Vierailija

Minä olen jo yli 4v, kaksi kertaa naimisissa (toinen kerta vielä menossa, ollaan yhdessä kuolemaan saakka).

Suhteita ja yhdenillan suhteita on ollut ihan kivasti, en ole koskaan jäänyt pettämisestä kiinni, nykyään en oikein enää viitsi pettää - koska suomalaiset miehet ovat niin umpisurkeita rakastajia!

Jos sattuu tulemaan vastaan mies joka tietää, mikä on naisen klitoris ja miten nainen tyydytetään, silloin saa ristiä sormet ja taivastella hyvää tuuriaan.
Minulle sellainen mies on tullut vastaan tasan kaksi kertaa - ja rakastajia on ollut ainakin 30. Itse pidän seksistä ja olen valmis ohjaamaan ja auttamaan - mutta eihän suomalainen mies mitään kuuntele!
Ähisee ja pöhisee ja panee ja jättää naisen ilman.

Enpä usko että olen ainoa, jolla on näin huonoja kokemuksia suomalaisista miehistä.

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

No mitäs muita kansallisuuksia olet kokeillut? Oletkos nyt ohan varma, että vaikkapa kaikki venäläiset on hurjia rakastajia? Minulla on huonoin kokemus ranskalaisesta miehestä. 30 miestä ei nyt vielä kovin kattava ote ole koko Suomen mieskannasta.

Vierailija

Korvien välistä se lienee kiinni, ei passista. Hyväkin rakastaja muuttuu kehnoksi jos sellaiseksi haluaa heittäytyä, ei viitsi nähdä vaivaa tms. Oma mieheni on ihana rakastaja, täydellinen muuten mutta minä haluan useammin :D

Vierailija

No, mä olen tavannut sekä umpisurkeita suomalaisia että ulkomaalaisia. Ei se kansallisuudesta ole kiinni vaan kiinnostuksesta naisen nautintoa kohtaan...

Vierailija

Omani on hyvä, yhdessä opeltu viimeiset 20 vuotta.. Eli ei isoa kokemusta muista miehistä.

Mutta pääsääntöisesti lähden siitä, etten silloin muinoinkaan vaan olettanut miesten (poikien) tietävän, vaan pienellä vaivalla ohjasin mikä minusta tuntui hyvältä. En mä koskaan kylmäksi jäänyt, päinvastoin. Kukin on vastuussa omasta orgasmistaan.

Vierailija

Minulla on ollut tosi huonoja ja tosi hyviä suomalaisia rakastajia, ja tosi hyviä ja tosi huonoja ulkomaalaisia. Luulen, että se on ihmisten ongelma, eikä niinkään kansalaisuuden.

Vierailija

Älkääs nyt naiset meitä miehiä mollatko! Se on nimittäin niin, ettei ole kahta samanlaista naista olemassa. Toinen tykkää toisesta ja toinen taas ei tykkää siitä yhtään.

Suomeksi sanottuna, kertokaa ihmeessä mitä haluatte. Silloin paranee mahikset huomattavasti saada haluamansa.

Minulla on kokemusta nuorista ja vähän iäkkäämmistäkin naisista. Kaikki he ovat olleet erilaisia, mutta kukaan ei ole vielä huonoksi haukkunut.

Mies, 42v.

Vierailija

En usko että rakastelutaidot on kansalaisuudesta kiinni. Jos täytyy pettää vedoten siihen että suomalaiset ovat epämääräisiä puhisioita jotka eivät ota neuvoja seksin suhteen vastaan, täytyy päätellä että olet onnistunut saamaan ne oppimattomat yksilöt.

Itselläni on vain kaksi vakavaa suhdetta ollut elämäni aikana ja lukemattomia yhden yön (tai muutaman yön) juttuja ja niiden perusteella voin sanoa että se on täysin miehestä itsestään kiinni löytyykö sitä intoa ja tahtoa oppia uutta ja olla hyvä rakastaja.

Vierailija

Tällainen kansallisuuden perusteella arviointi on naurettavaa. Seksuaaliset taidot ovat aika yksilökohtaisia juttuja, eikä minkään maan kansalaisista oikeasti voi yhtenä ryhmänä tällaisesta asiasta arvostella. Suomalaisissa löytyy niitä hyviä ja huonoja yhtä paljon kuin vaikka ranskalaisistakin.

Ei nyt naiset alennuta samalle tasolle kuin iltasanomien sivuilla kommentoivat keskenkasvuiset miehet, jotka mollaavat suominaisia mennen tullen ja ylistävät milloin minkäkin muun maan naisia. Minun supisuomalainen mieheni on aivan loistava rakastaja, en ole hänen kanssaan joutunut pettymään.

Vierailija

Ranskalaiset ovat kyllä surkeimpia brittien kera:) anonyyminä kehtaan paljastaa että ennen nykyistä miestäni ja seurustelun alkuvaiheessa ehdin kokeilemaan melko montaa eri kansallisuutta. Ennen sitä olin seksiä harrastanut vain yhden kanssa koko elämäni aikana ja se oli entinen mieheni, suomalainen.  Olen todella seksuaalinen tyyppi itse. Parhaat kokemukseni ovat nykyisen mieheni että erään maailmaa matkustaneen libanonilaisen kanssa. Tapailin kumpaakin yhtä aikaa ja tajusin yllätyksekseni että kummallakin on sama syntymäpäivä. Ikäeroa vain sen 10 vuotta. Mieheni on se nuorempi versio. Rakastuin kuitenkin mieheeni ja muut jäivät kelkasta. Suomalainen on sellaista keskinkertaista laatua. Britit ja ranskikset todella huonoja! Italialaiset ovat kovin kuumakalleja mutta sängyssä mitäänsanomattomia. Irkkumiehet ovat aika hyviä, samoin skotit, ooh ja tsekit!. Muitakin kansalaisuuksia on tullut kokeiltua. Mieheni kansalaisuutta en viitsi paljastaa. Ex-mieheni ei myöskään ollut surkea, sellaista suomalaista keskilaatua parempi;D

Vierailija

hep! Mun oman suuren otannan mukaan aasialiset, saksalaiset, virolaiset, venäläiset ja ruotsalaiset naiset on parempia kuin suomalaiset. Parhaita on tsekit.

Vierailija

Omani on erittäin kelvollinen:) Kekseliäs, intohimoinen, puhuu kauniisti ja näkee vaivaa pitääkseen mut seksuaalisesti ja muutenkin tyytyväisenä. Saan suuseksiä tai mitä vaan päätän haluta haluta ja milloin tahansa haluan:)  Toki tuo toimii molempiin suuntiin.

Hellyyttäkin on arjessa ja sängyssä mutta pienenä miinuksena ehkä se ettei mieheni oikein pidä paijailuista tai kyhnäämisestä (oppinut kyllä paremmaksi 17 vuoden aikana) puolin eikä toisin.

En vaihtais:D Kenenkäs kanssa mä sitten nauraisin sängyssä??

Vierailija
Vierailija

hep! Mun oman suuren otannan mukaan aasialiset, saksalaiset, virolaiset, venäläiset ja ruotsalaiset naiset on parempia kuin suomalaiset. Parhaita on tsekit.

ootko mahtanut oikeasti kokeilla yhtäkään:D

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat