Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yllätyttekö siitä, että 1980 syntynyt on jo 40?

Vierailija
03.07.2020 |

Minä olisin nopeasti sanonut, että on 26.

Kommentit (63)

21/63 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän. Olen itse muutaman vuoden nuorempi ja järkytyn ajatellessani, että seuraava tasavuosi on 40, vaikka luulen olevani 20.

Vierailija
22/63 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea on tajuta aikaa, joka virtaa omalla tyylillään. Aika on laaja ja ikuinen ja minä yritän pysyä virrassa ja toivottavasti myös elää siinä kaiken keskellä. Alangon mukaan joka hetkessä asuu ikuisuus vai miten se nyt.menikään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän hämmästyttää, että 1990 syntyneet ovat 30v :0

Vierailija
24/63 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yllättynyt, koska olen itse -79 syntynyt. Vaikka mulla on huono numeropää, niin -80 syntyneet on kuitenkin niin lähellä, että osaan sen verran laskea. :)

Vierailija
25/63 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, ensimmäiset milleniaalithan vasta siirtyvät kohta lukiosta ja ammattiopinnoista työelämään ja jyrävät meidät vanhat konkarin perut moukareilla.

Vierailija
26/63 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukka edessä, elämä jo vähintään puoliksi takana. Näin se homma etenee.

Vierailija
27/63 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, itse - 82 ja olen n 27-vuotias.

Ymmärrän. Olen itse syntynyt 1966 ja täytin tänä vuonna 33.

Ymmärrän hyvin. Synnyin 1974 ja 35 v plakkarissa.

Vierailija
28/63 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en, koska osaan laskea päässä.

Vierailija
29/63 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se niin hötkähdytä. Mutta omat 5-kymppiset hieman hämmentää.

M-70

Vierailija
30/63 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kieltämättä outoa, että täytän ensi vuonna 40v. Mutta koska olen vain vuoden nuorempi, niin en ylläty että 1980 syntyneet täyttää tänä vuonna 40. 😬

Sama! Miten tämä aika onkin kulunut niin nopeasti? :O

Vierailija
31/63 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Havainto tarkentui kun sain oman sisäisen ja ulkoisen ikäni kohdakkain neljänkympin kriisin hälvettyä. Nyt olen 41, s. 1979.

Vierailija
32/63 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin tänä vuonna 40. Olen taantunut kriiseissäni 16-vuotiaaksi. Olin vanhimmillani noin kolmikymppisenä.

Vierailija
33/63 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Luulen/tunnen olevani alle 30-vuotias ja joudun aina laskemaan ikäni mielessäni ja jossain 35:n kohdalla joudun aina toteamaan, että mitäs hittoa :D Tuntuu, että valehtelen, kun sanon 41. Kuka tää mahtaa olla -joku roolihahmo, jota näyttelen?

T. 1979

Vierailija
34/63 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin. Luulen/tunnen olevani alle 30-vuotias ja joudun aina laskemaan ikäni mielessäni ja jossain 35:n kohdalla joudun aina toteamaan, että mitäs hittoa :D Tuntuu, että valehtelen, kun sanon 41. Kuka tää mahtaa olla -joku roolihahmo, jota näyttelen?

T. 1979

Täysin sama homma. Muistan kun vielä kolmikymppisenä nelikymppiset tuntui tosi vanhoilta, esim kun Jennifer Aniston täytti 40 niin ajattelin että minullahan on tuohon vielä vuosikausia, ja sitten nyt olenkin itse 2 vuoden päässä neljästäkympistä ja harrastuksen 25-vuotiaat tuntuukin samanikäisiltä ja että eihän meillä nyt niin paljon ikäeroa ole.. No onhan!

Vierailija
35/63 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 1979

Täysin sama homma. Muistan kun vielä kolmikymppisenä nelikymppiset tuntui tosi vanhoilta, esim kun Jennifer Aniston täytti 40 niin ajattelin että minullahan on tuohon vielä vuosikausia, ja sitten nyt olenkin itse 2 vuoden päässä neljästäkympistä ja harrastuksen 25-vuotiaat tuntuukin samanikäisiltä ja että eihän meillä nyt niin paljon ikäeroa ole.. No onhan!

Aivan sama mulla. Tajusin hiljattain yhdessä harrastuspaikassa, että oon kyllä selvästi vanhin täällä. Se oli aito shokki, en ollut ennen ajatellut asiaa ollenkaan. Se oli joku tilanne, jossa puhuin jostain vanhemmasta tunnetusta henkilöstä ja hänen miekenkiintoisesta haastattelustaan. Tyypit olivat aivan pihalla siitä kenestä oli kyse ja kysyivät, että löytyykö se Snäpchatistä. Ei siis mitään käsitystä mikä on snäpchät..mutta vaikenin tästä :D

Vierailija
36/63 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain luin, että ihmisen aivojen kehitys jatkuu jonnekin 25-vuotiaaksi asti. Itse koen, etten ole henkisesti ikääntynyt sen jälkeen lainkaan. Siis tietysti olen kerännyt kokemuksia ja olen iän myötä (toivottavasti) viisastunut ja kypsynyt, mutta se, miten koen ikäni, on edelleen jossain siellä 25-30 ikävuoden välimaastossa.

M49

Vierailija
37/63 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain luin, että ihmisen aivojen kehitys jatkuu jonnekin 25-vuotiaaksi asti. Itse koen, etten ole henkisesti ikääntynyt sen jälkeen lainkaan. Siis tietysti olen kerännyt kokemuksia ja olen iän myötä (toivottavasti) viisastunut ja kypsynyt, mutta se, miten koen ikäni, on edelleen jossain siellä 25-30 ikävuoden välimaastossa.

M49

Niinpä. Tämä kyllä aiheuttaa ongelmia sen suhteen että muilla on kaikenlaisia käsityksiä siitä minkälainen minkäkinikäisenä pitäisi olla ja olen kuullut olevani ikäisekseni lapsellinen tms. En vain ole yhtään sellainen järkevä, voimaantunut, itsevarma, uudelleenlöytynyttä seksuaalisuuttaan uhkuva rempseä nelikymppinen

# Aikuinen Voima Nainen tms

Vierailija
38/63 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ylläty, koska olen syntynyt -85 ja osaan laskea, että -80 syntyneet ovat 5 vuotta minua vanhempia. Itseäni nuoremmista yllätyn joskus, että 2000-luvulla syntyneistäkin osa on jo aikuisia.

Vierailija
39/63 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 1979

Aivan sama mulla. Tajusin hiljattain yhdessä harrastuspaikassa, että oon kyllä selvästi vanhin täällä. Se oli aito shokki, en ollut ennen ajatellut asiaa ollenkaan. Se oli joku tilanne, jossa puhuin jostain vanhemmasta tunnetusta henkilöstä ja hänen miekenkiintoisesta haastattelustaan. Tyypit olivat aivan pihalla siitä kenestä oli kyse ja kysyivät, että löytyykö se Snäpchatistä. Ei siis mitään käsitystä mikä on snäpchät..mutta vaikenin tästä :D

Minä taas käyn lukemassa ylilautaa ja (harvemmin) demiä ja pitäisi kai huolestua kun löytyy samoja ihmissuhdeongelmia ja mielipiteitä kuin joillain teineillä.

Vierailija
40/63 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän hämmästyttää, että 1990 syntyneet ovat 30v :0

No älä. Itse tajusin kauhukseni just viikko/kaksi sitten, että jos ensirakkaus olisi kestänyt tähän päivään asti niin me oltaisiin oltu nyt yhdessä 30 vuotta.. Ja siis ihan justhan me vasta alettiin olemaan.

Ei jmalauta, KOLMEKYMMENTÄ vuotta, kolme vuosikymmentä..