Black metal on Saatanan musiikkia
Onko täällä muita jotka on omistanut elämänsä saatanalle?
https://www.inferno.fi/uutiset/black-metal-on-saatanan-musiikkia-enka-n…
Kommentit (73)
Pimperiumi kirjoitti:
Tunnetuin "barokkari" taitaa olla Johann Sebastian Bach, jota kirkkoisät taisivat katsoa hyvällä.
Ja Bachin musiikki on "pikkuisen eri tasolla" kuin näiden äidin pikku nahka-/vellihousujen black metallit, jota ei voi edes herjalla alkeellisimpaankaan musiikkiin rinnastaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kirkkoisät kovin hyvällä katsoneet barokkareitakaan
Paganinin 13. kapriisi, Carl Nielsen opus 45....
Mitä sä ripulipaskaa musiikkiin vertaat?
En mäkään kerro levyn tehneeni kun käyn aamupaskalla wc:ssä. Mene sinne amikseesi takaisin putkia hitsaamaan ja finnejä puristelemaan naamastasi.
Vierailija kirjoitti:
Black metal on saatanan musiikkia kuten NSV-laulut on jumalan musiikkia... Kummankin puolen nuottivarastosta löytyy aika paljon diipimpää kamaa.
Saatanaa on jossain kuvailtu älykkääksi.
Kun näitä black metal-spedejä katsoo niin ei ainakaan älykkyys tule ensimmäisenä mieleen. Puhumattakaan musiikkieskarista.
Vierailija kirjoitti:
Black Metal ehkä saatanapalvojien itsensä mielestä voi olla sellaista. Tiedä saatanasta itsestään, pitäneekö sellaisesta örinästä. Eikös se luotu alunperin valkeuden enkeliksi, ja taivaassa astetta komeampaa musiikki on, arvelisin näin.
Niin ja mitä näillä on tekemistä kakkametallin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Ei kirkkoisät kovin hyvällä katsoneet barokkareitakaan
Paganinin 13. kapriisi, Carl Nielsen opus 45....
Total Cormpt souz souz souz kirjoitti:
Kun näitä black metal-spedejä katsoo niin ei ainakaan älykkyys tule ensimmäisenä mieleen. Puhumattakaan musiikkieskarista.
Vierailija kirjoitti:
Black Metal ehkä saatanapalvojien itsensä mielestä voi olla sellaista. Tiedä saatanasta itsestään, pitäneekö sellaisesta örinästä. Eikös se luotu alunperin valkeuden enkeliksi, ja taivaassa astetta komeampaa musiikki on, arvelisin näin.
Joo. Eipä se Raamatun mukaan tyhmä ole. Siellä sellainen maininta että se luotiin alunperin täydellisen kauniiksi ja viisaudessa täydelliseksi. Maininta myös että lankeemuksen jälkeen viisautensa kadotti, mutta viisaus ja äly ovat tietenkin eri asioita.
Saatanapalvojat kuvittelevat että se on jokin örkin näköinen ja helvetin hallitsija, vaikka Raamatun mukaan itse se sinne kidutettavaksi joutuu aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
No, jopa oli hieno biisi. Mistä kompostista löysit?
Typerehtimistä moinen "saatanalle omistautuminen".
Mitäs pahaa se Saatana on tehnyt paitsi halusi tehdä asiat eri lailla kuin Jumala? Saatana ei jatkuvasti ole uhannut ihmisiä ja tuhonnut heitä. Sen sijaan Jumala on lähettänyt meteoriitteja, tulvaa ja tauteja ihmiskunna niskaan. Tapatti oman poikansakin jotta antoi anteeksi jotain mitä piti vain oman päänsä sisällä kryptisesti. Diu diu. Mitä pahaa se Saaana on tehnyt? Ei mitään. Minä menen Helvettiin ihan vapaaehtoisesti, koska olen varma että Saatana tarttee hieman apua kun Taivaallinen Sotajoukko tulee sitä ahdistelemaan. Se on 100% hyvä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Eipä se Raamatun mukaan tyhmä ole. Siellä sellainen maininta että se luotiin alunperin täydellisen kauniiksi ja viisaudessa täydelliseksi. Maininta myös että lankeemuksen jälkeen viisautensa kadotti, mutta viisaus ja äly ovat tietenkin eri asioita.
Saatanapalvojat kuvittelevat että se on jokin örkin näköinen ja helvetin hallitsija, vaikka Raamatun mukaan itse se sinne kidutettavaksi joutuu aikanaan.
Tottakai.
Viisaus ja äly ovat eri asioita, vähänkuin satanismi ja saatananpalvonta. Nykyään muuten kristinusko ja kristillisyys ovat eri asioita. Ai miksi: No en tiedä, mutta joku nahkahousu hevibaarissa kertoi.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs pahaa se Saatana on tehnyt paitsi halusi tehdä asiat eri lailla kuin Jumala? Saatana ei jatkuvasti ole uhannut ihmisiä ja tuhonnut heitä. Sen sijaan Jumala on lähettänyt meteoriitteja, tulvaa ja tauteja ihmiskunna niskaan. Tapatti oman poikansakin jotta antoi anteeksi jotain mitä piti vain oman päänsä sisällä kryptisesti. Diu diu. Mitä pahaa se Saaana on tehnyt? Ei mitään. Minä menen Helvettiin ihan vapaaehtoisesti, koska olen varma että Saatana tarttee hieman apua kun Taivaallinen Sotajoukko tulee sitä ahdistelemaan. Se on 100% hyvä tyyppi.
Sen kun menet. Tervemenoa, ei tule ikävä ja tuskin maailmakaan jää hirveästi kaipaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia se olis kadottanut yhtään mitään? Ei ole ensimmäinen kerto jos voimat ovat kääntyneet luojaansa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen kun menet. Tervemenoa, ei tule ikävä ja tuskin maailmakaan jää hirveästi kaipaamaan.
Eli minulla ei ole sinulle mitään merkitystä. Olet sairas ja kuulut suljetulle osastolle. Ja jumalasikin kuuluu sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli minulla ei ole sinulle mitään merkitystä. Olet sairas ja kuulut suljetulle osastolle. Ja jumalasikin kuuluu sinne.
Tuskin maltan odottaa kun Jumala laitetaan suljetulle osastolle xD Ja teidän alkoholia nauttiva örkkiarmeijanne voittaa Hänet, HAH HAH HAH !!!
Vierailija kirjoitti:
Saatana on samanlainen mielikuvitusolento kuin Jumalakin.
Kuulostat tiukkapipoisen uskisperheen traumatisoimalta teiniltä.
I
Onko Saatana ikuinen?
Katso, koska teidän nimenne (se on SJIR, eli "Osiris") on herra kahdelle tyttärelle, kahdelle rakkaudelle, kahdelle silmälle, kobralle, kahdesta kevyestä ja puhtaasta, katso, koska olen tuonut teille kaiken täydellisen, ja hävittänyt teille kaiken epätäydellisen, en ole tehnyt epätäydellistä ihmisiä kohtaan.
Sitten alkaa litstaus miten on täydellistä. Mutta se on kehä, koska vaan puomi riippuu siitä mikä on puhtaan ja kevyen merkki (kunnia ja ilo). Se ei siis ole yksiselitteinen asia. Koska jumala on puhdas ja kevyt, muun muassa.
Sanotaan vielä:
Sinä olet elämänpuu, ja sinä olet elämänpuun siemen.
Käärme, sinun häntäsi on sinun omassa suussasi.
Ja vielä:
Viholliskäärme sinun/sinä, annettu tulelle, pilkkaajakäärme, kaatunut, kätensä sidottu kädellä, ajettu käsin auringolle jalkansa, lapsikäärmeitä, heikkouskäärmeitä, ei ole olemassaololle heitä.
Tähän viimeiseen liittyy ajatus ja kuva lahjapoydästä jonka lahjat muun muassa tulevat elämään elämässä.
Tunnetuin "barokkari" taitaa olla Johann Sebastian Bach, jota kirkkoisät taisivat katsoa hyvällä.
Ja Bachin musiikki on "pikkuisen eri tasolla" kuin näiden äidin pikku nahka-/vellihousujen black metallit, jota ei voi edes herjalla alkeellisimpaankaan musiikkiin rinnastaa.