Suosittele lifestyle blogia, jonka kirjoittaja on akateeminen uranainen
En ole onnistunut löytämään tällaista blogia. Kiitos jo etukäteen!
Kommentit (117)
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 11:08"]
Muistakaa kuitenkin, että AMK:stakin valmistunut voi tehdä maisteriopinnot yliopistossa, jolloin tällainen henkilö ON akateeminen. Itselläni on alempana tutkintona tradenomi, mutta maisteritutkinnon olen suorittanut yliopiston puolella. Eli ylempi korkeakoulututkintoni on akateeminen, alempi ei. Näin ollen siis AMK:stakin valmistunut VOI olla akateeminen ;)
[/quote]
Mutta sinä et ole akateeminen amk:n vaan maisteritutkintosi perusteella.
Vähän ot: minustakin olisi hauska löytää sellaisen ihmisen blogi, jota voisin arvostaa. Lähtökohtaisesti en kuitenkaan näe kovin positiivisina ihmisiä, jotka haluavat narsisitisesti esitellä itseään ja elämäänsä koko maailmalle. Joillekin elämässä tärkeintä tuntuu olevan, miten päivän tapahtumat voi kuvata blogissaan, itse elämä tuntuu jäävän taka-alalle. Puhumattakaan siitä, kuinka paljon aktiivinen päivitys edellyttää tietokoneen ääressä istumista. Eli ihminen, jonka blogia arvostaisin, ei päivittäisi sitä juuri koskaan...
Luoja armahda, ovatko nämä bloggaajat tosiaankin akateemisia? Päättömiä "asukuvia" vrt teinit, kymmeniä kuvia siitä kuinka kolo kotona peitetään yms. Oletteko te ihan vähän kuutamolla laihoine säärinenne ja typerine keskusteluin siitä minkä mittainen hame on laihduttavin *huaks*
tää on kiinnostava blogi: http://1001kabul.blogspot.fi/
muutenkin tuntuu, että ulkosuomalaisten blogeista löytyy helpommin noita vähän monipuolisempia ja erilaisia blogeja.
Hyvin lapsekas ja naivi ollakseen akateeminen henkilö. Blogi on täynnä hänen sääriään, lyhyitä hameita, päättömiä kuvia (joista erityisesti en pidä), yleensä tylsästä aiheesta 10 kpl samanlaisia kuvaa... minäminäminä -tyylinen blogi jonka perusteella en millään menisi hänen potilaakseen. Voihan olla toki erilainen työminä, en sitä sano. Nou minulle, lähinnä olen käynyt pari kertaa ällistelemässä juurikin sitä lapsekkuutta. Vaan nou hätä, sisko kuuluu samaan kööriin vaiks on vanhempikin ihminen: viinipullojen, kaljatölkkien kuvia nuorisokielellä tehostettuina, minkäs teet? Se on tämä aika... minä ja minun hienosteluni :)
Y by Jenny. Jatko-opiskelija ja oli töissä yliopistolla vasta, taisi tosin lopettaa ne työt ja instagramin mukaan aikoo hakea ohjauksen maisteriopintoihin seuraavaksi. Taitaa jäädä väikkäri nyt tekemättä
No mites se "olen nuori lääkäri"..? :D
Mua ärsyttää rillan koti. Kokoajan on olevinaan niin vitun rento jne vaikka oikeesti on kiree ku viulunkieli saatana
Mun siskon blogi. Tosin se ei ole kirveelläkään suostunut kertomaan bloginsa osoitetta, enkä ole millään työkalulla sitä löytänyt. Luulen että hän kirjoittaa englanniksi.
Mitä Rilla tekee työkseen? Kirjoittaako hän mitään urastaan? Omaan silmääni sattui turhan paljon ruoka-aiheisia kirjoituksia.
ap
Secret wardroben kirjoittaja ei ole muuuten akateeminen.. jos kirjoittaja juuri sellaista etsii.. hyvä blogi kyllä!
Mikäs se oli se tv-meteorologi-Liisan blogi?
Liisan blogi on Lisbet e.
Rilla työskentelee rahoitusalalla.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 23:32"]
Secret wardroben kirjoittaja ei ole muuuten akateeminen.. jos kirjoittaja juuri sellaista etsii.. hyvä blogi kyllä!
[/quote]
Eikös Korundi ole kumminkin ammattikorkeakoulusta valmistunut? Eli kyllä lasken akateemiseksi blogiksi.
ammattikoirkea ei ole akateeminen oppilaitos eikä ammattikorkeasta valmistuneet ole akateemisen koulutuksen saaneita.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 11:08"]
Muistakaa kuitenkin, että AMK:stakin valmistunut voi tehdä maisteriopinnot yliopistossa, jolloin tällainen henkilö ON akateeminen. Itselläni on alempana tutkintona tradenomi, mutta maisteritutkinnon olen suorittanut yliopiston puolella. Eli ylempi korkeakoulututkintoni on akateeminen, alempi ei. Näin ollen siis AMK:stakin valmistunut VOI olla akateeminen ;)
[/quote]
Mutta sinä et ole akateeminen amk:n vaan maisteritutkintosi perusteella.