Hyvän kaverin fb- postaukset alkanu ärsyttämään
ja vaikuttavat jopa siihen, mitä kyseisestä henkilöstä nykyään ajattelen. Harmittaa, sillä aiemmin välejämme ei hiertänyt mikään.
Kommentit (25)
Ei edes kiinnosta koko fb nykyään. Kun on jokaisella sitä samaa. Kukkia ilta-auringon kajossa ja niin ihanaa ja pusi pusi
Mitä minä sellaisella kulissitiedolla teen. Joskus naurattaa kun kaveri päivittää, kuinka kaikki on ihanaa ja panee kuvia hörselölölyillä kuorrutetuilla koristeilla ja kaikki on niin ihanaa. Ja sen perään soittaa, että ahistaa niin vitusti ja kaikki menee päin persettä ja mies kävi vieraissa viime yönä.
Mulla on nykyään se virallisen fb, minne en kirjoittele oikein mitään. Mutta en sano sitä tiliä pois, kun ihmiset niin loukkaantuu, jos ne heivaa kaverilistoilta tai poistaa tilin. Toinen on sitten oikeille kavereille. On alkanut yleistyä tämä tapa, että on kaksi profiilia. Meidänkin porukalla on kaikilla toinen tili ja ollaan kavereita vain keskenään. Voi sitten vaihdella kuulumisia vapaammin.
No ma ajattelen sen nain. Joskus arjen kiireessa, siina aidossa ja raa'assa versiossa, mita te paivityksista arsyyntyvat kaipaatte, ei muista iloita niista pienista onnen asioista. Asioista ja hetkista, jotka ovat mallillaan ja hyvin. Siita kakunpalasta ja kaffeesta, tai paikkareista koko perheen kera.
Silloin on kiva ihan tietoisesti miettia niita ja vaikka laittaa fb:hen muistiin. Kun joskus tuntuu silta, etta elo ei ole pelkkaa ruusuilla tanssimista, voi kelailla naita hehkutuksia omasta profiilistaan ja huomata, etta eipa se elama pelkkaa kurjuuttakaan ole :)
Ma en jaksa tata ajatusmallia, etta vain kurjuuden maksimointi on sita aitoa elamaa.
Minua taas ärsytti ne ihmiset, jotka eivät päivittäneet Facebookia tai edes vastanneet viesteihin. Itse lopetin koko facen käytön, koska suurin osa ei osoittanut yhtään elonmerkkiä. Mietin minkätakia tuollaiset liittyvät Facebookiin... ja vielä kehuvat "en koskaan päivitä seinää ja napinapi, kun toiset sinne jotain kirjoittavat elämästään..".
Nyt on minulle onneksi aivan sama, koko Facebook höpötys :-)
Ei kurjuutta tarvitse maksimoida, mut onko pakko raportoida jokaisesta makaronilaatikosta minkä on onnistunut vääntämään? Eikö vois harjoittaa jonkinlaista itsesensuuria? ap
17; ei mua ärsytä kaverin päivitykset. Kerroin tässä vaan yhden syyn sille, miksi jotkut päivitykset voivat mennä överiksi, jotta ap saisi uutta näkökulmaa myös omien kavereidensa päivityksiin. En missään vaiheessa sanonut, että kaverini päivitykset ärsyttävät, kuten huomaat kun otat silmän käteen ja luet.
15