Black metal on Saatanan musiikkia
Onko täällä muita jotka on omistanut elämänsä saatanalle?
https://www.inferno.fi/uutiset/black-metal-on-saatanan-musiikkia-enka-n…
Kommentit (73)
Tämän mä niin tulen kuulemaan kun menen helvettiin
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän black metal on saatanan paskaa musiikkia. Jotkut aikuisetkin kuuntelee tätä 😂
Et vaan tajua. Sama kuin minä sanoisin faaraon hieroglyfejä junttien töherryksiksi.
Tuomas Holopainen ja Kai Hahto myös tässä bändissä. Uutta matskua.
Nicki Minaj ym paska on enemmän saatanasta kuin Black Metal.
Vierailija kirjoitti:
Nicki Minaj ym paska on enemmän saatanasta kuin Black Metal.
Tämä...
Kotomaista tähän, kun en viitsi tuohon musiikkilankaan spämmätä bläkkiä koko aikaa:
Niin. Kunpa kaikki melukonsertit pysyisivät itä-suomessa tai jossain kauempana. Lännessä on levittäydytty ulos kesäisin ja saareen. Tulee kaikista konserteista häiriöt ja ahdistukset asukkaille, kävelijöille. Kuuluu järven yli ja ilmassa monen kilometrin päässä.
Vierailija kirjoitti:
Kotomaista tähän, kun en viitsi tuohon musiikkilankaan spämmätä bläkkiä koko aikaa:
Mulla meni maku koko bändistä salaliittoteoriavouhotuksen takia. Myydään jotain kangenvettä ja uskotaan litteään maapalloon. Saatana edustaa älykkyyttä ja tietoa, ei humpuukia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni maku koko bändistä salaliittoteoriavouhotuksen takia. Myydään jotain kangenvettä ja uskotaan litteään maapalloon. Saatana edustaa älykkyyttä ja tietoa, ei humpuukia.
Jaha, myönnän että en ole seurannut heidän touhujaan noin musan ulkopuolella. Uutta albumia odottelin aikani.
Aikuisten musiikkiako? Sielläpä on paljo aukuisia keikoilla 😂