Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko on OK kantaa kaunaa vanhojen tansseista?

Vierailija
24.01.2026 |

Siihen aikaan parit määrättiin. Minulle tuli tyttö joka olisi halunnut tanssia vuotta vanhemman poikaystävänsä kanssa. Se ei tietenkään käynyt koululle. Harjoitukset oli pakkopullaa eikä tyttö halunnut esimerkiksi pitää minua kädestä. Tanssipäivänä hän oli sitten "sairas" ja jäi aluksi kotiin. Kukaan ei kertonut minulle mitään ja olin jäämässä yksin tanssimaan. Lähdin siis paikalta. Myöhemmin sain tietää että sama tyttö oli kuin olikin ilmestynyt poikaystävänsä kanssa. Fiilikset oli aika huonot siinä vaiheessa. Lopun lukiosta vetäydyin omiin oloihini. Myöhemmin jätin osaltani väliin risteilyn ja penkkarit. Kertaakaan kukaan ei ole tullut pyytämään anteeksi tuota temppua. 12 vuotta on kulunut ja kannan siitä vieläkin kaunaa. Varsinkin tähän aikaan vuodesta vanhat muistot palaa mieleen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän ja sit eteenpäin. 
M42

Vierailija
2/11 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mutsi on vieläkin katkera siitä kun sen sisko sai 60-luvun lopulla hameen ja se ei saanut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olikin astetta erikoisempi trolli. Valitettavasti tällä palstalla ei kannata käyttää vaivaa, koska tämäkin aloitus poistuu pian ja AP:n työ menee hukkaan. 

Vierailija
4/11 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko elämä

Vierailija
5/11 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan vässykkä kantaa jostain tuollaisesta kaunaa ylipäätään. Olet täysi tauno.

Vierailija
6/11 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä inise luuseri.

Vierailija
7/11 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta toki saat/tulee kantaa kaunaa. Älä ikinä unohda. Älä koskaan anna anteeksi. Näin sinun elonpäivillä on tarkoitus! Muista vielä kuolinvuoteellä tämä!

Vierailija
8/11 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikon

Vierailija
9/11 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niin kauan saa kantaa kaunaa mitä ite jaksaa. Mutta yleensä voi olla parempi antaa vaan olla

Vierailija
10/11 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

viikon

Hahaa. Ne tulee pyytämään käytöstään anteeksi. Se tyttö, sen nykyään varmaan ex-poikaystävä ja koulun rehtori joka jakoi parit.

Vierailija
11/11 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ollut jännäpoika et. Toisaalta Porvoossa tuoi on aika yleinenkin käytäntö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä