Mulla oli nuorena 7 eri miestä viikossa joita tapailin
Ei niistä sitten mitään tullut mutta nuorena pitää pitää hauskaa.
Kommentit (21)
Minulla oli vain yksi ja hauskaa oli silti.
Vau. Tapailemani mies vaihtui päivittäin.
Mulla myös, olin pitkässä suhteessa mutta ei se haitannut sivusuhteita. Jälkeenpäin ajatellen olen ollut hirveä horazu nuorempana.
Suorastaan painajaismaista. Ei kyllä mun mielestä olisi ollut yhtään hauskaa. Pahintahan suhteessa on se alku kun ei vielä tunne toista tarpeeksi.
Armahdan sinut, kaikki me ollaan hölmöilty joskus.
-yks jumala
Vierailija kirjoitti:
Pysykö nimet muistissa?
Hyvin muistan.
Vierailija kirjoitti:
Luovuitko neitsyydestäsi?
Siitä luovuin 17v. Nämä 7 eri miestä olivat kun olin 19v-21v
Toi on jo aika paljon, mulla ei ollut läheskään noin paljon. Mulla oli 18-25v ehkä 2 naista kuukaudessa joiden kanssa harrastin seksiä. Nykyään ehkä yksi 2-3 kuukauteen.
Oliko ne erilaisia kaikki? Mitä iloa siitä oli, että joka viikonpäivälle eri?
Tuliko mitään ongelmia? Alkoiko ihmiset puhua?
Aha, no minulla ei ollut. Olenko nyt jotenkin huonompi ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Oliko ne erilaisia kaikki? Mitä iloa siitä oli, että joka viikonpäivälle eri?
Tuliko mitään ongelmia? Alkoiko ihmiset puhua?
Olihan ne erilaisia. Ei tullut ongelmia enkä tiedä puhuiko joku jotain vai ei. En tykännyt silloin sitoutua keneenkään vaan halusin vain pitää hauskaa.
Oliko kimppakivaa? Itse välillä haaveilen kolmen miehen kanssa samaan aikaan. On niin kiihottavaa ajatella, että yksi muna olisi suussa ja kaksi työntyisi alapään reikiin. Sitä tuntisi naisena niin haluttavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Oliko kimppakivaa? Itse välillä haaveilen kolmen miehen kanssa samaan aikaan. On niin kiihottavaa ajatella, että yksi muna olisi suussa ja kaksi työntyisi alapään reikiin. Sitä tuntisi naisena niin haluttavaksi.
Jonne. Mene nukkumaan.
Nuorena kannattaa olla villi ja vapaa, niin ei sitten aikuisena kaduta kokemusten puute.
En ole ikinä harrastanut seksiä miesten kanssa joita näin pari kerta treffien merkeissä. Se oli sellaista kevyttä tapailua.
Kerro jotain uutta :(