blogia? Eihän koulutus ja työ takaa blogin kiinnostavuutta eikä sen sisällöstä mitään? Kai akateeminen uraihminen voi kirjoittaa millaista blogia tahansa ja hänen lifestyleensä kuulua mitä vaan, ei välttämättä ura-asioita, klassista tyyliä, laatua, hyvää ruokaa, viinejä, tai mitä ap ajatteleekin sen sisältävän. Akateemisia uranaisiakin on niin moneen junaan.
Minä olen jonkin aikaa seuraillut treeniblogia jota selvästi pitää akateemisesti koulutettu ihminen (päättelen mm. kielestä) ja kertoo olevansa viestintäalalla, mutta tuskin on ap:n tarkoittaman tyylinen blogi. Jollain se pitää rajata mistä lähtee etsimään mutta onko koulutus ja ura ne asiat millä mieluista lukemista löytää?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 09:03"]
[/quote]
Hyvä vitsi :D
Adalmina ei ole KTM ja preppy ainakin oli back officen assari.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 11:43"]
Mikä tämä treeniblogi on, kiinnostaa?[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 10:35"]
[/quote]
[/quote]Komppi, mäkin haluan löytää tämän blogin :)
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 11:59"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 11:43"]
[/quote]
[/quote]Komppi, mäkin haluan löytää tämän blogin :)
[/quote]
Siis tuon "akateemisen treeniblogin",lainaaminen ei nnistunut :)
[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 18:46"]
AMK:sta valmistunut ei ole akateeminen.
Ai että saan hyvät naurut joka kerta kun joku alemmalta tasolta yrittää ylentää itsensä akateemiseksi.
[/quote]
Ja minä saan hyvät naurut kaltaisistasi :D Ihan oikeasti, onko joku noin vanhanaikainen vieläkin että kuvittelee olevansa jotenkin parempi yliopistotutkinnolla?
Turun Tilda on opettaja ja viimeistelee opo-opintojaan, eli jos uralla tarkoitetaan ammatillista eteenpäin pyrkimistä niin kannattaa kurkistaa.
Rillan blogia olisin minäkin ehdottanut. Todella kiva blogi ja yksi niitä harvoja, joita olen jaksanut lukea vuodesta toiseen. Rillan blogi ei ole sortunut mainostamisen tielle (kuten esim. ruusutapetilla-blogi on mennyt täysin pilalle,harmi) ja Rilla on pitänyt oman linjansa, vaikka onkin siirtynyt bloggaamaan portaalin alle (suurin osa blogeista kun muuttuu siirron myötä).
Moni kiva blogi on latistunut täysin mainosten ja yhteistyöjuttujen takia (kuten esim. tuo ruusutapetilla, joka on aivan onneton nykyisin).