Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on liikaa rahaa. Vinkatkaa hyväntekeväisyyskohteita!

Vierailija
22.04.2013 |

Eipä tässä muuta.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkon ulkomaanapu, Pelastusarmeija ja Hursti. Apu menee perille eikä ole kallista hallinto- ja keräyskoneistoa syömässä keräysvaroja!

Vierailija
2/36 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä antaisian löytöeläinyhdistyksille, kotimaahan tai esim. Venäjälle. Ihmisiä kotimaassa auttaa yhteiskuntakin, kehitysmaiden ihmisiä monet avustusjärjestöt. Hylättyjä eläimiä hoidetaan pelkästään lahjoutusvaroin ja hyvästä sydämestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenklinikka?

Vierailija
4/36 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/36 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Kivasta vinkanneella omia kokemuksia asiasta? t. ap

Vierailija
6/36 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi liikaa rahaa, käyttäisin niitä ihmisten työllistämiseen ostamalla palveluita, syömällä ulkona yms. Toinen mitä tekisin, laittaisin säätiön, josta jaetaan stipendejä koululaisille ja opiskelijoille. Ehkä perustaisin yrityksen ja työllistäisin ihmisiä, ei niin väliä tulisiko voittoa. Miten olisi bisnessenkelitoiminta? 

Pelastusarmeijaa pidän minäkin erilaisista järjestöistä luotettavimpana. 

Vierailija
7/36 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkäällä vakavasti loukkaantunut poliisinainen varmasti tarvitsee monenlaista apua, myös taloudellista, hän varmasti pelasti muita ihmisiä koska ampuja lopetti ja lähti karluun kun poliisi loukkaantui. hän on rohkea sankari.

Vierailija
8/36 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

WWF. Ihmiset eivät enää ansaitse lisääntyä, joten pelastetaan eläimet.

Vierailija
9/36 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Auta minua jos sulla on liikaa rahaa. Olen sairastunut ja joutunut olemaan pois töistä ja laskut ovat jo kasautuneet ja velkahelvetti varmaan odottaa. Lääkäreihin, labroihin ja lääkkeisiin menee pieni omaisuus.

Vierailija
10/36 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 17:20"]

[/quote]

Itselläni ei ole, mutta törmäsin koko sivustoon ystäväni kautta. Hänellä on tuosta omakohtaista kokemusta. Ymmärtääkseni homma menee niin, että tuonne siirtää summan. Joku avun tarpeessa oleva ihminen voi lainata summan hädän hetkellä. Idea on, että kun hätä on mennyt, hän maksaa summan takaisin jos vain kykenee. Ystäväni kokemuksen mukaan kolme kertaa oli jo koko summa tullut kokoon, neljäs kerta oli menossa.

Usein rahaa käytetään työtarvikkeiden hankintaan, esim. perheen äiti ostaa ompelukoneen voidakseen toimia ompelijana.

Vierailija
11/36 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna mulle, ei oo varaa maksaa ees vuokraa. jos annat 500 € niin olisin kiitollinen :) mulla on nordea :)

Vierailija
12/36 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen antanut Kivan kautta jo monta lainaa. Alunperin laitoin sinne muistaakseni 50 tai 60 dollaria ja annoin kaksi lainaa (yksi laina on aina 25usd) ja kun takaisinmaksuja on kertynyt 25 euron verran, olen antanut taas uuden lainan. Välillä lahjoitan kuluja varten, välillä en (lahjoitusta tehdessä voi laittaa rastin kohtaan, jossa lahjoitetaan muistaakseni 3.75 usd kivalle, tai jättää rastin laittamatta). 

13/36 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tännekin kelpaisi kiitos vaan :)

Vierailija
14/36 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 17:20"]

[/quote]

Mulla on kans kokemusta, eli kolmelle olen lainannut ja palautunut on rahat. Eli sinne voi laittaa vaikka 150€ ja sitten jakaa sitä viidelle tyypille ja sitten jakaa taas eteenpäin kun on rahat palautuneet. Näin voi pienelläkin summalla auttaa muita.

Itse tuon Kivan lisäksi olen mukana eläinsuojeluyhdistyksen jutuissa, niissä on ainakin huutava pula rahasta jolla hankkia löytöeläimille ruokaa.

Vierailija
15/36 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas mieluummin kasvatan omaisuuttani kuin heitän rahaa menemään.

Vierailija
16/36 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIssähän tälle voi lahjoittaa, sais edes vähän provikkaa http://www.vauva.fi/keskustelu/3805209/ketju/akateeminen_paasi_toihin

Vierailija
17/36 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle kelpais, tiukkaa on kun kohta syntyy toinen lapsi ja miehellä on aika pieni palkka. Silti ei kaduta yhtään olla lasten kanssa kotona, lapsuus on niin lyhyt <3

Vierailija
18/36 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperittomien klinikka. Pyörii täysin lääkäreiden ilmaistyöllä ja pienillä lahjoituksilla.

Vierailija
19/36 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hope

Vierailija
20/36 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kodittomat eläimet, esim. Rekku rescue, Hesy ja vastaavat