Ennustusta
kerro ikäsi, hiusten värisi sekä selkeä kysymys, niin vastaan. ei siis tyyliin kerro tulevaa..
Kommentit (36)
teidän suhteenne näyttää sellaiselta..soutamiselta ja huopaamiselta. olette hieman liian äkkipikaisia molemmat, riidan tullen lähes heti on ajatuksissa sitten eroaminen. opetelkaa molemmat hieman enemmän joustamaan, niin suhteellanne on mahdollisuus kestää. tulevanne on vielä ihan auki, johtuen juurikin tästä missä nyt olette. jos jatkatte samaan tahtiin kuin nyt, niin eroatte ja palaatte yhteen vielä uudelleenkin. kohtalonne on nyt teidän molempien käsissä, siksi myös tulevaisuutenne on auki. opetelkaa itsehillintää, ymmärtämystä, hiljaista rakastamista. pelkät intohimon liekit eivät pitkälle vie loppujen lopuksi.
sinä tulet saamaan kolme lasta elämässäsi.
sinulle on annettu paljon rakkautta elämääsi, nauti siitä äläkä murehdi tulevia
tyttö ja poikalapsi ovat lähelläsi, kolmaskin näkyy, tyttö? heille olet niin kovin rakas, ethän sitä unohda koskaan?
Voisiko sitten olla että lapsiluku on täynnä kun miehellä on edellisestä avioliitosta tyttö ja poika ja meillä on yhteinen poika?
Ilmeisesti lasten isä ei ole sama kun et siitä mitään osannut sanoa, kun oli vaan että " sinä saat..." ? Tuleekohan tulevaisuuteni olemaan valoisa?
-13-
mies ja lapset viihtyvät täällä.
Jäänko koskaan leskeksi?
Onko miesystavani pettanyt minua? Onko hanella jotain salattavaa?
Mikä tulee olemaan asuinpaikkamme ja asuinmuotomme?
Ikä 24, kohta 25. Hiusten oikea väri ruskea.
Kysyisin miltä näyttää parisuhde tulevaisuudessa? Perhe(lapsia montako?) ja miten käy terveyteni?
Kiitos.
kuinka monta lasta näet minulle? Päättyykö tämä " keskeneräisyys" elämässäni?
Ikää minulla on 23 vuotta ja hiukseni ovat melko vaaleat. Kysyn sinulta, mikä on merkittävin asia, joka tapahtuu parisuhteessani tänä vuonna. Tai jos mitään merkittävää ei tapahdu, miltä noin yleisesti ottaen näyttää?
olenko miehelleni suuri rakkaus vai oliko se edeltäjäni? mitä näet lapsista?
saagan....